• Het valt mij op dat Q veel stiller is. Er wordt naar mijn idee minder gepost. Ligt het aan mij of is Q een beetje aan het uitsterven??


    Aan niets denken is ook denken.

    Nortia schreef:
    Ja, dit heeft waarschijnlijk te maken met het mooie weer en de vakantie. En ook het WK voetbal of zo. (:


    En het afronden van het schooljaar tot een week of 2 geleden dan toch


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Clapton schreef:
    Ik denk zelf ook vaak is het wel zo nodig hier een topic over te maken, en misschien moeten mensen die dit idee ook hebben juist wel topics gaan maken, terug naar de dagen dat refreshen nog de lijst veranderde. Nu zijn er gewoon topics waar het laatst voor een uur geleden is gereageerd op de eerste pagina xD

    O, the sweet nostalgia. I have almost forgotten about it.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wow. Ik ben de afgelopen 2 jaar niet echt actief geweest op Q, ik neem alleen af en toe een kijkje, maar ik zie inderdaad hoe veel rustiger het geworden is sindsdien. En het hele design is veranderd zie ik nu! Even wennen.

    Ik zie ook dat er nu een lijstje is met 'nu online' en dat het zo weinig mensen zijn, wauw. Wat zonde dat het zoveel rustiger is ja.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Er zijn niet echt hypes meer waardoor Quizlet toen, naar mijn mening dan zo leefde. En ook te bedenken dat de gemiddelde tiener die 8 a 10 jaar terug op Quizlet kwam nu meer op Instagram en Facebook zit. Interesses zijn denk ik nu ook een stuk veranderd vergeleken met toen.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Eponlne schreef:
    Er zijn niet echt hypes meer waardoor Quizlet toen, naar mijn mening dan zo leefde. En ook te bedenken dat de gemiddelde tiener die 8 a 10 jaar terug op Quizlet kwam nu meer op Instagram en Facebook zit. Interesses zijn denk ik nu ook een stuk veranderd vergeleken met toen.

    Ik denk dat dit ook een enorm grootte reden is waarom het aan het uitsterven is.


    Life is a beautiful struggle

    Caraveo schreef:
    (...)
    Ik denk dat dit ook een enorm grootte reden is waarom het aan het uitsterven is.


    Jep, Tokio Hotel, JB, Twilight en 1D toen die er waren was het ook een stuk drukker,en het WK toen Spanje ons eruit gooide was ook zo druk. Denk ook dat het nu meer komt omdat er zoveel verschillende interesses zijn waar niet een hele grote groep op af komen. Naja dat denk ik tenminste.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known