• Dus hoi, vertel iets over jezelf!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Hoi! Ik ben Erieka. Gek op katten, fotografie en het programma ID :3


    26 - 02 - '16

    Hoi ik ben Texel


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hiii

    Mijn naam is Pastiche (ik had pas door dat het vrij veel op pistache leek, toen het al te laat was) en ik ben dol op chocolade, aardappeltjes uit de oven en woordgrappen. Ik doe aan tekenen, schilderen en bullet journaling, maar ik ben nooit tevreden met het eindresultaat (behalve mijn tijger, die was pretty awesome). Ik studeer (nou ja, ik doe alsof ik studeer en hoop dat het tentamen alleen makkelijke vragen bevat) en heb openbaarvervoer-ervaringen die ik liever niet had willen hebben.

    So, that's basically me... wanna chat?

    Here i AM

    Yvonne, 21 jaar , dol op kletsjes met anderen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elise. Slytherin. House Lannister. Future wife van Loki en ik hou van lezen en gamen :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ben Sila
    Ik ben een heel rustig meisje. Ik houd van tekenen en luister graag muziek. af en toe lees ik wat boeken. Ik heb 2 zusjes, ja als je goed telt zijn we 3 zusjes. Meestal is mijn kleinste zusje de allerluiste.

    Mijn chat staat meestal open behalve als ik op vakantie ben.


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Same here!

    Ik ben Marjolien, 24 jaartjes jong, hou van paardrijden, muziek luisteren, lezen, films/series kijken, fotografie en nog een heleboel dingen!

    Je mag me altijd een berichtje sturen. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    hoi mijn q-sociaal-netwerk is zo droog als een sinaasappel in de microgolf (die zijn meestal droog)

    uh ja ik ben ads, ik teken, ik dicht en ik ben 15 jaar oud, ik luister graag naar muziek, ik heb misschien een obsessie met frank ocean lana del rey en kali uchis OHJA ik kan uren doorgaan over rupauls drag race en over het heelal dus als je geïnteresseerd bent in een warhoofd like me hmu some time

    also lol interpunctie who is she idk her


    Heaven is a place that we all have