• Ik sloot hem weer oeps


    We were the forever that didn't last

    ^^ OH. Dat was jij. oof je bent dan geweldig namelijk ;p Had ik toch wel een beetje gelijk dat je lief op me over kwam want dat ben je ook ^^ Ik vind je nieuwe profiel trouwens echt heel leuk, samen met je username!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Shan, ik vind je echt zo'n zo'n zo'n schatje. You're my Cress.


    omg ik zie nu pas Paul Rudd, bae <33

    Mirte, je bent echt super aardig en ik vind het leuk dat ik je ken


    I just caught the wave in your eyes

    Yu jij bent echt bijna de awesomeheid zelfe, gewoon lekker jezelf maar wel heel aardig altijd naar iedereen :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je bent echt een toffe gozer. En we kennen mekaar nu echt al een aantal jaartjes! Ondanks dat we elkaar niet altijd even vaak spreken, is het wel altijd lekker gemakkelijk met jou. You're awesome, don't forget that. *O*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je lijkt me echt de definitie van een zonnestraal!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Demy! Ik vindt jou zo'n sterke, lieve, creatieve meid. Je verdient alle liefde in de wereld. <3


    What’s tasty in Busan?

    Maddie, ik hoop zo zo zo dat we elkaar nog eens gaan meeten // ik baal zo hard dat ik zondag niet kan komen. You’re awesome, funny and pretty as fuck.


    Mirte jij bent echt zo'n schat van een meid! Je hebt zoveel voor anderen over en je verdient alleen maar het allerbeste. Iedereen zal iemand zo als jou in zijn/haar leven moeten hebben.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Deem - jouw armbandjes zijn echt super cute, net als jij! Ik hoop je snel een keer te mogen meeten!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Clapton schreef:
    Madelon, je bent echt een doorzetter, en ik vind je echt heel grappig, en dat is toch een van de grootste complimenten die ik je kan geven :)

    Rick- no offence maar dat is letterlijk gekopieerd en geplakt :')

    Demy je bent echt een dropje en ik had gisteren trouwens je armband om en mensen gaven me complimenten and I was like 'uhu naar die en die site moet je' dus ik hoop echt dat ze dat doen want je verdient het!

    Omg hoe kan ik de bedenker van 'hey gurl hey' nou skippen!?
    Tbh praatten wij in de klas in de eerste instantie niet heel veel, maar later kwam ik erachter wat een achterlijk toffe Twent je eigenlijk bent and let's say you've grown on me haha. Ik heb enorm veel respect voor hoe hard je werkt en dat je over bent naar jaar 3, dat sowieso. Daarnaast ben je echt pretty, like, accepteer het maar meid m'n moeder zei het dus dan moet het waar zijn.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2018 - 19:56 ]


    What’s tasty in Busan?

    MADDIE JE BENT GEWELDIG. Onze fangirling gaat ver and I love it.


    The sun will rise and we will try again.

    Precious - jij bent zo precious! Origineel eh? Maar dat ben je wel, en ik vind jouw ogen zo ontzettend mooi net als jouw karakter en alles gewoon!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Won’t leave you hanging dear.


    What’s tasty in Busan?

    Maddie, ik vind je zo grappig, knap en lief. Damn, wat baal ik ervan dat ik zondag niet naar de meeting kan komen. MAAR. We moeten sowieso een andere keer meeten, because you are awesome as fuck.