• Hoi allemaal!

    Ik was me even aan het vervelen, en ik besloot Quizlet op te zoeken op Wikipedia, maar ik krijg enkel de pagina van de andere Quizlet, namelijk quizlet.com, te zien. Het leek me wel leuk om met enkele Q-users een Wikipedia pagina aan te maken, maar ik heb geen idee hoe ik hieraan zou moeten beginnen en of dit überhaupt legaal is... Laat maar weten wat je van het idee vindt!


    [ bericht aangepast op 11 juni 2018 - 18:40 ]


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Tragically schreef:
    Ik vind het een leuk idee, maar als ik een tip mag geven; laat het iemand doen die ervaring heeft met Wikipedia pagina's maken.

    Toen ik eens een account aangemaakt had en nog maar 5 minuten lid was om iets te plaatsen was er al zo'n *** persoon die mijn pagina gemeld had omdat het "Niet opgemaakt was zoals een Wikipedia pagina er uit hoort te zien." Needless to say I never logged into that account again. Echt wat een mierenneukers op dat gebied man. -.-'


    Ken ik alles van, telkens wanneer ik iets aanpas of toevoeg dat niet in de juiste template ofzo is wordt het verwijderd, ook al is de inhoud wel helemaal correct...
    Ik heb btw al een soort van basistemplate gevonden en al wat informatie over Quizlet hierin geplaatst, maar logischerwijze staat deze nog niet online.


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    aarvsogel schreef:
    Ik had hier ook al eens over gedacht, ik stem voor!


    Prachtig!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Orville schreef:
    (...)

    Ken ik alles van, telkens wanneer ik iets aanpas of toevoeg dat niet in de juiste template ofzo is wordt het verwijderd, ook al is de inhoud wel helemaal correct...
    Ik heb btw al een soort van basistemplate gevonden en al wat informatie over Quizlet hierin geplaatst, maar logischerwijze staat deze nog niet online.


    Ik wilde net zeggen.
    Als je het kort houd en alleen de basis dingen over Quizlet opschrijft (zoals wie de founder is, welk jaar het is gestart etc)
    Dan komt het vast wel online en dan kunnen andere users extra dingen toevoegen.

    Tragically schreef:
    Ik vind het een leuk idee, maar als ik een tip mag geven; laat het iemand doen die ervaring heeft met Wikipedia pagina's maken.

    Toen ik eens een account aangemaakt had en nog maar 5 minuten lid was om iets te plaatsen was er al zo'n *** persoon die mijn pagina gemeld had omdat het "Niet opgemaakt was zoals een Wikipedia pagina er uit hoort te zien." Needless to say I never logged into that account again. Echt wat een mierenneukers op dat gebied man. -.-'

    God, ja, dit heb ik ook gehad. Echt heel vaag hoe dat werkt. Je bent ook gelijk al je tekst/aanpassingen kwijt.


    ars moriendi

    Ik denk echt dat dit voor de mods een heel leuk idee is om even naar te kijken! Make Quizlet great again :Y)

    Ok, ik ben een beetje aan het uitvogelen hoe en wat.
    Dit is een voorbeeld wat ik tot nu toe geschreven heb:

    Voorvertoning


    Quizlet.nl is een Nederlandstalige website en online gemeenschap die vooral gericht is naar het maken van Quizzen en het schrijven van verhalen. Rutger, de oprichter van Quizlet, maakte op 1 November 2004 het eerste account aan op de website. Quizlet.nl is een website die vooral naar jongeren tussen de 13 en 30 jaar is gericht. De slogan van Quizlet ''Laat zien wie je bent'' slaat op het creatieve aspect van de website.

    Geschiedenis

    Op 1 november 2004, maakte Rutger het eerste account aan op zijn website. De website was op eerste instantie alleen gericht op het maken van quizzen en werden toen nog Quizlets genoemd.
    Op 1 september 2006 werd een compleet nieuwe layout en interface toegepast. Deze werd een jaar later opnieuw ge-updated
    Het forum werd, naast quizzen maken, een nieuw onderdeel van de website op 12 september 2007. Op 1 en 2 november 2007, werden series en fotoboeken toegevoegd. Series waren quizzen die aan elkaar gelinkt waren. De volgorde was achteraf nog aanpasbaar. In de week van 20 april 2008 was het voor het eerst mogelijk om te stemmen op creaties zodat deze een Quizlet Award konden winnen.

