• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2018 - 19:42 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    tomorrow around 10 am i am free again preachhh


    A to the Z

    Heb ik al gezegd hoeveel ik van mijn schoonvader hou?
    Ik wil al járen naar het Zand Festival. Het is zo freaking dichtbij, maar ik ga maar nooit. Nu ga ik hoogstwaarschijnlijk met m'n vriend, z'n ouders en zusje mee. *huilt tranen van blijdschap*


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Die Gorillaz-Powerpuff Girls crossover is leuk, maar ik mis Murdoc. :c


    Caution first, always.

    When someone decides just not to read your messages, it hurts.


    Wat de fuck is dit, ben ik dan sociaal te incapabel om te voldoen aan de eisen om een goede collega te zijn?
    "Ze vinden het niet leuk om met jou samen te werken."

    ..29 more days to go..


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    kijk, ik bedoel. ik snap de kritiek. ik snap hoe deze serie overkomt. seizoen 1 is best wel tragisch slecht voor een best wel groot deel van de tijd, vooral de eerste paar afleveringen.

    maar het is MIJN tragisch slechte serie!! het is oké als ik het zeg want ik weet dat het ook heel veel goede kanten heeft en dat de kwaliteit drastisch omhoog schiet na het eerste seizoen, maar het is heel raar om andere mensen het te horen zeggen want ik ben het er niet echt per se compleet mee oneens? maar toch heb ik zo'n automatische reactie van "!!! nee! je hebt het bij het verkeerde eind!" want de intentie is compleet anders. het is trash en dat erken ik maar ik vind het wel heel onprettig om te zien dat niet-fans het trash noemen want dat voelt niet gezellig idk

    ik heb mogelijk te veel verdedigende gevoelens over een objectief misschien best matige tv serie maar dammit, dit is belangrijk voor me. laat mensen onproblematische dingen leuk vinden, zelfs als je denkt dat het shit is


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fuck, dit hoofdstuk was zelfs voor mij emotioneel heftig om te schrijven. Ik vraag me af of ik dit überhaupt wel ooit ergens kan publiceren.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    men aint shit.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2018 - 0:22 ]


    Heaven is a place that we all have

    Don't get me wrong... I'm fucking proud of being gay, but sometimes I wish I wasn't cause then crushes on friends wouldn't have to be so awkward.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    TW's en zo.

    4 AM and here I am trying to decide what I need to grieve first at this point. My grandpa's suicide? The death of my youth? My grandma? The lonely, broken soul I once was when everyone left me? All of it, none of it?


    // They broke up. Damn. And now I'm so numb and empty because I've been crying for 4+ hours JUST when I need to be there for him. Jesus christ.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2018 - 4:11 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik vraag me echt af of jullie aardig doen omdat het moet. Ik weet dat jullie poppetjes een afkeer hebben voor mijn legerbroek en mijn tattoo, stop pretending :')

    HAHAHA en wàt een gezelligheid, giechelen over wie wie doet en of ze wel knap genoeg zijn voor elkaar. Ik ben de oudste en blijkbaar de enige maagd in deze groep lol (krul)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2018 - 9:22 ]

    Nog 1 dagje faken dat ik het geweldig vind op mijn werk en dan is het weekend (:


    26 - 02 - '16

    HAHA FUCK MIJN HENTAI STAAT NOG OPEN EN IK KAN HET TABBLAD NIET SLUITEN ZONDER DAT MENSEN HET ZIEN (cat)


    Is het al zondag? D: I can't

    Zoo zelden zo goed geslapen en zonder koppijn wakker worden bless this. Ahhh.


    The truth is out there.