• Hoi allemaal!

    Ik was me even aan het vervelen, en ik besloot Quizlet op te zoeken op Wikipedia, maar ik krijg enkel de pagina van de andere Quizlet, namelijk quizlet.com, te zien. Het leek me wel leuk om met enkele Q-users een Wikipedia pagina aan te maken, maar ik heb geen idee hoe ik hieraan zou moeten beginnen en of dit überhaupt legaal is... Laat maar weten wat je van het idee vindt!


    [ bericht aangepast op 11 juni 2018 - 18:40 ]


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Quizlet.nl - weg/NE - Geen onafhankelijke, gezaghebbende bronnen beschikbaar die relevantie aangeven. Daarnaast niet erg encyclopedisch beschreven (opsomming van data met gebeurtenissen) met niet erg neutrale zinnen als 'de prijsvragen (...) waarmee je (...) leuke prijzen kon winnen' en 'Door de facebookpagina te liken kon je honderd credits winnen!' De zin Op 16 juni 2018 werd de Quizlet-pagina op Wikipedia aangemaakt. is ook weinig relevant. Veel van de beweringen lijken gebaseerd op origineel onderzoek. Informatie komt alleen van de eigen website, wat niet genoeg is om relevant te zijn voor Wikipedia. Encycloon (overleg) 17 jun 2018 00:14 (CEST) (Bijgewerkt 17 juni 2018 08:40)

    Dit is dus de reden waarom hij voor verwijdering werd genomineerd.


    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Te_beoordelen_pagina%27s/Toegevoegd_20180617

    [ bericht aangepast op 17 juni 2018 - 21:06 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    TrippaSnippa schreef:
    Quizlet.nl - weg/NE - Geen onafhankelijke, gezaghebbende bronnen beschikbaar die relevantie aangeven. Daarnaast niet erg encyclopedisch beschreven (opsomming van data met gebeurtenissen) met niet erg neutrale zinnen als 'de prijsvragen (...) waarmee je (...) leuke prijzen kon winnen' en 'Door de facebookpagina te liken kon je honderd credits winnen!' De zin Op 16 juni 2018 werd de Quizlet-pagina op Wikipedia aangemaakt. is ook weinig relevant. Veel van de beweringen lijken gebaseerd op origineel onderzoek. Informatie komt alleen van de eigen website, wat niet genoeg is om relevant te zijn voor Wikipedia. Encycloon (overleg) 17 jun 2018 00:14 (CEST) (Bijgewerkt 17 juni 2018 08:40)

    Dit is dus de reden waarom hij voor verwijdering werd genomineerd.


    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Te_beoordelen_pagina%27s/Toegevoegd_20180617


    Dat probeer ik dus de hele tijd te zeggen.

    Tropisch_Eiland schreef:
    (...)

    Dat probeer ik dus de hele tijd te zeggen.



    Ja dat zag ik inderdaad, maar of ik had er over heen moeten lezen zag ik dit stukje niet in het topic staan. Dus dacht is even handig om dit nog hier te droppen.
    Ik ben het overigens gewoon eens met deze melding, want een wikipedia artikel moet gewoon compleet neutraal geschreven zijn.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.