• SOULMATES
    "The best possible match for one human in another."


    STORY
    New York, 2018. Al jarenlang bemoeit de overheid zich met de liefde en spelen ze voor cupido. Het begon als een experiment na vele programma's omtrent de liefde en dating. De overheid wilde een systeem dat zogenaamde 'soulmates' met elkaar kon matchen. Na een aantal tests en aanpassingen bleek al snel dat het aantal successen groter bleek dan het aantal mislukkingen. Langzamerhand breidde de overheid dit uit, tot het zover was dat iedere New Yorker tussen de 18 en 25 jaar oud een brief op de mat kreeg met de naam van zijn of haar soulmate erin. Zorgde je er niet voor dat je binnen een maand contact op had genomen met je soulmate? Dan volgden er consequenties, van boetes tot gevangenisstraffen bij langer verzuim. Het ging te ver. Nu het project op grote schaal gebeurde was het niet langer een vrijwillig project, je werd gedwongen om je leven lang aan iemand trouw te zijn. Of dit nu je aardsvijand was, je beste vriend, je crush of een totale onbekende voor je, het maakt de overheid niet uit.
    Het ging te ver. Langzamerhand begonnen de mensen te protesteren en steeds meer rellen vonden plaats, de New Yorkers kwamen in opstand.

    New York, 2020. Het volk is gekalmeerd doordat de overheid beloofde te kijken om een betere oplossing te zoeken. Ze hebben besloten om een groep geselecteerde jongeren naar een luxe resort in Hawai te sturen zodat ze zelf uit zouden kunnen zoeken op wie ze dan wel vallen. Dat is echter niet helemaal waar. De groep zal inderdaad naar een luxe resort gaan en in de eerste paar dagen krijgen ze de tijd om te wennen, om elkaar te leren kennen. Na één week zullen ze echter alsnog brieven krijgen - brieven met de naam van hun soulmate erop en die soulmate zal zich in het resort bevinden.


    Deze rpg gaat dus over de groep jongeren die naar het resort gestuurd is. Ze zijn geselecteerd en eigenlijk hebben ze geen keuze, ze moeten gaan. Tijdens de rpg zullen er meerdere groepsexcursies / groepsdates plaatsvinden.



    INFORMATION
    Resort

    • Pool; Click #1 & Click #2
    • Outside; Click #1 & Click #2
    • Kitchen; Click #1 (vervang de tafel even door een tafel die lang genoeg is zodat iedereen kan zitten) & Click #2
    • Living room; Click #1 (vervang de lelijke bang en stoelen door een u-bank)
    • Bed room(s); Click #1 (er zijn 5 tweepersoonskamers)
    • Bath room(s); Click #1 & Click #2 (er is één grote badkamer met het bad erin, daarnaast zijn er 3 kleinere badkamers met douches)


    Rules

    • Huisregels van Quizlet
    • Minstens 150 woorden per post
    • Graag één keer per week minstens posten, lukt het niet? Geef gewoon een gil :')
    • Alleen xJess opent nieuwe topics
    • Wees origineel & creatief, niet iedereen vindt zijn haar soulmate leuk en niet iedereen haat elkaar.
    • Kritiek etc graag even in een pm, ben niet te hard voor me, het is mijn eerste rpg hier :')
    • 16+ shizzle graag met duidelijke vermelding erboven.
    • Geen orpg's, wijs elkaar hier vriendelijk op.
    • Vragen? Stel ze gerust!
    • Just enjoy


    Soulmates

    Worden later bekend gemaakt door een randomizer.

    ROLES
    • Naam & achternaam
    • Leeftijd (18-25)
    • Studie / beroep / dagelijkse bezigheden
    • Innerlijk
    • Uiterlijk
    • Geschiedenis
    • Extra
    • **Eventuele relaties

    **Let op, het kan best zijn dat je personage andere aanwezigen al kent. Crushes zullen er nog niet zijn, tenzij je personage dus een andere personage al kent. Onthoud wel dat het in deze rpg een taboe is om een relatie met iemand aan te gaan die niet je soulmate is. De kans is dus erg klein dat je personage van te voren al enige vorm van een intieme relatie met een ander had.



    Mannen
    • Rafael Reyes • Soulmate • Marià Casalss • Pagina 1.3 • Bunbury
    • Zach Winters • Soulmate • Faceclaim • Pagina 1.2 • Sombre
    • Fabian Millstone • Soulmate • Sam Claflin • Pagina 1.2 • J0Y
    • Edmund Welsh • Soulmate • Faceclaim • Pagina 1.2 • Kenopsia
    • Jake McAllen • Soulmate • Jensen Ackles • Pagina 1.3 • AroonCat

    Vrouwen
    • Jill Bellamy • Soulmate • Tess Christine • Pagina 1.3 • xJess
    • Naam • Soulmate • Faceclaim • Pagina • Ashryver
    • Chunga Moon • Soulmate • Bae Suzy • Pagina 1.2 • Gashina
    • Ellison Kingsleigh • Soulmate • Camille Rowe • Pagina 1.3 • Wasikowska
    • Kate Davids • Soulmate • Faceclaim • Pagina 1.4 • tubbytoost.
    • Ella Garner • Soulmate • Faceclaim • Pagina 1.4 • Heizer

    Kamerindeling

    Bij elke slaapkamer hangen twee naambordjes die de kamerindeling aangeven. Deze indeling is echter niet vastgelegd; als je op de bank wilt slapen, straks toch in een ander bed beland of wat dan ook, dat maakt niet uit. De naambordjes zijn tevens afneembaar en kunnen dus bij een andere kamer opgehangen worden. Elke kamer beschikt over een eigen badkamer, kamer één beschikt over de badkamer met het bad erin.

