• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2018 - 19:42 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ahhh zo excited for tomorrow *O* dan eindelijk Brigitte Kaandorp live zien ccc:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dang he is so cute


    A to the Z

    Wanneer je eindelijk van iemand af denkt te zijn en diegene dan wanhoopsvragen als "hoe gaat het op school?' gaat stellen. Do us both a favor and stop talking, please.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2018 - 10:27 ]

    OK, dan niet.


    ... mijn geschiedenisleraar heeft Kimi No Na Wa gezien apparently en nu is hij één van mijn favoriete mensen op aarde


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    God I hate you loving someone else

    Ik heb een telefoongesprek gevoerd met een onbekend iemand.
    Oneindig proud of myself.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik vind dit serieus eng.
    Hoe is deze persoon zomaar aan m'n nummer gekomen en waarom vind ie me opeens overal op het internet?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik krijg koppijn van die wietlucht van die stinkbuurjongen. Get a life.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lekker high tea doen met mijn moeder. Alle negatieve energie kwijt raken. Gezellig met haar. <3


    One Who Travels A Higher Path.

    Rant about my life and my stupid life decisions:

    I swear to God, I need to stop making people my home. I need to be my home myself. I need to stop lifting the world for others, who wouldn't even lift a fucking finger for me. I need to focus on what I want. I want to read. I want to laugh. I want to travel. I want to teach. Fuck, I need to focus on the things that make me being me: reading, travelling, teaching, and what the Hell more.


    Zo kapot goede workout sessie.


    The truth is out there.

    & we're back to the good old az


    There are poems inside of you that paper can't handle

    mijn geduld word zo hard getest hier. ik ben niet gemaakt voor dit werk


    wat was dit ookalweer

    Bij vakantieveilingen ben je sowieso al 10,95 kwijt qua verzend- en administratiekosten. Wat ik best wel gemeen vind, want ik zag net een mooie wekker waarvoor nu €5 is geboden, maar ja eigenlijk betaal je dan al €15,95 ervoor.


    Physics is awesome