• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2018 - 19:42 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dus ik had een fulltime groep vier kunnen hebben, maar die vacature bestond ineens niet meer en ze zouden vandaag met iets anders bellen. Het is half zes en ze hebben nog niet gebeld.


    Sattler schreef:
    Dus ik had een fulltime groep vier kunnen hebben, maar die vacature bestond ineens niet meer en ze zouden vandaag met iets anders bellen. Het is half zes en ze hebben nog niet gebeld.


    Misschien kan jij hen even bellen?


    Physics is awesome

    Goed, leuk ouders dat jullie compleet geen controle hebben over jullie 5 jarige kinderen, dit betekend niet dat ik ze constant bij mijn werk moet hebben, waar ze vooral andere klanten en mij persoonlijk irriteren. Ik heb er een babysit baan bij, volgens mij. :')

    Nog geen 5 minuten nadat ik dit heb geschreven, heeft niemand deze klotekinderen geleerd niet te rennen met lolly's in je bek.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2018 - 17:45 ]


    wat was dit ookalweer

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Misschien kan jij hen even bellen?


    Nee, zij zouden bellen als ze iets anders hadden gevonden. Niet gebeld = Niets gevonden.


    Sattler schreef:
    (...)

    Nee, zij zouden bellen als ze iets anders hadden gevonden. Niet gebeld = Niets gevonden.


    Ik heb al een aantal keer gehad dat ik terug gebeld zou worden en dit werd uiteindelijk niet gedaan. Als ik dan zelf belde, dan waren ze het of vergeten of een collega had contact met mij op moeten nemen. Vandaar dat ik dat zei.


    Physics is awesome

    Oké, m'n beste vriend is honestly als een grote broer voor me, maar als hij zegt dat ik schattig ben of me complimentjes geeft, begin ik op de 1 of andere manier toch te stralen als een idioot

    [ bericht aangepast op 15 juni 2018 - 18:12 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wat is deze jeuk? D: Ik wil eigenlijk opnieuw naar de dermatoloog gaan, maar daar heb ik geen tijd voor en ik hoop gewoon dat het gewoon over zal gaan.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Waarom zetten ze alles op facebook? Ik heb het ook niet op facebook gezet toen ik ging werken bij PostNL. Maar nu kreeg ik wel zin om een mooie foto van onze nieuwe achtertuin (als we er weer zijn) te maken en die even op facebook te gooien. I'm gonna make them jealous.


    Physics is awesome

    ONE, 21 GUNS
    LAY DOWN YOUR ARMS
    GIVE UP THE FIGHT
    ONE, 21 GUNS
    THROW UP YOUR ARMS INTO THE SKY
    YOU AND IIIII

    Oh ik ben de 8000 posts voorbij. Halleluja.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I... I never expected this.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    What a game


    She's imperfect but she tries

    Meneer word boos omdat ik mannelijke vrienden hebt, verteld ondetussen doodleuk dat meisjes zo'n beetje in de rij staan en hij meer z'n best zou moeten doen om een meisje te fixen????? Uhm fuck off m8


    wat was dit ookalweer

    Black Mirror is zo disturbing dat ik toch voor een paar minuten m'n eigen gezeik vergeet.