• Hoi allemaal!

    Ik was me even aan het vervelen, en ik besloot Quizlet op te zoeken op Wikipedia, maar ik krijg enkel de pagina van de andere Quizlet, namelijk quizlet.com, te zien. Het leek me wel leuk om met enkele Q-users een Wikipedia pagina aan te maken, maar ik heb geen idee hoe ik hieraan zou moeten beginnen en of dit überhaupt legaal is... Laat maar weten wat je van het idee vindt!


    [ bericht aangepast op 11 juni 2018 - 18:40 ]


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Debbaut schreef:
    Als ik het lees zou ik ook bronnen toevoegen zoals de site van R&T, de geschiedenispagina van Q,...


    Heb je toevallig een link naar die website? Ik vind er namelijk niets van op internet...


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Orville schreef:
    (...)

    Heb je toevallig een link naar die website? Ik vind er namelijk niets van op internet...


    Deze link staat bij de mobiele versie linksonderin de pagina bij het copyright logootje.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarvsogel schreef:
    (...)

    Deze link staat bij de mobiele versie linksonderin de pagina bij het copyright logootje.


    Er staat wel bijna geen informatie op die website, en al helemaal niets over Quizlet... (Voor zover ik kan zien)


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Orville schreef:
    (...)

    Er staat wel bijna geen informatie op die website, en al helemaal niets over Quizlet... (Voor zover ik kan zien)


    Maar je verwijst er wel naar op de pagina. Voor zover ik de waarschuwing kan lezen is bronvermelding een zeer belangrijke voorwaarde om de pagina online te houden. Eigenlijk moet je alles op de pagina kunnen verantwoorden met een bron.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Maar je verwijst er wel naar op de pagina. Voor zover ik de waarschuwing kan lezen is bronvermelding een zeer belangrijke voorwaarde om de pagina online te houden. Eigenlijk moet je alles op de pagina kunnen verantwoorden met een bron.

    We zouden een linkje kunnen plaatsen naar de tijdlijn.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Debbaut schreef:
    (...)

    Maar je verwijst er wel naar op de pagina. Voor zover ik de waarschuwing kan lezen is bronvermelding een zeer belangrijke voorwaarde om de pagina online te houden. Eigenlijk moet je alles op de pagina kunnen verantwoorden met een bron.


    Ik had het geplaatst maar het is verwijderd door iemand van Wikipedia...


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik heb alles aangepast.
    Zoals ik het las was het best chaotisch geschreven, werden er woorden gebruikt die mensen niet zouden snappen (Q'ers, username etc)
    Layout was niet overzichtelijk en de text was veel te informeel.

    DIt bedoel ik niet om te bashen, ik wil ook alleen maar zo graag mogelijk dat het niet wordt verwijderd.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2018 - 18:37 ]

    Orville schreef:
    (...)

    Ik had het geplaatst maar het is verwijderd door iemand van Wikipedia...


    In dat geval kan je het zo laten, was maar aan het meedenken.:p

    De lay-out ziet er nu wel echt al een stuk overzichtelijker uit inderdaad!


    Queer zijn is gewoon alles

    Tropisch_Eiland schreef:
    Ik heb alles aangepast.
    Zoals ik het las was het best chaotisch geschreven, werden er woorden gebruikt die mensen niet zouden snappen (Q'ers, username etc)
    Layout was niet overzichtelijk en de text was veel te informeel.

    DIt bedoel ik niet om te bashen, ik wil ook alleen maar zo graag mogelijk dat het niet wordt verwijderd.


    Het gedeelte van de crew vind ik veel beter, maar de geschiedenis vond ik eerlijk gezegd iets beter in mijn versie... Misschien moet ik ze inderdaad wel wat herwerken en minder moeilijke woorden gebruiken...


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Orville schreef:
    (...)

    Het gedeelte van de crew vind ik veel beter, maar de geschiedenis vond ik eerlijk gezegd iets beter in mijn versie... Misschien moet ik ze inderdaad wel wat herwerken en minder moeilijke woorden gebruiken...


