• Hoi allemaal!

    Ik was me even aan het vervelen, en ik besloot Quizlet op te zoeken op Wikipedia, maar ik krijg enkel de pagina van de andere Quizlet, namelijk quizlet.com, te zien. Het leek me wel leuk om met enkele Q-users een Wikipedia pagina aan te maken, maar ik heb geen idee hoe ik hieraan zou moeten beginnen en of dit überhaupt legaal is... Laat maar weten wat je van het idee vindt!


    [ bericht aangepast op 11 juni 2018 - 18:40 ]


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Even uit nieuwsgierigheid; heeft iemand Rutger gecontacteerd? (krul)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Even uit nieuwsgierigheid; heeft iemand Rutger gecontacteerd? (krul)


    Nee, dat is nog niet gebeurd :')


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Orville schreef:
    (...)

    Nee, dat is nog niet gebeurd :')

    Maar goed dat ik dat wel heb gedaan dan. =P

    Zijn exacte woorden:
    Een wiki pagina lijkt me een mooi initiatief! Mijn toestemming is er dus.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)


    Duizend maal dankjewel! Dan kan er eindelijk echt werk van worden gemaakt! (yeah)


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Yes! Ik ben benieuwd naar het resultaat. ^^
    En graag gedaan. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zal zodadelijk de pagina aanmaken, met al een stukje van de tekst die Tropisch_Eiland heeft ontworpen. Mijn account heet OrviIIe (met als L twee hoofdletters i), en logischerwijze zal de pagina Quizlet.nl heten. Het is natuurlijk de bedoeling dat jullie helpen met de site op te bouwen en te beheren!

    Het linkje: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Quizlet.nl?markasread=8934192#Geschiedenis

    [ bericht aangepast op 16 juni 2018 - 19:04 ]


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Let op. Dit kwam ik als eerst tegen.

    Deze pagina is genomineerd voor verwijdering

    Ten minste een van de mensen die meewerken aan Wikipedia vindt dat deze pagina in deze vorm niet binnen de Wikipedia-encyclopedie past.
    De hiervoor opgegeven reden is: Geen onafhankelijke, gezaghebbende bronnen beschikbaar die relevantie aangeven. Daarnaast niet overal even encyclopedisch beschreven met niet erg neutrale zinnen.

    De pagina is daarom aangedragen op de beoordelingslijst. Daar is mogelijk ook een meer gedetailleerde reden voor de beoordelingsnominatie te vinden.

    Na plaatsing op de beoordelingslijst blijft dit artikel minstens twee weken staan, zodat eventuele bezwaren ingebracht kunnen worden. Als u het artikel zodanig kunt verbeteren dat daarmee de redenen voor verwijdering komen te vervallen, aarzel dan vooral niet om het te verbeteren. Vergeet niet om dit op de genoemde lijst te vermelden.

    Indien u van mening bent dat het artikel dusdanig is verbeterd en aangepast dat het wel binnen Wikipedia past, vraag dan op de lijst (of aan de nominator) of dit sjabloon verwijderd mag worden.

    NB: deze melding dient te blijven staan tot de beoordelingsdiscussie afgesloten is.
    Algemene informatie is te vinden op Wat Wikipedia niet is en de uitleg bij "te beoordelen pagina's".

    [ bericht aangepast op 17 juni 2018 - 0:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    Let op. Dit kwam ik als eerst tegen.

    Deze pagina is genomineerd voor verwijdering

    Ten minste een van de mensen die meewerken aan Wikipedia vindt dat deze pagina in deze vorm niet binnen de Wikipedia-encyclopedie past.
    De hiervoor opgegeven reden is: Geen onafhankelijke, gezaghebbende bronnen beschikbaar die relevantie aangeven. Daarnaast niet overal even encyclopedisch beschreven met niet erg neutrale zinnen.

    De pagina is daarom aangedragen op de beoordelingslijst. Daar is mogelijk ook een meer gedetailleerde reden voor de beoordelingsnominatie te vinden.

