• Welkom iedereen!

    Camp NaNoWriMo is een beetje een flop geworden voor mij en een aantal mensen hadden dat ook. Vandaar, naar het idee van Pixielisje en Square, een schrijfkamp in augustus! Mij lijkt het een tof iets om elk jaar te doen, voor als je in juli een terrible schrijfmaand hebt en je in augustus zeeën van tijd en inspiratie hebt.

    Strijders
    Username || Naam || Verhaal || Doel

    Wolkenkasteel || Anna || Donker en 00:15 || 2763 / 25K
    Hawks || Romi || Het is een vrouwenwereld || 0 / 50K
    Croweater || Natas || Fluisterstemmen|| 0 / 15K
    Stamets || Laura || Per aspera ad astra ||2 / 25k
    Stenenlikker || Belle || Athanatos || 2177 / 10k
    Pixielisje || Laura || Onbemand Hart || 14,5k / 60k
    Bloodfeather || Anne-Fleur || Een sprong in het diepe || 973 / 15K
    Helsinki || Jamie || ??? || 0 / 20K
    TaeTae || Laura|| Goud en duister & Ace of Hearts|| 3,7K / 20k
    Gladio || Nynke || Titelloos || 0 / 30k
    Necessity || Nessie || Lunatic || 7.7K / 15K
    TAEGl || Madelon || Private Fears In Public Places || minimaal 15k, misschien meer.
    aarsvogel || Anniek || coop-coöperatie || 0 / 8K
    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 3982 / 10K
    Square || Inge || Geen flauw idee || 0 / 30k
    Catmint || Maxime || Ultima Ratio || 0 / 10K
    KoningTriton || Isahbel || komt later || 0 / 10K
    Abbunny || Ava || Carmine || 12K
    MaFlodder || Elise || Bellenblaas || 10K
    Shibui || Femke || Onbekend || 10k, hopelijk nog meer.

    Meld je nu aan voor de activiteiten! (:

    Het lijkt me ook leuk om een wekelijkse counting te doen, dus elke zondag in het rood je woordcount op dat moment even doorgeven als je dat tof vindt?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2018 - 22:06 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ben zo lekker op dreef vandaag. Ik was al wel iets eerder begonnen met schrijven waardoor ik van 12 tot 14.00 in totaal 1240 woorden heb geschreven
    Ik ben alleen vergeten waar ik was begonnen tijdens de wordwar maar ik denk dat het niet veel scheelt.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    2k is de voorlopige wordcount voor deze week, aan "Per aspera ad astra", in plaats van aan Ruis.


    Ex astris, sciencia

    Nog liefhebbers voor een word war vanavond?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    Nog liefhebbers voor een word war vanavond?


    Ik wil wel, maar ik weet niet echt hoe laat ik kan eigenlijk. Ik schrijf sowieso nog heel laat in de avond wss.


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Ik wil wel, maar ik weet niet echt hoe laat ik kan eigenlijk. Ik schrijf sowieso nog heel laat in de avond wss.


    Ik schrijf meestal ook pas laat in de avond/nacht, dus moet wel goed komen dan?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    (...)

    Ik schrijf meestal ook pas laat in de avond/nacht, dus moet wel goed komen dan?

    Ik zal je laten weten wanneer ik er ben :)


    A to the Z

    3,7 k aan ace of hearts deze week - it's something

    Oke, het is redelijk onverwacht een puzzelavond geworden dus ik ben er nu pas weer. Weet niet of iemand zin heeft in een wordwar?
    Also mijn wordcount tot nu toe van heel Qamp is 14,5k. (Deze week heb ik 8k geschreven).
    Ah, ben zo trots op mijzelf eigenlijk want ik heb een aantal dagen vorige week niet geschreven. Vind het wel weer extreem jammer dat ik volgende week 4 dagen niet kan schrijven. Omdat ik juist zo lekker op dreef ben. :( Maar ja, dan komen we wel volledig opgeladen en hopelijk vol inspiratie terug bij de pc erna haha.

    Hoe was jullie week? :D


    A to the Z

    ^ Ik wil wel nog een word war doen (: Vanaf 00:30 ongeveer?
    En jeetje, 14.5k o.o Lekker bezig!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    ^ Ik wil wel nog een word war doen (: Vanaf 00:30 ongeveer?
    En jeetje, 14.5k o.o Lekker bezig!


    Hmm, ik denk dat ik de wordwar voor nu toch skip aangezien ik redelijk moe ben en de kans eigenlijk wel reeël is dat ik mid-wordwar in slaap val :')
    Maar heb je morgen tijd overdag? Misschien dat we dan weer in de namiddag/avond een kunnen plannen? :D


    A to the Z

    Is prima hoor! Komt goe ;D


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Iemand nog wordwar vanavond om 21:30?


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Iemand nog wordwar vanavond om 21:30?

    Damn, gemist, gaat 22u ook nog?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hawks schreef:
    (...)
    Damn, gemist, gaat 22u ook nog?


    Hhahahahaa ik ben zelf nog niet begonnen met schrijven lol, dus yes gaat zeker! Tot 23uur dan?


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Hhahahahaa ik ben zelf nog niet begonnen met schrijven lol, dus yes gaat zeker! Tot 23uur dan?

    Is guud (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.