• Ik sloot hem weer oeps


    We were the forever that didn't last

    Je geeft leuke complimenten :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Alweer een leuke username!

    Ik vind het geweldig hoe dapper en open jij bent! Ik heb het gevoel dat je oprecht een goed persoon bent, omdat je je verhaal niet enkel voor jezelf lijkt te delen, maar ook voor anderen. And that's amazeballs!!


    Mhm?

    JAAA LIESJE! Girl je bent echt een geweldig persoon en ik vind je tof en ik wil je meeten *O*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je bent een heerlijke aanwezigheid op Q.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Omg no ik ging je nieuwe profiel bekijken, en nu zit dat liedje van pretender in m'n hoofd. :') But nice profile, as always. :Y)

    Jij hoort gewoon op het forum, als vast onderdeel :'D ik zweer als jij er niet bent merk je dat meteen - love ur eh positieve aanwezigheid


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mooie username (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jij bent zo ontzettend aardig! Je lijkt me een enorm lief en behulpzaam persoon! (:

    Frederick! Jij bent zo lief en een superinteressant persoon <3


    A to the Z

    Lau jij bent echt amazing lief, idk how you do that. But you are. And also you are Mighty fine :3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je sig is ge-wel-dig! Een hele mooie reminder voor velen, denk ik zo. (:

    Man, jij bent zo cool en ik kijk naar je op!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je lijkt me een ontzettend aardig persoon en ik zou best wel een keer met je willen kletsen c:

    [ bericht aangepast op 3 sep 2018 - 20:47 ]


    From these ashes, I will rise

    Jouw stem is zo fijn om naar te luisteren! En je praat heel leuk en interessant. Sorry als dit creepy klinkt, lol. Ik bedoel het op een normale manier. :')
    (Ik heb het over de pubquiz, ofc)