• Ik sloot hem weer oeps


    We were the forever that didn't last

    Mirte, ik ben echt zo blij dat ik je heb mogen leren kennen. Je bent onwijs stoer, je staat super sterk in je schoenen en hebt echt een doorzettingsvermogen waar je u tegen zegt. Ben zo trots op je dat je je master hebt gehaald en al een grote mensen job hebt. Ben trots op je dat je Q gaat minderen en bae u rock girl.


    The truth is out there.

    Je bent echt iemand die sterk in haar schoenen staat! Dat heb ik zeker gemerkt en daarnaast heb je een hele mooie username! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Jij bent écht geweldig! ❤ ik vond je berichtjes gisteren super lief en erg fijn om support te krijgen momenteel. Ik ben erg blij dat we inmiddels zo goed bevriend zijn geraakt. En mocht er iets zijn, kun je altijd bij me terecht. Don't forget that. Vriendschap is niet alleen maar blijheid, maar ook serieuze gesprekken en je hart kunnen luchten. Ik ben blij dat wij een vriendschap hebben. 😊❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat ben jij een ongelooflijk fijn mens Yolanda, ik ken je nu al super lang met super veel plezier. We spreken dan niet supervaak maar als we praten is het alsof er geen dag voorbij is. Ik wens je het allerbeste in het leven want dat verdien je :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind het echt geweldig hoe nice je elke keer je hele profiel maakt als je je username aanpast, alles is elke keer helemaal on point bij de naam ^^


    made a list of my regrets and you were the first, love

    jij bent aesthetic goals


    I just caught the wave in your eyes

    Yu are the sweetest :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je komt altijd op leuke usernames.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Les misssss <3 absoluut verliefd op je profiel en naam, Eponine is echt een all time favoriet van me ^^ En ook zie ik je soms wel eens op forums en ik denk dat je oprecht een heel lief persoon bent die veel opkomt voor je vrienden (:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2018 - 20:46 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Mooie username!

    Frederick - je bent een ontzettend mooi mens!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik vind jou heel aardig en leuk om mee te babbelen (:


    I just caught the wave in your eyes

    Yuuuuuu - jij bent ook leuk om mee te praten en je bent gewoon ontzettend aardig!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Briiiiiiiiiiiittttt je zit naast me maar idc en je bent cool af


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind je echt een leuke mod, en je brengt zoveel positieve energie hier op Quizlet en dat is heel fijn ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.