• Ik sloot hem weer oeps


    We were the forever that didn't last

    Love your sigg! en je bent zltijd wel gezellig en actief op forums (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik ken je eigenlijk niet, maar I love de foto op je profiel en die tekst erbij is ook echt heel mooi!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    BRITT JE BENT ZO AWESOME!
    En je nieuwe username is ook awesome! Wel wennen tho, maar wel awesome! (:

    Jij geeft mij zo'n lieve complimenten en dat waardeer ik heel erg! Jij bent ook erg lief, knap, sociaal, maakt leuke dingen hier op Q. En ook jij bent zo leuk actief op Quizlet om het leuk te houden! Go jij!


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik ken je voor zover ik weet niet, maar je hebt een erg mooie signature!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik zie je vaak voorbij komen en je komt heel aardig op me over en je WK topic is awesome


    I just caught the wave in your eyes

    Ohhh is Cro die Duitse rapper met het pandamasker? Want dan vind ik het echt een coole username haha.
    Also, i like you sig


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Lonne je bent altijd zo aardig en love the late night squads de random chat rpgs etc. Jij bent de rasdefinitie van een toppertje :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ur like- so cool. En je taste in memes is subliem.


    What’s tasty in Busan?

    YoungbIood schreef:
    Ohhh is Cro die Duitse rapper met het pandamasker? Want dan vind ik het echt een coole username haha.
    Also, i like you sig


    Yep, het is die Cro — I love him

    Maddie je bent gewoon geweldig, veel meer hoef ik niet te zeggen want dat vat mijn mening over jou wel samen <5


    I just caught the wave in your eyes

    Ik ken je volgens mij niet, maar je komt heel lief over op me!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sha - je bent gewoon een topwijf! Ik kan niet wachten om samen wat drankjes met jou achterover te slaan!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt je bent echt fkn cute en pretty en ik heb zo'n zin in de meeting ook al zag ik je praktisch elke dag afgelopen schooljaar laAT ME.


    What’s tasty in Busan?

    Madelon, je bent echt een doorzetter, en ik vind je echt heel grappig, en dat is toch een van de grootste complimenten die ik je kan geven :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je bent heel aardig, Rick (:

    @Sombra, ik kwam een keer je GB binnenwandelen toen je nog Cortes heette om te fangirlen over Rio/La Casa de Papel, maar ik had toen nog een andere gebruikersnaam (:


    I just caught the wave in your eyes