• Ik sloot hem weer oeps


    We were the forever that didn't last

    Ik zie je vaak op forums en je lijkt me een heel gezellig persoon (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Je bent echt een hele leuke verschijning op het forum.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Deem je bent echt een top meid en je bent ontzettend betrouwbaar!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Vronsky schreef:
    Yu - ik vind je mooie meid en je bent ontzettend gezellig om mee te kletsen!


    where did you see pictures :o? omg help stalker nee grapje haha

    ik heb wat foto’s van je gezien in het foto topic en damn, je wing skills zijn on point en je bent ook heel aardig en gezellig ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Ik vind het echt super tof dat je bij het EYP zit en dat je zoveel muziekinstrumenten bespeelt! (:

    Jij bent altijd zo gezellig en positief en je komt me ook over als een intelligent persoon. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind dat je echt een heel mooie signature hebt, en je hebt echt al veel forumberichten! Heel leuk dat je zo'n actieve user bent!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Jij bent zo erg creatief!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Demy, jij bent zo zo zooo lief! En je bent gewoon geweldig en alles. <3


    The sun will rise and we will try again.

    Hahah, geweldige username!
    Mooie signature heb je ook. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yo, jij bent echt een mooi mens. Ik weet er zijn nu veel tegenslagen op jou pad, maar jij bent een doorzetter die gewoon als een bulldozer alles op zij kan zetten. Dat heeft kracht nodig en jij hebt die kracht. Zet door alsjeblieft, want jij kan echt alles bereiken wat jij wilt en ik sta voor jou klaar, om je te helpen. Je bent echt een geweldig mens, lief, warm en hardwerkende persoon. Je kan echt alles kwijt aan mij Yo! Vergeet dat niet! <3


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik vind jou zo ontzettend fancy en om de een of andere reden ook heel mysterieus (maar wel op een positieve manier tho).

    Hey hoi Freddyboi, ik hoop zo dat je naar de Utrecht meeting komt en dat ik jouw leuke hoofd in real life kan zien en gewoon jouw leuke persoonlijkheid meemaken!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Grappig pf!

    Leuke lijstjesonderwerpen! 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •