• En nee, dit is geen oproep om te daten. Maar ik moet gewoon weer gaan schrijven en ik stel het constant uit. Deels dus omdat ik onzeker ben want ja, ik weet wel dat je schrijft voor jezelf, maar als je er uiteindelijk echt iets mee wilt, zou ik het ook fijn vinden om te weten dat de kwaliteit een beetje hoog genoeg is :')
    Dus ik zoek eigenlijk iemand die een beetje met me mee wil denken, wilt proeflezen, me kunt vertellen of het verhaal pakkend is, of de characters een beetje leuk zijn, of er momenten zijn dat je moet huilen van ontroering of in slaap valt omdat het te saai is. Dat dus eigenlijk.
    Communicatie verloopt gewoon via quizlet (: Hoeveel mensen maakt me eigenlijk ook niet uit, met eentje ben ik al heel blij.

    Het verhaal is gericht op young adult, en ik heb geen idee wat het genre is. Het gaat eigenlijk vooral om zelfontwikkeling en depressies, maar het is bedoeld om het op een 'lichte' manier over te brengen. Ik ben ook nog totaal niet zo ver, voor nu heb ik drie hoofdstukken en eigenlijk maar een heel erg vaag plot in mijn hoofd, maar er zit meer in en dat wil ik er dus uit proberen te slepen. Ohja, en als je me wilt helpen, wil ik uiteraard met alle liefde ook naar jouw verhaal kijken <3

    [ bericht aangepast op 30 mei 2018 - 17:11 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Dit klinkt als iets voor mij. Vooral omdat ik ook over dat soort onderwerpen schrijf. Ik meen je al op whatsapp te hebben en indien je met mij samen zou willen werken, zou mijn voorkeur liggen bij het communiceren via whatsapp. Dit om te voorkomen dat ik je per ongeluk nooit meer antwoord. (En via Q gaat het meesturen van bestanden niet zo chill.)


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik vind het prima hoor! Zou je me dan een appje willen sturen, want ik raak om de zoveel tijd al m’n contacten kwijt :’)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"