• Ik sloot hem weer oeps


    We were the forever that didn't last

    Je sig en username zijn echt tof!!


    What’s tasty in Busan?

    Maddie i luv you en je humor en je face en je katten!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je profiel matcht je username big time, love it :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind het knap dat je voor heel Q je excuses hebt aangeboden. Hopelijk accepteert iedereen je excuses en heb je geen last meer van spanning op Q. (:

    Freddieboy - je bent een sociaal iemand op Q en je geeft altijd super lieve en gemeende complimenten! Luv joe boi!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt, mooi mens! Met je make up altijd perfect gedaan en je leuke uitstraling! Ik vind je een heel gezellig persoon en het was erg leuk je tig jaar terug in Enschede te hebben gemeet met de meeting! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yolanda ik vind het echt heel leuk dat we weer praten. Ik hou van hoe je bent never change :)
    You're the best !!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Jij geeft lieve complimenten en je doet ook erg je best om actief te zijn op Q!


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik vind je echt een heel lief persoon, en je nieuwe username is zo leuk!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Shan, je bent en blijft m’n Cress. Girl, als ik zie hoeveel jij bent gegroeid sinds ik je heb leren kennen, ben ik echt even een happy mama bear. I love you.


    •

    Mirte, je bent en blijft een van mijn favoriete personen op de wereld en ik kijk ook enorm tegen je op. Je bent sterk, lief, not to mention reteknap, en een geweldige vriendin.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps, je bent er weer! Urg echt een leuke username, maar dat past ook echt bij jou, want je hopt maar verder in het leven! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Je komt echt zo lief over! Daarnaast envy ik je usernames altijd enorm so props to that <3


    We were the forever that didn't last

    Ik vind jouw goddess aesthetic echt zo awesome en je lijkt me super lief!


    I just caught the wave in your eyes

    Yu - ik vind je mooie meid en je bent ontzettend gezellig om mee te kletsen!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO