•       Het is tijd — De hoogste tijd
          U wordt bedankt voor weer een avond vele jaren gezelligheid


          Allerliefste Q.'ers,
          Dus, om maar meteen met de deur in huis te vallen: dit is geen groot afscheidstopic, maar eerder een soort mini versie daarvan, oftewel een 'minderingstopic' (woord van het jaar, hint hint). Waarom in Godsnaam? Omdat ik veelvuldig ga minderen met Quizlet. Afgelopen week heb ik te horen gekregen dat ik mijn master heb behaald én dat ik een nieuwe fulltime baan heb (ja — groot feest), waardoor ik vanaf augustus ga beginnen aan het 'volwassen' leven — doodeng ja, maar op m'n vijfentwintigste wordt het echt tijd. Zelfs voor een eeuwige studente als ikzelf.

          Ga je helemaal verdwijnen?
          Nee, maar ik ga vanaf volgende week maandag (9 juli) wel minder online komen. Zelf wil ik graag één keer per week aanhouden, omdat ik Q. niet helemaal wil verlaten. Echter, ik wil het evenmin in de weg laten staan van m'n activiteiten, baan en sociale leven. En sadness dat doet het nu wel (door m'n eigen toedoen).

          Hoe zit het met je (O)RPG's en topics?
          Ik blijf al mijn topics (booketlist, monthly goals, et cetera) bijhouden wanneer ik online kom — evenals de vele awesome topics waarbij ik intensief meedoe (boekentopic, book buds, film freaks, suckers for series, et cetera). Qua (O)RPG's ga ik per topic kijken wat nog leeft en dit vervolgens met de desbetreffende personen overleggen.

          Waarom een topic?
          Omdat ik een nostalgisch, romantisch en verveeld ben — shoot me.

          Wat nu?
          Ik ben nog steeds gewoon Mirte (boekenworm, fangirl, nerd, Q. liefhebber, weirdo), daar zal niets aan veranderen —promise. Dus blijf gewoon lekker met me kletsen, nodig me uit voor meetings, álles. Vragen? Stel ze maar in het topic.
    Want: je kan het meisje wel van Q. halen, maar Q. niet uit het meisje. :Y)




    Jammer dat je het minder maakt, maar ja life calls haha.
    Gefeliciteerd met je baan en met het behalen van je Master! (:


    We were the forever that didn't last

    We'll keep in touch! <3 Ik ben trots op je, met je baan en je master en ugh, wow, preach.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ga je missen bae maar kan je gelukkig nog spreken op de app. Proud of ya. 😘


    The truth is out there.

    Ben super trots op je, meisje! Je bent nog lang niet van me af en al duurt het even voordat ik bij je zou kunnen zijn (lees: 2,5 uur of zo?), ik zal altijd voor je klaar staan met een fles wijn ;D (H)


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Omg no, de dag is aangebroken een Q. en RPG wereld zonder Mirte :o
    — I will miss u <3


    I just caught the wave in your eyes

    AAAH, NEE, MIRTE.
    Ik kreeg bijna een hartaanval, maar ik ben heel blij dat je niet helemaal verdwijnt, want je bent zo'n schat. Maar, he, Mirte, je verdient al die goeie shit zo erg. Je gaat het super goed doen met je nieuwe job en je bent zo klaar om succesvol te zijn. wat een adorable topic tho WAT SAD.
    Kusjes.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Awww, ik zag je zo vaak voorbij komen ook al ken ik je niet persoonlijk!
    Iig heel veel plezier en veel succes 'out there' haha. <3 En sowieso tot nog ziens, aangezien je wel nog af en toe langskomt!


    A to the Z

    MIRT. OMG.
    Ik voel me echt een trotse moeder ondanks dat je ouder bent dan ik, hehe.
    Ik ga je sowieso missen hier maar hey, like you said, er zijn altijd meetings, de groepsapps en Snapchat so I’m sure we’ll keep in touch.
    Nogmaals ik ben trots op je meid, je verdient het! <3


    What’s tasty in Busan?

    E X C U SEER m'n hart ligt gewoon in stukjes op de grond no big deal (het is een big deal) ik ga je missen baby maar CONFUCKINGGRATS MET JE MASTER OMG


    Heaven is a place that we all have

    Super goed dat je - je master hebt gehaald en een baan hebt! Gefeliciteerd! Wel jammer dat je hierdoor minder op Q zal zijn, maar het is begrijpelijk (flower)

    Heel veel succes en ik hoop dat je hier af en toe blijft langskomen met je mooie topics en leuke initiatieven (:


    26 - 02 - '16



    Veeel succes meid! En nog gefeliciteerd met je baan en master! You deserve it! <3

    Ik wil iedereen bedanken voor de ontzettend lieve reacties op dit topic — het betekent meer voor me dan mogelijk is. <3 Daarom houd ik zo van Q. Jullie zijn stuk voor stuk allemaal geweldige personen die niets dan het beste verdienen. I love you all.