• Hallo,

    Ik kreeg zo juist een berichtje van Rtuger in mijn inbox dat er geen mailtjes van Quizlet binnenkomen op mijn email. Wat niet zo gek genoeg is want ik heb echt 0 punt interactie op Quizlet, alleen ik heb de 27ste nog wel mailtjes gekregen en daar was niks mis mee want die kwamen gewoon binnen in mijn Gmail.

    Alleen nu is het zo dat ze denken dat ik of een nieuwe e-mail heb of dat mijn mailbox vol zit. Terwijl ik gewoon al mijn zakelijke en andere sociale mails gewoon binnenkrijg alleen niks van Quizlet en ik heb nog steeds hetzelfde email. Dus nu krijg ik geen mailtjes meer in mijn mailbox van Quizlet terwijl ik alle andere mails gewoon wel krijg.

    Ik ben echt zo confused en weet echt niet hoe ik dit moet benaderen eigenlijk.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik heb het zelfde bericht ook gekregen.
    Toevallig had ik vanmorgen een bug gemeld en ik dacht dat het daar mee te maken had, maar als meerdere mensen hier last van hebben is het dat niet.
    Ik vind het ook vreemd..


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik heb de PB ook gehad. Vermoedelijk een foutje in het systeem. We geven het door.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Hetzelfde voor mij. Ik heb mijn e-mail adres dan opnieuw ingesteld, en de bevestigingsmail kreeg ik wel gewoon binnen.


    Ex astris, sciencia

    Je bent in ieder geval niet de enige, hoop dat het snel oplost ^^


    It's never gonna happen, Guys.