• Ik sloot hem weer oeps


    We were the forever that didn't last

    Jij hebt altijd zulke leuke usernames!
    En bedankt dat je altijd zegt dat ik knap ben hehe. Dat waardeer ik echt. :3

    Je bent zo'n toffe, lieve, knappe gast en je snaps zijn zowel leuk als soms angstaanjagend met je hey girl hey 😂


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jij bent zo'n lief iemand en ik vind jou nog steeds dapper <3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jou muzieksmaak is echt on point


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind het echt leuk dat we elkaar nu al best wel lang kennen en nog vaak chatten en kletsen. Je bent echt een heel leuk persoon!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Je sig is geweldig. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je lijkt me echt een hele leuke spontane meid met wie je geweldig veel lol kunt hebben!
    En je hebt een prachtige lach! (:

    You are really handsome! En heel erg vriendelijk en je geeft lieve complimenten, maar ook echt lieve complimenten!


    One Who Travels A Higher Path.

    Die keer dat we elkaar ooit ontmoet hadden op een meeting, vond ik je echt hartstikke gezellig en leuk om mee te kletsen!


    Stenenlikker

    Jij bent echt een enorm chill persoon en ik ken echt niemand die zo passionate is over stenen c;


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Xaannn zoals altijd is je username weer on point. En je bent zo lief!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je username doet me aan bier denken en bier is always a good thing :3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind het heel tof dat je gedichten schrijft! En je hebt ook wel een bepaalde eigen stijl in je gedichten. Dat is mooi. (:

    Je bent in een snelle tijd echt een van mijn favoriete personen op Q geworden. Plus je bent echt een enorm lief persoon!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sha! Je bent zo awesome en pretty en je bent super tof. Je kledingstijl is geweldig en je bent zo ontzettend cute aaaaah


    look at the stars, look how they shine for you;