• Ik sloot hem weer oeps


    We were the forever that didn't last

    Suuz, lief mens! Altijd zo vrolijk, gedreven en een fijn luisterend oor. Je bent geweldig! ❤

    Edit: Frederick! Ik was kennelijk te laat voor Suuz, dus nu een edit voor jou! 😊
    Ik vind je laid-back maar lekker gek. Gewoon een lekker chill(ton) persoon. Ik denk dat je een erg prettig iemand bent om in de buurt te hebben. 😊❤

    [ bericht aangepast op 3 sep 2018 - 21:00 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Girl, you are wonderful! Jij bent echt een lieve vriendin en ik ben blij dat we elkaar kennen. <3


    One Who Travels A Higher Path.

    You are definitely in the top 2 of bemiddelaars :P Hahaha nee all jokes aside je lijkt me heel aardig :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Rickert, flaaauw x'D
    Maar je hebt wel degelijk humor. Vind ik tenminste.
    Sowieso is t altijd gezellig met je en ben ik erg blij met t contact.
    En de recepten voor in Noorwegen natuurlijk! _O_ hahah ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yolanda - jij bent echt zo'n ontzettend vriendelijke en behulpzame meid. Ik kan me geen Quizlet voorstellen zonder jou!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    GUURL
    Jij bent niet alleen knap op Snap, maar ook in het echt! En daarnaast ben je ook nog eens hartstikke grappig en aardig. (:
    Het was leuk om jou te meeten!

    Low key jaloers van je looks hoor, you are one handsome motherfucker. En ook nog zo creatief. Ladies one at a time please.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Rick,
    Jouw humor is top en je bent een van de gezelligste personen op Qzl.
    Altijd leuk om met jou te praten


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Wow jelly op je username. Je bent ook echt super aardig.


    The truth is out there.

    Lonneke - ik vind het ontzettend knap hoe je elke keer onze streak op snap verneukt. Nee, jk. Het is wel zo, though Je bent een fijne aanwezigheid hier op Q en je bent gewoon een hele leuke en spontane meid!

    Veerle - guuurl, ik weet niet waar ik moet beginnen. Iets meer dan een jaar geleden heb ik je voor het eerst ontmoet en sindsdien hebben we elkaar zowel op meetings gezien als buiten de meetings om. Samen drankjes doen, samen dansjes doen, op Macdate en nog zo veel meer. Ik mag van geluk spreken met zo'n top vriendin als jij. Ik hoop dat ik je nog lang zal spreken en dat ik je vaak ga zien. Ik hou van je, lekker ding!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2018 - 22:30 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Liefde voor jouw humor. Echt. Ik lig echt zo vaak dubbel om jouw Snaps. :')

    Ik vind je gewoon onwijs tof en je snaps zijn goals *O*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty - de eerste keer dat ik jou 'zag', was op snapchat toen je nog in 'Murica zat. Toen vond ik jou al een ontzettend leuk mens en god, jouw humor heeft me af en toe tranen in m'n ogen gebracht van het lachen. Een paar maand terug heb ik het genoegen gehad om je in Groningen te meeten en het klikte meteen en we begonnen steeds meer te praten op whapp. Ik hoop je echt snel weer te zien en samen met je te lachen over van alles en nog wat en gewoon lekker bij te kletsen. Love you, honey!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2018 - 22:37 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Zonder jou was Quizlet zeker heel anders geweest.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Leuke username.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.