• Ik sloot hem weer oeps


    We were the forever that didn't last

    Jij bent zo'n lief en gezellig persoon Anna <3 En je organiseert zoveel initiatieven op Q, dat vind ik echt leuk!


    A to the Z

    Ik vind je echt zo tof, altijd leuk om met je te chatten, you da real mvp :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je complimenten zijn echt nice, dus dankjewel daarvoor hehe. ^^ Also, ik heb geen idee wat er op je profiel gebeurt, maar ik vind het leuk. :')

    Jezus Mina, jouw profiel is echt prachtig!

    Frederick - ik vond het ontzettend leuk om je gemeet te hebben en echt, ik heb het al zo vaak gezegd, maar je bent echt een handsome man!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt, jij lekkerding! je bent echt een enorm leuk iemand en ik kan niet wachten tot er weer een meeting is zodat ik je weer kan zien (heb je laatst letterlijk weer gezien maar beter snel nog een keer), plus je bent echt superknap like wow how. teach me.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2018 - 16:52 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Je hebt echt de allerleukste usernames altijd.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind je huidige usernamegame tof


    look at the stars, look how they shine for you;

    Annaaaa - echt balen dat je er niet bij kon zijn in Utrecht, maar hopelijk komt er snel weer een meeting waar ik je gezellige en leuke jij weer kan zien!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt, you da Snapchat queen!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    JOUW MUZIEKSMAAK YAAAAS

    Je bent echt heel creatief, en ik weet dat het vaak gezegd is dat je goed kan tekenen maar je hebt ook echt hele gave ideeen die je uitwerkt. Er kunnen veel goed tekenen er kunnen er maar weinig ook iets moois maken.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je bent een erg aangename aanwezigheid op Q, en je lijkt me verder ook een erg interessant en leuk persoon!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Je lijstjes zijn echt nice, je kunt zien dat je er veel tijd in hebt gestoken! En echt een toffe quiz over de wereldoorlog!
    Verder is je profiel natuurlijk geweldig. Hoe kan het ook anders met Jared. :Y)

    Je bent altijd zo aardig tegen iedereen, I don't know how you do it. Maar je bent echt geboren voor de modrol :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.