• WOW, ANNA, JE HEBT IDEEËN. Jazeker, mijn kind. Natuurlijk heb ik ideeën, waar dient mijn brein anders voor?
          ANYWAY. Dit is nogal gebaseerd op mijn topic genaamd Book Buds. Dat is basically een boekenclub, maar dan niet voor bejaarden. Nee, jk.

    Coole intro yeah.
    Once upon a time - vorig jaar voor mijn verjaardag - kreeg ik een gitaar. Een hele coole elektrische gitaar die ik heel graag wilde, maar nu zijn we een jaar verder en heb ik er drie keer op gespeeld. Ik weet niet waarom ik er zo weinig op speel, want ik vind het wel heel tof, maar ik maak er gewoon geen tijd voor?

    Wat is het plan
    Elke week kies je zelf een liedje uit die je wil gaan spelen en succes ermee! Nee, grapje, don't worry. We kiezen allemaal een liedje uit die je die periode gaat leren en hier kun je gezellig kletsen over je bevindingen, je struggles enzovoort. Uiteindelijk kunnen we filmpjes plaatsen van het uiteindelijke resultaat? Dat is optioneel haha.

    Wat leuk! Ik wil meedoen!
    Nou, dat kan. Vul dit in en je bent onderdeel van dit geweldige clubje.
    Qusername || Naam || Instrument || Wat ga ik leren

    Music Mates
    Eiland || Anna || Gitaar (en ukulele) || In My Blood - Shawn Mendes

    Wanneer begint de week?
    Maandag tot en met zondag lijkt me wel iets leuks. Lekker uniek ook, helemaal top.

    .


    look at the stars, look how they shine for you;

    Koffie schreef:
    Zijn hier ook mensen die van Nederlandstalige muziek houden om te zingen? (Zoals Spinvis)


    Ik hou ervan om Orkaan van Raccoon te zingen en Laat me van Ramses Shaffy, maar verder heb ik niet zoveel met Nederlandstalige muziek.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Apfelstrudel || Vera || Zang || Moonlight Shadow - Mike Oldfield


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Oke oke, komt ie dan:

    Florent || Chris || Piano/zang || Lost Boy - Ruth B.

    Ik kan de basics wel spelen, maar ik ga er wat 'fliebeltjes' aan toevoegen c:


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Koffie schreef:
    Zijn hier ook mensen die van Nederlandstalige muziek houden om te zingen? (Zoals Spinvis)


    Vooral fan van de nummers die Boudewijn de Groot tussen 1960-1970, verder luister ik er niet zoveel naar.


    wat was dit ookalweer

    OosterEiland schreef:
    (...)

    Ik hou ervan om Orkaan van Raccoon te zingen en Laat me van Ramses Shaffy, maar verder heb ik niet zoveel met Nederlandstalige muziek.

    Ah jammer haha. Nee ik heb ook niet zoveel met Mederlandstalige muziek, maar de muziek van Spinvis heb ik echt in mijn hart gesloten (:


    And then we'll see it.

    tomriddle schreef:
    (...)

    Vooral fan van de nummers die Boudewijn de Groot tussen 1960-1970, verder luister ik er niet zoveel naar.

    Ik heb laatst de cover van Spinvis van Eva gehoord, die vind ik echt prachtig (:


    And then we'll see it.

    Koffie schreef:
    Zijn hier ook mensen die van Nederlandstalige muziek houden om te zingen? (Zoals Spinvis)


    Ik zing niet maar hou wel enorm van Spinvis en Herman van Veen en Klein Orkest Acda en de Munnik etc


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Koffie schreef:
    (...)
    Ah jammer haha. Nee ik heb ook niet zoveel met Mederlandstalige muziek, maar de muziek van Spinvis heb ik echt in mijn hart gesloten (:


    Ik luister niet zo vaak naar Spinvis, maar zijn nummers zijn wel leuk.

    Ik wil alleen maar zwemmen


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Yay lekker de kopstemmen versterken met dit lied
    *krijgt last van droge keel*


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.