• Welkom iedereen!

    Camp NaNoWriMo is een beetje een flop geworden voor mij en een aantal mensen hadden dat ook. Vandaar, naar het idee van Pixielisje en Square, een schrijfkamp in augustus! Mij lijkt het een tof iets om elk jaar te doen, voor als je in juli een terrible schrijfmaand hebt en je in augustus zeeën van tijd en inspiratie hebt.

    Strijders
    Username || Naam || Verhaal || Doel

    Wolkenkasteel || Anna || Donker en 00:15 || 2763 / 25K
    Hawks || Romi || Het is een vrouwenwereld || 0 / 50K
    Croweater || Natas || Fluisterstemmen|| 0 / 15K
    Stamets || Laura || Per aspera ad astra ||2 / 25k
    Stenenlikker || Belle || Athanatos || 2177 / 10k
    Pixielisje || Laura || Onbemand Hart || 14,5k / 60k
    Bloodfeather || Anne-Fleur || Een sprong in het diepe || 973 / 15K
    Helsinki || Jamie || ??? || 0 / 20K
    TaeTae || Laura|| Goud en duister & Ace of Hearts|| 3,7K / 20k
    Gladio || Nynke || Titelloos || 0 / 30k
    Necessity || Nessie || Lunatic || 7.7K / 15K
    TAEGl || Madelon || Private Fears In Public Places || minimaal 15k, misschien meer.
    aarsvogel || Anniek || coop-coöperatie || 0 / 8K
    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 3982 / 10K
    Square || Inge || Geen flauw idee || 0 / 30k
    Catmint || Maxime || Ultima Ratio || 0 / 10K
    KoningTriton || Isahbel || komt later || 0 / 10K
    Abbunny || Ava || Carmine || 12K
    MaFlodder || Elise || Bellenblaas || 10K
    Shibui || Femke || Onbekend || 10k, hopelijk nog meer.

    Meld je nu aan voor de activiteiten! (:

    Het lijkt me ook leuk om een wekelijkse counting te doen, dus elke zondag in het rood je woordcount op dat moment even doorgeven als je dat tof vindt?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2018 - 22:06 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Everyone pick up your pens, we starten om 21u30!


    A to the Z

    Succes allemaal! *O*


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik doe een soort van mee! Ik ben aan het schrijven, maar wel op papier, dus woorden tellen gaat moeilijk :')
    Een beeld dat ik vandaag zag, gaf me inspiratie ^^


    Stenenlikker

    Stenenlikker schreef:
    Ik doe een soort van mee! Ik ben aan het schrijven, maar wel op papier, dus woorden tellen gaat moeilijk :')
    Een beeld dat ik vandaag zag, gaf me inspiratie ^^


    AAAAAh superleuk!!! You go! :D schrijven op papier is ook wel dedication. Ik ben zo gewend aan typen!

    ---
    Ik heb voorlopig 1144 woorden in een uur. Ik ga nog even door tot 23 :D


    A to the Z

    1233 hier! Ik schrijf nog even met je mee tot 23:00 (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Pixielisje schreef:
    (...)

    AAAAAh superleuk!!! You go! :D schrijven op papier is ook wel dedication. Ik ben zo gewend aan typen!

    ---
    Ik heb voorlopig 1144 woorden in een uur. Ik ga nog even door tot 23 :D


    Het hilarische is, is dat ik me net bedacht dat ik ook gewoon op mn laptop had kunnen schrijven 😂
    Maar ik ben op vakantie, dus dan voelt op papier somehow net wat natuurlijker aan, ik grijp dan in ieder geval toch sneller naar het papier.
    Maar ik heb net 2 pagina's a5 volgeschreven, dus ik denk zo'n 500 a 600 woorden?


    Stenenlikker

    Ik heb 1682 woorden voor nu. Denk dat ik nog een uurtje doorga ^^
    Maar thanks guys, het was weer leuk ;D


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb 1699 nu! Thanks for the wordwar, ik vond het ook heel motiverend weer! <3
    Ik ga straks hopelijk nog een beetje verder proberen te schrijven, want ik zit nu bijna op 40k voor mijn hele verhaal. Ik vind ronde milestones zo leuk hehe. Eerst even een serietje kijken.

    @Belle; Damn dat is ook wel veel voor zo kort te schrijven! Nice job! <3 Krijg je dan geen schrijfkramp? :o
    @Elise: Girl, jij schrijft ook wel op toptempo hoor elke keer! Echt zo goed bezig <3


    A to the Z

    Nouja, ik was ook rond half 10 begonnen, maar verplaatste halverwege en bedacht toen om hier even te kijken :').
    Maar af en toe kreeg ik wel een beetje last van m'n hand, maar dan nam ik een kleine pauze, moest ook nog een beetje nadenken over de scène en enkele dingen opzoeken.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2018 - 23:24 ]


    Stenenlikker

    Pixielisje schreef:
    Ik heb 1699 nu! Thanks for the wordwar, ik vond het ook heel motiverend weer! <3
    Ik ga straks hopelijk nog een beetje verder proberen te schrijven, want ik zit nu bijna op 40k voor mijn hele verhaal. Ik vind ronde milestones zo leuk hehe. Eerst even een serietje kijken.

    @Belle; Damn dat is ook wel veel voor zo kort te schrijven! Nice job! <3 Krijg je dan geen schrijfkramp? :o
    @Elise: Girl, jij schrijft ook wel op toptempo hoor elke keer! Echt zo goed bezig <3


    Haha, mijn muze's laten me eindelijk eens niet in de steek :') Tbh heb ik ook momenten dat ik amper tot 300 kom.
    Maar jij gaat ook lekker! En wow, 40k alweer. Dat is zowat een compleet boek! Jealous much.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Who's up for a wordwar op deze zondag middag?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    @Elise: Ja, ik zit bijna dus aan de minimale 40k wordcount voor SOTY! Dus ben wel blij :D Ik zit overigens nu pas bijna op de helft van mijn verhaal. Ik mik om binnen mijn genre dat ik schrijf 80k woorden te halen, dus ik heb wel nog heel wat werk te verzetten
    @Belle: yea, yo go girl!

    @Suzanne: Ja ik wil wel! Welk uur?


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    @Elise: Ja, ik zit bijna dus aan de minimale 40k wordcount voor SOTY! Dus ben wel blij :D Ik zit overigens nu pas bijna op de helft van mijn verhaal. Ik mik om binnen mijn genre dat ik schrijf 80k woorden te halen, dus ik heb wel nog heel wat werk te verzetten
    @Belle: yea, yo go girl!

    @Suzanne: Ja ik wil wel! Welk uur?


    Van 1 tot 2?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    (...)

    Van 1 tot 2?


    Is goed!

    WORDWAR START NU


    A to the Z

    1011 woorden! Ik heb wel wat research moeten doen.
    Hoeveel heb jij, Suzanne? :D


    A to the Z