• Welkom iedereen!

    Camp NaNoWriMo is een beetje een flop geworden voor mij en een aantal mensen hadden dat ook. Vandaar, naar het idee van Pixielisje en Square, een schrijfkamp in augustus! Mij lijkt het een tof iets om elk jaar te doen, voor als je in juli een terrible schrijfmaand hebt en je in augustus zeeën van tijd en inspiratie hebt.

    Strijders
    Username || Naam || Verhaal || Doel

    Wolkenkasteel || Anna || Donker en 00:15 || 2763 / 25K
    Hawks || Romi || Het is een vrouwenwereld || 0 / 50K
    Croweater || Natas || Fluisterstemmen|| 0 / 15K
    Stamets || Laura || Per aspera ad astra ||2 / 25k
    Stenenlikker || Belle || Athanatos || 2177 / 10k
    Pixielisje || Laura || Onbemand Hart || 14,5k / 60k
    Bloodfeather || Anne-Fleur || Een sprong in het diepe || 973 / 15K
    Helsinki || Jamie || ??? || 0 / 20K
    TaeTae || Laura|| Goud en duister & Ace of Hearts|| 3,7K / 20k
    Gladio || Nynke || Titelloos || 0 / 30k
    Necessity || Nessie || Lunatic || 7.7K / 15K
    TAEGl || Madelon || Private Fears In Public Places || minimaal 15k, misschien meer.
    aarsvogel || Anniek || coop-coöperatie || 0 / 8K
    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 3982 / 10K
    Square || Inge || Geen flauw idee || 0 / 30k
    Catmint || Maxime || Ultima Ratio || 0 / 10K
    KoningTriton || Isahbel || komt later || 0 / 10K
    Abbunny || Ava || Carmine || 12K
    MaFlodder || Elise || Bellenblaas || 10K
    Shibui || Femke || Onbekend || 10k, hopelijk nog meer.

    Meld je nu aan voor de activiteiten! (:

    Het lijkt me ook leuk om een wekelijkse counting te doen, dus elke zondag in het rood je woordcount op dat moment even doorgeven als je dat tof vindt?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2018 - 22:06 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    MaFlodder schreef:
    (...)

    Pixielisje kwam met het idee om een team Outcamp te maken, die in het weekend het woordenaantal probeert in te halen van het team dat doordeweeks heeft geschreven. Dus team HadNogGeenNaamMaarNoemHetMaarDoordeweeks heeft tot vanavond 0:00 om te schrijven en team Outcamp probeert dat woordenaantal t/m zondagavond te verbeteren ^^


    Maar hoe wordt er dan gerekend, gemiddeld of iedereen bij elkaar?
    En zou ik daar aan mee kunnen doen? (Ik weet niet welk team nu meer mensen heeft en wat handigst is dan)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Maar hoe wordt er dan gerekend, gemiddeld of iedereen bij elkaar?
    En zou ik daar aan mee kunnen doen? (Ik weet niet welk team nu meer mensen heeft en wat handigst is dan)


    Ik heb geen idee, en ik heb onder hand ook geen idee meer wie nu welk team is :') Denk dat we vanavond/morgen wel kijken hoeveel woorden er zijn ingeleverd en ik weet sowieso niet hoe Pixielisje het graag hebben wil. Dus join welk team je beter af gaat, zou ik zeggen xd


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik zit inmiddels op 7.7k. ik had gehoopt over de 10 te zitten dus dat valt wel wat tegen :')
    Enne, outcamp en incamp? Wat heb ik gemist? :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb 3368 woorden geschreven de afgelopen vier dagen (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ben nog op de trein atm dus ik zal het via mobiel zo goed mogelijk proberen uitleggen.

    Aanvulling van de correcte uitleg boven!
    - outcamp vs thuiscamp
    - elk kamp geeft zijn woordaantal door per persoon. Deze aantallen worden opgeteld om een totaal aantal van het team te maken. Dus bijv team thuiscamp bestaat uit persoon a, b en c. Dan geven a, b en c hun aantallen door en dan worden die opgeteld om het volledige aantal op te tellen.
    - het volledige aantal van team thuiscamp moet verslaan worden door team outcamp. Afhankelijk van dat wordgoal en aantal deelnemers, wordt die wordgoal mits meerdere deelnemers gedeeld door de leden van het team. Ofwel probeer je alleen de goal te verslaan maar de aantallen worden dus ook opgeteld van de leden (dus dan help je je team enorm).
    - natuurlijk houden we wel rekening met de aantal teamleden per kamp. We pakken het woordaantal per team en delen dit door het aantal teamleden van dat team om een gemiddelde wordcount per persoon te berekenen. Als team thuiscamp dus bijv 10k met 2 personen heeft bereikt, maar team outcamp 10k met 5 dan wint Thuis dus omdat zij gemiddeld 5k per persoon hebben.

    Dit event was eigenlijk enkel deze week omdat ik weg was. Maar als jullie dat zien zitten, dan organiseren we dat gerust nog voor volgende week ook?


    A to the Z

    Ah ik snap het. Mij lijkt het wel leuk om nog eens te doen^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    I'm backkk!
    !Team outcamp vs thuiscamp challenge!
    Stand van Team Thuiscamp van periode dinsdag tot vrijdag: 5 personen, totaal 11808
    (Ik heb de mini wordwars hierbij meegerekend). Dat is gemiddeld 2362 per persoon.
    Good job!


    Team Outcamp: Start writing vanaf vandaag tot en met maandag! Eindstand doorgeven: maandagavond!
    Wie doet er allemaal mee voor team outcamp?

    Ik denk niet dat ik er zomaar 10k uitkrijg op drie dagen jongens, jullie gingen hard :') Gefeliciteerd!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2018 - 19:09 ]


    A to the Z

    Ik Join outcamp ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    ik had nog 1348 woorden maar toen ik het vannacht wilde doorgeven was Q down :(


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik join team outcamp!!


    look at the stars, look how they shine for you;

    MaFlodder schreef:
    ik had nog 1348 woorden maar toen ik het vannacht wilde doorgeven was Q down :(


    Geen probleem! Good job! Dan is de stand 11808 :)


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Geen probleem! Good job! Dan is de stand 11808 :)


    En het gemiddelde?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Team outcamp!


    Stenenlikker

    Pixielisje schreef:
    !Team outcamp vs thuiscamp challenge!
    Stand van Team Thuiscamp van periode dinsdag tot vrijdag: 5 personen, totaal 11808
    (Ik heb de mini wordwars hierbij meegerekend). Dat is gemiddeld 2362 per persoon.
    Good job!


    Team Outcamp: Start writing vanaf vandaag tot en met maandag! Eindstand doorgeven: maandagavond!
    Wie doet er allemaal mee voor team outcamp?


    Aangepaste wordgoal! Vijf personen in team thuiscamp dus gemiddelde wordt dan 2362 per persoon.
    Voorlopig aantal deelnemers voor team Outcamp: 4 (Aarsvogel, Donderwolk, Stenenlikker en Pixielisje)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2018 - 19:11 ]


    A to the Z

    Als we met z'n vieren blijven dan is 2952 de gemiddelde wordcount voor ons. Dat lijkt me doenbaar op drie dagen? :D
    Lets do thissss, we kunnen dit!

    JOIN TEAM OUTCAMP, WERE FUN


    A to the Z