    Kamer 1; Fabian & Jill
    Kamer 2; Rafael & Chunga
    Kamer 3; Edmund & Ellison
    Kamer 4; Zach & Personage Tubbietoost
    Kamer 5; Jake & Personage Ashryver


                                                                                                                           



    shoutout naar Ashryver voor het helpen met het idee

    [ bericht aangepast op 6 juni 2018 - 16:54 ]

    Guys.. Ik wil nogmaals benadrukken om het beginpunt goed door te lezen. Ze zijn overdag al aangekomen en hebben wat kennis gemaakt. Dat ze wat namen niet onthouden hebben kan maar ze zijn er dus al de hele dag.

    Heizer schreef:
    Yes oke, ik heb mijn post opnieuw gemaakt. Ik ben er minder tevreden mee dan de eerste, maar het is iets. Zal ik Ella Jake laten aanspreken?


    Sure! :)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    xJess schreef:
    Guys.. Ik wil nogmaals benadrukken om het beginpunt goed door te lezen. Ze zijn overdag al aangekomen en hebben wat kennis gemaakt. Dat ze wat namen niet onthouden hebben kan maar ze zijn er dus al de hele dag.

    Die van mij heeft geen namen bij gezichten kunnen onthouden 😂 echt iets voor mij ook


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Isabel staat, sorry het is een shitty rol maar ik heb het zo druk de laatste tijd, als iemand haar wil betrekken bij de post, heel graag <3


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    Isabel staat, sorry het is een shitty rol maar ik heb het zo druk de laatste tijd, als iemand haar wil betrekken bij de post, heel graag <3


    Ik schrijf mijn personage vanmiddag wel naar je toe ^^ past beter bij mijn karakter dan op een groep af te stappen =)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    AroonCat schreef:
    (...)
    Die van mij heeft geen namen bij gezichten kunnen onthouden 😂 echt iets voor mij ook


    Hm ja oke maar iedereen lijkt dat nu te hebben.
    En omdat je personage zich ook echt nog eens voorstelt.. maar goed

    Het lijkt me ook handiger als Heizer haar post herschrijft, aangezien haar personage zich ook voorstelt.. als we ons constant blijven voorstellen, geraken we ook niet verder met de verhaallijn ^^ maar eigenlijk is dat jouw beslissing Jessica.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Het lijkt me ook handiger als Heizer haar post herschrijft, aangezien haar personage zich ook voorstelt.. als we ons constant blijven voorstellen, geraken we ook niet verder met de verhaallijn ^^ maar eigenlijk is dat jouw beslissing Jessica.


    Vandaar dat ik het ook aangeef - en jij hebt ook je post aangepast toen ik het aan gaf dus ik vind het anders ook wat lullig tegenover jou :')
    Ik bedoel, de personage van AroonCat die gaf ook aan dat hij de namen vergeten was maar die ging zich ook niet opnieuw voorstellen.

    En ik betwijfel of een groepje van 5 wel zo handig met posten maar goed, dat is niet echt een enorm probleem denk ik

    xJess schreef:
    Guys.. Ik wil nogmaals benadrukken om het beginpunt goed door te lezen. Ze zijn overdag al aangekomen en hebben wat kennis gemaakt. Dat ze wat namen niet onthouden hebben kan maar ze zijn er dus al de hele dag.


    Sorry, ik zal het wel even aanpassen, dat is een beetje stom van me. Ik schrijf haar dan wel gelijk naar Jake toe, Arooncat.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2018 - 15:50 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik post vanavond, ik ben nu aan het werk ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik maak dan waarschijnlijk vandaag en anders morgen een man nog erbij. Dus als iemand daarop wilt wachten voor het inspringen dan mag dat :')

    Heizer schreef:
    (...)

    Sorry, ik zal het wel even aanpassen, dat is een beetje stom van me. Ik schrijf haar dan wel gelijk naar Jake toe, Arooncat.


    Top! (Jake zal alleen haar naam niet meer weten x'D)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Ik heb de post aangepast, is het oké zo?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heizer schreef:
    Ik heb de post aangepast, is het oké zo?


    Dat is beter ja :')

    Even uit nieuwsgierigheid.. Hoe maakt de overheid de matches?


    The thing you do mean something to people -Ncis