    De geschiedenis was juist chaotisch en informeel geschreven.
    We maken geen Wikipedia aan puur voor reclame, maar om informatie te verspreiden.
    Het is dan ook trouwens tegen de regels van Wikipedia om reclame te maken en allerlei linkjes naar sociale-media pagina's te sturen.

    Maar als je het graag in jou versie wilt doen vind ik het prima, maar je pagina staat al op het punt om over twee weken verwijderd te worden.
    Ik wil alleen maar helpen.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2018 - 19:10 ]

    Tropisch_Eiland schreef:
    (...)

    De geschiedenis was juist chaotisch en informeel geschreven.
    We maken geen Wikipedia aan puur voor reclame, maar om informatie te verspreiden.
    Het is dan ook trouwens tegen de regels van Wikipedia om reclame te maken en allerlei linkjes naar sociale-media pagina's te sturen.

    Maar als je zo graag het in jou versie wilt doen vind ik het prima, maar je pagina staat al op het punt om over twee weken verwijderd te worden.
    Ik wil alleen maar helpen.


    Wat bedoel je met linkjes naar sociale-media pagina's? Dit heeft toch niets te maken met de geschiedenis?
    Jouw geschiedenis vind ik ook wel goed, maar ze gaat maar tot 2008, daarom dat ik er (tijdelijk) mijn versie op heb geplaatst om informatie te kunnen geven tot nu...


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Orville schreef:
    (...)

    Wat bedoel je met linkjes naar sociale-media pagina's? Dit heeft toch niets te maken met de geschiedenis?
    Jouw geschiedenis vind ik ook wel goed, maar ze gaat maar tot 2008, daarom dat ik er (tijdelijk) mijn versie op heb geplaatst om informatie te kunnen geven tot nu...


    Er stonden linkjes zoals bijvoorbeeld de Facebook pagina van Quizlet.
    Die van mij gaat maar tot 2008 omdat, als je goed had gelezen wat ik had geplaatst, die nog niet klaar was.
    Het is niet erg als je dat er tijdelijk laat op staan, maar binnen 2 weken is de pagina weg, als je het niet aanpast.

    Tropisch_Eiland schreef:
    (...)

    Er stonden linkjes zoals bijvoorbeeld de Facebook pagina van Quizlet.
    Die van mij gaat maar tot 2008 omdat, als je goed had gelezen wat ik had geplaatst, die nog niet klaar was.
    Het is niet erg als je dat er tijdelijk laat op staan, maar binnen 2 weken is de pagina weg, als je het niet aanpast.


    Ik heb inderdaad gelezen dat jouw tekst nog niet klaar was, en ik hoop dan ook dat je die nog kan afwerken op hetzelfde niveau. Ik wilde nu gewoon al iets volledigs op Wikipedia zetten, om te voorkomen dat ze het al eerder zouden verwijderen omwille van onvolledige informatie ofzoiets... Zoals ik al gezegd heb was ik sowieso van plan mijn tekst als tijdelijk te gebruiken en jouw tekst voor echt te gebruiken.


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik vind het nu al veel beter. Al heb ik mijn twijfels over het geschiedenis stuk, weet niet of dat relevant is voor de Wikipedia :’D


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Orville schreef:
    (...)

    Ik heb inderdaad gelezen dat jouw tekst nog niet klaar was, en ik hoop dan ook dat je die nog kan afwerken op hetzelfde niveau. Ik wilde nu gewoon al iets volledigs op Wikipedia zetten, om te voorkomen dat ze het al eerder zouden verwijderen omwille van onvolledige informatie ofzoiets... Zoals ik al gezegd heb was ik sowieso van plan mijn tekst als tijdelijk te gebruiken en jouw tekst voor echt te gebruiken.


    Waarschijnlijk had ik dat verkeerd begrepen, excuses.