• Hoi allemaal,

    Ik gebruik thuis altijd de gratis Spotify en heb er nooit problemen mee. Nu ben ik op vakantie in Curaçao en in het begin van de vakantie heb ik een paar keer mijn Spotify gebruikt om met een speakertje muziek te luisteren. Toen viel mij al op dat ik geen reclame kreeg maar oke prima. Nu ben ik ook bezig met een playlist van liedjes die hier veel gedraaid worden. Gisteren wilde ik nieuwe nummers erbij doen, en toen moest ik opnieuw inloggen.

    Prima zo gezegd zo gedaan, maar hij gaaf aan dat de combi tussen mail en wachtwoord niet klopte terwijl ik eigenlijk wist dat dat wel was. Dus ik een linkje aangevraagd voor nieuw wachtwoord. Echter dat linkje kon ik op klikken en er gebeurd niks. Na even wachten nogmaals een linkje aangevraagd en weer niet.
    Toen ging ik daarna nog een poging inloggen doen en nu kan ik op inloggen klikken en daarna verschijnt het nieuwe inlogscherm weer opnieuw. Hij geeft dus aan dat de combi wel klopt maar ik kan nu niet meer bij mijn afspeellijsten.

    Voor nu is dit zeker geen ramp, want ik heb gewoon een lijstje en kan eventueel muziek downloaden , maar ik vroeg mij wel af waarom dat dit is.
    Ik zat te denken, kan het te maken hebben dat ik buiten de EU ben en vandaar vanwege rechten ofzo niet meer erop kan. Ik hoop in ieder geval dat ik terug in Nederland weer wel gewoon muziek kan luisteren.

    Edit: Op laptop kan ik wel inloggen

    [ bericht aangepast op 11 juni 2018 - 16:59 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heb je de app al opnieuw gedownload? Het kan er idd aan liggen dat je, omdat je nogal ver van huis zit, Spotify in de waar is geraakt of zo. Idk of het misschien nog ligt aan het feit dat je gratis Spotify gebruikt


    I just caught the wave in your eyes