    Na plaatsing op de beoordelingslijst blijft dit artikel minstens twee weken staan, zodat eventuele bezwaren ingebracht kunnen worden. Als u het artikel zodanig kunt verbeteren dat daarmee de redenen voor verwijdering komen te vervallen, aarzel dan vooral niet om het te verbeteren. Vergeet niet om dit op de genoemde lijst te vermelden.

    Indien u van mening bent dat het artikel dusdanig is verbeterd en aangepast dat het wel binnen Wikipedia past, vraag dan op de lijst (of aan de nominator) of dit sjabloon verwijderd mag worden.

    NB: deze melding dient te blijven staan tot de beoordelingsdiscussie afgesloten is.
    Algemene informatie is te vinden op Wat Wikipedia niet is en de uitleg bij "te beoordelen pagina's".


    Dat is niet goed... :'(


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Superleuk idee!!


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Hmmm, vervelend.
    Misschien moet er meer bij dan alleen geschiedenis? En misschien dat het zo te veel op reclame lijkt, zou dat een reden kunnen zijn?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarvsogel schreef:
    Hmmm, vervelend.
    Misschien moet er meer bij dan alleen geschiedenis? En misschien dat het zo te veel op reclame lijkt, zou dat een reden kunnen zijn?

    Enkel wat geschiedenis lijkt me ook zo saai. Ik zou dat veel beknopter maken in plaats van de 'geschiedenis' over te nemen.
    Ik zou er wat dieper op in gaan wat je allemaal kan doen op Quizlet. Ik weet niet of er ook andere schrijf/creatieve sites op Wiki staan, maar misschien kan je daar inspiratie halen hoe zij het aangepakt hebben?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Enkel wat geschiedenis lijkt me ook zo saai. Ik zou dat veel beknopter maken in plaats van de 'geschiedenis' over te nemen.
    Ik zou er wat dieper op in gaan wat je allemaal kan doen op Quizlet. Ik weet niet of er ook andere schrijf/creatieve sites op Wiki staan, maar misschien kan je daar inspiratie halen hoe zij het aangepakt hebben?


    Oeh, dat is inderdaad ook een slim idee.
    Dit is de Wiki pagina van Wattpad, misschien kan je daar nog inspiratie op doen?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik had ook nog wel wat ideeën, die ik nog wil uitwerken zoals bv. de verschillende functies op Q in een tabel gieten enzo... Ik heb trouwens ook een berichtje op mijn overlegpagina gekregen ivm de Wikipediapagina...


    Hallo OrviIIe, ik zag dat je een artikel hebt geschreven over Quizlet.nl. Dit artikel is naar mijn mening nu (nog) niet geschikt voor Wikipedia. Het is daarom op de beoordelingslijst geplaatst en daar is ook de mogelijkheid op de geuite bezwaren te reageren. De komende twee weken kan iedereen daar zijn of haar mening geven. Bovendien kan iedereen het artikel in die periode nog verbeteren. Daarna beslist een van de moderatoren op grond van de argumenten op de beoordelingslijst en de richtlijnen of het artikel op Wikipedia kan blijven staan. Meer achtergrondinformatie is te vinden op Waarom staat mijn artikel op de beoordelingslijst, Conventies waaraan artikelen na verloop van tijd (zouden moeten) voldoen, Relevantie van het onderwerp voor Wikipedia. Mvg, Encycloon (overleg) 17 jun 2018 00:43 (CEST) PS. Kun je misschien ook vertellen of er een verband bestaat met Quizlet, en zo ja welk?


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Als ik het lees zou ik ook bronnen toevoegen zoals de site van R&T, de geschiedenispagina van Q,...


    Queer zijn is gewoon alles

    Tbh staat er wel heel erg veel bij geschiedenis, misschien kun je dat echt een beetje beknopter maken.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2018 - 14:03 ]


    Heaven is a place that we all have