    De volgende categorieën werden gebruikt:
    * - Beste Quizlet Algemeen.
    * - Beste FanFiction Algemeen.
    * - Beste Serie.
    * - Mooiste Profiel.
    * - Beste FanFiction Tokio Hotel.
    * - Beste Quizlet Tokio Hotel.

    Op 16 mei 2008 kwam er een niveau systeem, deze werd laten vervangen door het badges systeem.
    Vanaf 25 juni 2008 was het pas mogelijk om gebruikersnamen aan te passen.
    Op 30 september 2008 bereikte de website een mijlpaal van 100 miljoen kijkers.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2018 - 16:13 ]

    HlPPIE schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad nodig voor dingen als afbeeldingen met auteursrechten etc.
    Verder zo lang je gewoon je aan de Creative Commons houd is er niks aan de hand volgensmij.

    Ik heb er geen idee van hoe al die dingen zitten, maar zelfs als dat zo is, zou ik uit beleefdheid het toch even vragen aan Rutger, als eigenaar van de website. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Tropisch_Eiland schreef:
    Ok, ik ben een beetje aan het uitvogelen hoe en wat.
    Dit is een voorbeeld wat ik tot nu toe geschreven heb:

    Voorvertoning

    Quizlet.nl is een Nederlandstalige website en online gemeenschap die vooral gericht is naar het maken van Quizzen en het schrijven van verhalen. Rutger, de oprichter van Quizlet, maakte op 1 November 2004 het eerste account aan op de website. Quizlet.nl is een website die vooral naar jongeren tussen de 13 en 30 jaar is gericht. De slogan van Quizlet ''Laat zien wie je bent'' slaat op het creatieve aspect van de website.

    Geschiedenis

    Op 1 november 2004, maakte Rutger het eerste account aan op zijn website. De website was op eerste instantie alleen gericht op het maken van quizzen en werden toen nog Quizlets genoemd.
    In 2006 werd een compleet nieuwe layout en interface toegepast. Deze werd een jaar later opnieuw ge-updated



    Je kan ook de Quizlet tijdlijn gebruiken voor de geschiedenis ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarvsogel schreef:
    (...)


    Je kan ook de Quizlet tijdlijn gebruiken voor de geschiedenis ^^


    Die gebruik ik ook.

    Tropisch_Eiland schreef:
    (...)

    Die gebruik ik ook.


    Ik heb hier inderdaad ook al wat informatie uitgehaald, maar jouw tekst is wel veel doorlopender dan de mijne (; Ik zal zo dadelijk ook wel een screenshot van de mobiele versie in dit topic posten!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Orville schreef:
    (...)

    Ik heb hier inderdaad ook al wat informatie uitgehaald, maar jouw tekst is wel veel doorlopender dan de mijne (; Ik zal zo dadelijk ook wel een screenshot van de mobiele versie in dit topic posten!


    Je mag die van mij ook wel gebruiken als je wilt.

    Tropisch_Eiland schreef:
    (...)

    Je mag die van mij ook wel gebruiken als je wilt.


    Ik heb al een kleine lay-out gemaakt (met mijn tekst), maar ik ben er nog helemaal niet tevreden over :') Ik wil natuurlijk ook nog niet teveel doen, aangezien er nog geen toestemming is gegeven...

    (het woordje profiel is niet helemaal in de correcte code geplaatst (': )


    [ bericht aangepast op 12 juni 2018 - 17:12 ]


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Orville schreef:
    (...)

    Ik heb al een kleine lay-out gemaakt (met mijn tekst), maar ik ben er nog helemaal niet tevreden over :') Ik wil natuurlijk ook nog niet teveel doen, aangezien er nog geen toestemming is gegeven...

    (het woordje profiel is niet helemaal in de correcte code geplaatst (': )




    Keep this in mind guys! Fantaseren mag, maar doe niks zonder toestemming^^

    Tropisch_Eiland schreef:


    De volgende categorieën werden gebruikt:
    * - Beste Quizlet Algemeen.
    * - Beste FanFiction Algemeen.
    * - Beste Serie.
    * - Mooiste Profiel.

    * - Beste FanFiction Tokio Hotel.
    * - Beste Quizlet Tokio Hotel.

    Heerlijk dit. Waren andere tijden, jongens haha. TH-fans gingen wild hier. (krul)


    ars moriendi

    EdensGate schreef:
    (...)
    Heerlijk dit. Waren andere tijden, jongens haha. TH-fans gingen wild hier. (krul)

    TH the reason why I got here in the first place.


    Life is a beautiful struggle