• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2018 - 19:42 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mirte:

    1) Hecht niet zo veel waarde aan je RPG personages. Wanneer zij ingeruild worden of pijn hebben, geldt dat niet automatisch voor jouzelf.
    2) Kies wat je wil gaan doen op deze avond (boek / film / serie).
    3) Vier dagen gaat het al goed om een gezonde levensstijl aan te houden, so keep up the good work stupid assface.

    Ugh — I hate feeling like this.


    it's everyday bro


    This ain't no place for no better man.

    ThotHoward schreef:
    it's everyday bro


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom gaat het zo fout bij seizoen 3 & 4? Bij seizoen 3 kon ik meer dan de helft niet zien en heb ik een groot deel van het plot van het hele seizoen gemist. Bij andere series is deze site juist top dus waarom niet bij Rizzoli and Isles?


    Physics is awesome

    Pakketjesssss, kom binnen alsjeblieft D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het zou zo fijn zijn als mijn koptelefoon zou kunnen praten, want ik hoor niks meer en ik wil weten wat er aan de hand is. Sloop ik dan echt zo snel technische spullen?


    Physics is awesome

    Ik moet echt morgen maar gaan bellen. Maar oof. angst.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ... ik ship het zo erg dat het pijn doet


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Zo dit was echt intens heftig maar ik ben heel blij en opgelucht dat ik dit gedaan heb en ik ga vanavond gewoon even mijn zinnen verzetten en genieten van dat ik iets goed heb kunnen afsluiten.


    The truth is out there.

    EMDR en Behandeling gaan nu any day beginnen, deze maand nog aan de beurt.
    Ben scared as shit tho.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Stóp nou eens! Ik doe dit verdomme voor jullie maar pak zelf eens de camera ipv mij rond te commanderen! Want me vertellen wat ik allemaal wel niet fout doe lukt wél hartstikke goed. Rot een eind op. Echt, ik kan níét wachten tot de gemeente eindelijk niet meer zo verdomd kút doet en ik op mezelf kan! 😡


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn huid wordt zoveel mooier... Dat is wel echt een motivatie om dit vol te houden.


    26 - 02 - '16

    Echt leuk als je binnenkort gebeld kan worden om de belangrijkste operatie van je leven in te plannen en je zit op een letterlijke berg in Normandië zonder telefonisch bereik hahahahahahahaahhaaahashah


    Caution first, always.

    Ik heb het richtingsgevoel van een aardappel. Ik liep vol vertrouwen 'richting het station', maar toen ik na tien minuten een bordje zag waar werd verwezen dat het centrum van de stad de kant op was waar ik net vandaan kwam, ben ik maar even gaan checken.. lol. Heb ik wel eens een keer de Nieuwe Ebbingestraat gezien.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oké ik had samen met een collega afgesproken om een toffe trip te maken en nu heeft ze een andere collega erbij uitgenodigd maar die wil ik er helemaal niet bij hebben :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen