• Welkom iedereen!

    Camp NaNoWriMo is een beetje een flop geworden voor mij en een aantal mensen hadden dat ook. Vandaar, naar het idee van Pixielisje en Square, een schrijfkamp in augustus! Mij lijkt het een tof iets om elk jaar te doen, voor als je in juli een terrible schrijfmaand hebt en je in augustus zeeën van tijd en inspiratie hebt.

    Strijders
    Username || Naam || Verhaal || Doel

    Wolkenkasteel || Anna || Donker en 00:15 || 2763 / 25K
    Hawks || Romi || Het is een vrouwenwereld || 0 / 50K
    Croweater || Natas || Fluisterstemmen|| 0 / 15K
    Stamets || Laura || Per aspera ad astra ||2 / 25k
    Stenenlikker || Belle || Athanatos || 2177 / 10k
    Pixielisje || Laura || Onbemand Hart || 14,5k / 60k
    Bloodfeather || Anne-Fleur || Een sprong in het diepe || 973 / 15K
    Helsinki || Jamie || ??? || 0 / 20K
    TaeTae || Laura|| Goud en duister & Ace of Hearts|| 3,7K / 20k
    Gladio || Nynke || Titelloos || 0 / 30k
    Necessity || Nessie || Lunatic || 7.7K / 15K
    TAEGl || Madelon || Private Fears In Public Places || minimaal 15k, misschien meer.
    aarsvogel || Anniek || coop-coöperatie || 0 / 8K
    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 3982 / 10K
    Square || Inge || Geen flauw idee || 0 / 30k
    Catmint || Maxime || Ultima Ratio || 0 / 10K
    KoningTriton || Isahbel || komt later || 0 / 10K
    Abbunny || Ava || Carmine || 12K
    MaFlodder || Elise || Bellenblaas || 10K
    Shibui || Femke || Onbekend || 10k, hopelijk nog meer.

    Meld je nu aan voor de activiteiten! (:

    Het lijkt me ook leuk om een wekelijkse counting te doen, dus elke zondag in het rood je woordcount op dat moment even doorgeven als je dat tof vindt?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2018 - 22:06 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    2455 woorden, me is tevreden :p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hawks schreef:
    2455 woorden, me is tevreden :p


    Woooooooow dangggg dat is écht gigaaaantisch veel! Hoe gaat je rewrite trouwens? :D

    Ik heb 734, wat niet echt veel is helaas. Maar ik ben ook in een nogal vreemde spiraal van research gevallen lol.
    Ik ben atm aan het researchen hoeveel geld het rond 1765 gekost zou hebben om een massief gouden oogprothese te hebben.
    Met andere woorden mag ik nu lekker de grootte van een oogbal gaan opzoeken en de geschiedenis van de waarde van goud in Britse Pond in die tijd lol. Blijkbaar ligt dat laatste rond de 400 pond per ounce. Dus nu moet ik nog even de omzetting maken
    Dit is echt de raarste research dat ik al gedaan heb i'm afraid


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Woooooooow dangggg dat is écht gigaaaantisch veel! Hoe gaat je rewrite trouwens? :D

    Ik heb 734, wat niet echt veel is helaas. Maar ik ben ook in een nogal vreemde spiraal van research gevallen lol.
    Ik ben atm aan het researchen hoeveel geld het rond 1765 gekost zou hebben om een massief gouden oogprothese te hebben.
    Met andere woorden mag ik nu lekker de grootte van een oogbal gaan opzoeken en de geschiedenis van de waarde van goud in Britse Pond in die tijd lol. Blijkbaar ligt dat laatste rond de 400 pond per ounce. Dus nu moet ik nog even de omzetting maken
    Dit is echt de raarste research dat ik al gedaan heb i'm afraid

    Ik heb gisteren de laatste grote inhoudelijke scène aangepast, maar ik heb ook al even een idee zweven voor een nieuwe scène die wel wat extra zou toevoegen. Feit dat ik nu zelf nergens heb gezegd hoe mijn villain weet dat haar obstakel-persoon gaat sterven. Die scène zou dat dus uitleggen, maar tegelijk zou dat een super korte scène zijn (200 woorden max), dus ik weet niet helemaal waar ik het bij moet zetten :/ Dus ik weet niet of ik die scène nog ergens toegevoegd krijg, daar pieker ik momenteel over. Morgen ga ik beginnen aan het toevoegen van iets meer gedachten, want ik heb gemerkt dat ik veel focus op actie, en tegelijk ga ik ook nog wat beschrijvingen toevoegen en wat zinnen toevoegen/aanpassen waar het niet lekker loopt en de fouten die ik zelf heb gevonden eruit halen. En dan ga ik wss een tweede proefleesronde aanvragen en het manuscript weer eventjes laten rusten. En dan hopen dat er niet te veel scènes nog eens aangepast moeten worden haha. Ik ben nu ongeveer op de helft van het editten en ik heb al 10K woorden toegevoegd (van 45K naar 55K gegaan) en dan heb ik nog niet eens de scènes geteld die ik heb verwijderd en opnieuw heb geschreven haha :')

    Die 2,5K woorden waren trouwens niet voor mijn herschrijfprojectje :') Het was voor een kort verhaal voor een wedstrijd. Maar ja, ik schrijf snel en ik was op dreef haha :')

    Dat is... redelijk speciale research haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hawks schreef:
    (...)
    Ik heb gisteren de laatste grote inhoudelijke scène aangepast, maar ik heb ook al even een idee zweven voor een nieuwe scène die wel wat extra zou toevoegen. Feit dat ik nu zelf nergens heb gezegd hoe mijn villain weet dat haar obstakel-persoon gaat sterven. Die scène zou dat dus uitleggen, maar tegelijk zou dat een super korte scène zijn (200 woorden max), dus ik weet niet helemaal waar ik het bij moet zetten :/ Dus ik weet niet of ik die scène nog ergens toegevoegd krijg, daar pieker ik momenteel over. Morgen ga ik beginnen aan het toevoegen van iets meer gedachten, want ik heb gemerkt dat ik veel focus op actie, en tegelijk ga ik ook nog wat beschrijvingen toevoegen en wat zinnen toevoegen/aanpassen waar het niet lekker loopt en de fouten die ik zelf heb gevonden eruit halen. En dan ga ik wss een tweede proefleesronde aanvragen en het manuscript weer eventjes laten rusten. En dan hopen dat er niet te veel scènes nog eens aangepast moeten worden haha. Ik ben nu ongeveer op de helft van het editten en ik heb al 10K woorden toegevoegd (van 45K naar 55K gegaan) en dan heb ik nog niet eens de scènes geteld die ik heb verwijderd en opnieuw heb geschreven haha :')

    Die 2,5K woorden waren trouwens niet voor mijn herschrijfprojectje :') Het was voor een kort verhaal voor een wedstrijd. Maar ja, ik schrijf snel en ik was op dreef haha :')

    Dat is... redelijk speciale research haha :')


    Jij bent wel echt knap bezig zeg!
    Dat lijkt mij wel leuk allemaal dat editten. En ja, ik voel je met dat bijnoteren. Dat gaat wel nog snel he eigenlijk, wordcount opkrikken. Dat lijkt mij wel het leukste om te doen vergeleken plotfouten uithalen of zoals je zegt, belangrijke scenes invoegen maar geen idee hebben waar precies. Ik bid voor je dat je de juiste ingeving krijgt en dat het allemaal wel goed komt! Maar daar geloof ik wel hartstikke in eigenlijk :)
    Als je voor na je second draft een proeflezer zoekt nog, ik meld me graag aan :)


    A to the Z

    Ok listen up folks, I challenge you!
    Jullie weten dat Qamp echt my pride and joy is atm en dat ik dit topic volspam met motivatie en mijn eigen zooi lol
    Maar aangezien ik de komende dagen inactief zal zijn op Q en op het schrijftoneel van Qamp dacht ik eraan om jullie gemotiveerd te proberen houden op een andere manier.
    Dus let’s play a little game: Thuiskamp vs Uitkamp aka jullie vs mij
    I challenge you guys om vanaf morgen tot vrijdagavond zoveel mogelijk te proberen schrijven. Ten laatste vrijdagavond geven jullie dan allemaal je wordcount door dat je in die vier dagen geschreven hebt. Ik tel die wordcount dan op en probeer in het weekend die score in te halen.
    Als jullie niets doorgeven, dan heb ik dus een heel chill weekend. Als jullie however veel geschreven hebben, dan wordt het voor mij ook wel een hele motiverende challenge om die wordcount te verslaan. :’)
    Alle mensen die tijdens de week ook niet kunnen schrijven maar in het weekend wel kunnen schrijven, feel free to join team Uitkamp want dan kunnen we ook gewoon scores optellen yuuu

    So, are you in?

    Alvast allemaal een hele goede schrijfweek toegewenst en ik zie jullie terug op zaterdag!


    A to the Z

    ^ Oh, I'm in! En leuk idee btw ;D


    Ik was overigens vergeten door te geven dat mijn wordcount voor vorige week op 5127k komt (: Like, dat is de helft van m'n goal ;D


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ben afgelopen tijd inactief geweest, sorry! Ik was steeds niet thuis enzo. Moeilijk. Maar ik ga vanavond alles bijlezen en bijwerken, dus als jullie je laatste tussenstand even doorgeven, kan ik dan erin verwerken.

    En Laura, super leuk idee! Ik doe mee. (Heb ook wel weer wat woordjes te schrijven inmiddels.)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2018 - 9:18 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik doe ook mee met de uitdaging! Ga wss wel niet extreem veel schrijven :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Iva schreef:
    Ik ben afgelopen tijd inactief geweest, sorry! Ik was steeds niet thuis enzo. Moeilijk. Maar ik ga vanavond alles bijlezen en bijwerken, dus als jullie je laatste tussenstand even doorgeven, kan ik dan erin verwerken.

    En Laura, super leuk idee! Ik doe mee. (Heb ook wel weer wat woordjes te schrijven inmiddels.)


    Ik heb tot nu toe 3982 geschreven vanaf 1 augustus

    Over de challenge denk ik nog even na :’)


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik ga voor team uitkamp! Ik kom zaterdag terug van vakantie, dus zou in theorie de hele zondag kunnen schrijven ^^


    Stenenlikker

    Ik heb alles doorgelezen en het topic weer aangepast (klopt alles??) en ik moet zeggen: wat een enthousiasme! Ik vind het zo leuk hoe enthousiast en betrokken iedereen is. I love it!
    Gisteren wilde ik heel graag nog wat schrijven en het topic aanpassen, maar ik kreeg ontzettend veel hoofdpijn en viel om 18:30 al in slaap, dus dat was leuk. MAAR je girl heeft vannacht zeker 12 uur geslapen, dus dat zou moeten betekenen dat ik vandaag na werk genoeg energie over heb om nog wat woordjes eruit te gooien.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Iemand in voor een wordwar van 19:00 tot 20:00?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Im in!!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik heb 318 woorde geschreven. Het lukte echt voor geen meter. 's Avonds schrijf ik sowieso nooit op mijn best, 's ochtends gaat het voor mij allemaal een stuk beter.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Waarom is herschrijven altijd zo'n gedoe? :/ (Ik heb echt eens iemand nodig die super kritisch naar m'n verhaal zou kunnen kijken, maar ik vind niemand die daar echt toe bereid is en heb altijd het gevoel dat proeflezers iets te mild zijn of zo. Alsof ze zo vriendelijk willen blijven, terwijl ze stiekem denken dat het verhaal suckt XD Misschien ben ik een beetje paranoïde lol)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.