• Hoi allemaal!

    Ik was me even aan het vervelen, en ik besloot Quizlet op te zoeken op Wikipedia, maar ik krijg enkel de pagina van de andere Quizlet, namelijk quizlet.com, te zien. Het leek me wel leuk om met enkele Q-users een Wikipedia pagina aan te maken, maar ik heb geen idee hoe ik hieraan zou moeten beginnen en of dit überhaupt legaal is... Laat maar weten wat je van het idee vindt!


    [ bericht aangepast op 11 juni 2018 - 18:40 ]


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    I mean dit kan gewoon toch? Volgensmij kan je gewoon een pagina aanmaken en kan iedereen daar aanpassingen en suggesties aan toevoegen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    HlPPIE schreef:
    I mean dit kan gewoon toch? Volgensmij kan je gewoon een pagina aanmaken en kan iedereen daar aanpassingen en suggesties aan toevoegen.


    Ik denk ook wel dat het mag, maar het lijkt me ook wel logisch van eerst toestemming te krijgen van de moderators/Rutger...


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Orville schreef:
    (...)

    Ik denk ook wel dat het mag, maar het lijkt me ook wel logisch van eerst toestemming te krijgen van de moderators/Rutger...


    Dat is inderdaad nodig voor dingen als afbeeldingen met auteursrechten etc.
    Verder zo lang je gewoon je aan de Creative Commons houd is er niks aan de hand volgensmij.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oh wat een super leuk idee!! Als het mag natuurlijk haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    HlPPIE schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad nodig voor dingen als afbeeldingen met auteursrechten etc.
    Verder zo lang je gewoon je aan de Creative Commons houd is er niks aan de hand volgensmij.


    Zo te horen weet jij al meer over Wikipedia dan ik :')

    Laleah schreef:
    Oh wat een super leuk idee!! Als het mag natuurlijk haha


    Dankjewel (: En inderdaad, hopelijk mag het!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Orville schreef:
    (...)

    Dankjewel (: En inderdaad, hopelijk mag het!


    Njah niet zozeer van wikipedia maar gewoon van auteursrecht
    ;p


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb echt nul verstand van Wikipediapagina's maken en bewerken, maar ik zit om eerlijk te zijn wel al jaren te wachten tot iemand er een keer eentje aanmaakt voor Q (onze Q, niet .com inderdaad), dus ik ben voor. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb echt nul verstand van Wikipediapagina's maken en bewerken, maar ik zit om eerlijk te zijn wel al jaren te wachten tot iemand er een keer eentje aanmaakt voor Q (onze Q, niet .com inderdaad), dus ik ben voor. :Y)


    Leuk dat je supportert voor dit idee :')


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ok, ik ben nu echt bloedserieus maar daar dacht ik dus precies ook aan deze week, wow.

    Oh ja, ik vind dat een website als Quizlet.nl wel een Wikipedia-pagina verdient. 👍🏼


    Ik wil een tuin vol egels

    Tropisch_Eiland schreef:
    Ok, ik ben nu echt bloedserieus maar daar dacht ik dus precies ook aan deze week, wow.


    Een reden meer om het ook echt te doen (;

    Rubin schreef:
    Oh ja, ik vind dat een website als Quizlet.nl wel een Wikipedia-pagina verdient. 👍🏼


    Inderdaad, daar ben ik het volledig mee eens!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Kan ook helpen met nieuwe leden werven ^^


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    DeEilandGodin schreef:
    Kan ook helpen met nieuwe leden werven ^^


    Zeker, het is ergens ook een vorm van reclame...


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik had hier ook al eens over gedacht, ik stem voor!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik vind het een leuk idee, maar als ik een tip mag geven; laat het iemand doen die ervaring heeft met Wikipedia pagina's maken.

    Toen ik eens een account aangemaakt had en nog maar 5 minuten lid was om iets te plaatsen was er al zo'n *** persoon die mijn pagina gemeld had omdat het "Niet opgemaakt was zoals een Wikipedia pagina er uit hoort te zien." Needless to say I never logged into that account again. Echt wat een mierenneukers op dat gebied man. -.-'


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.