• .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 8:26 ]

    Mag ik een Kappa Alpha Theta pledge reserveren?


    "All monsters are human"

    DavinaClaire schreef:
    Mag ik een Kappa Alpha Theta pledge reserveren?


    Natuurlijk, ik zal je erbij zetten!

    Ik doe mijn best om mijn rol asap af te krijgen, maar ik heb op vakantie een griepje opgelopen, dus het gaat allemaal niet so vlot. Sorry daarvoor


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Ik doe mijn best om mijn rol asap af te krijgen, maar ik heb op vakantie een griepje opgelopen, dus het gaat allemaal niet so vlot. Sorry daarvoor


    Doe maar rustig aan, je gezondheid gaat altijd voor!

    Pines schreef:
    Zou ik een Alpha Phi Alpha pledge mogen reserveren?


    How far is far

    Zou ik een Alpha phi alpha lid mogen reserveren?


    We were the forever that didn't last

    Ik ga jullie erbij zetten!
    @Pines: sorry, ik heb er denk helemaal overheen gelezen met het aanpassen

    WrittenWords schreef:
    Ik ga jullie erbij zetten!
    @Pines: sorry, ik heb er denk helemaal overheen gelezen met het aanpassen

    Haha maakt niet uit hoor!


    How far is far

    Zou ik misschien een meisje mogen reserveren? ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    Zou ik misschien een meisje mogen reserveren? ;3


    Van Kappa Alpha Kappa of Phi Alpha Pi?
    En wil je in lid of een pledge?

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Van Kappa Alpha Kappa of Phi Alpha Pi?
    En wil je in lid of een pledge?


    Ik zal vanavond even kijken als ik op de computer zit c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zal vanavond kijken of ik tijd heb om aan mijn rol te werken! Heb het zo druk :c


    tya

    Welkin schreef:
    Ik zal vanavond kijken of ik tijd heb om aan mijn rol te werken! Heb het zo druk :c


    Dat is echt helemaal prima! Ik begrijp heel goed dat het soms wat drukker is waardoor je wat minder tijd hebt voor Q. Ik moet vanavond ook zelf mijn eigen rol nog maken en zal sowieso voor volgende vrijdag het speeltopic niet aan kunnen maken aangezien ik komende week op intro en dus iets minder actief ben (:

    FRANKIE ACCARDI

    ‘‘ Stop hand gesturing me, I'm only half Italian.’’




    — NAME
    Franklin Quillon Accardi
    Franklin: Free landholder
    Quillon: Strong
    Accardi: Brave

    Wordt het liefst Frankie genoemd


    — AGE
    21, 8 februari, Coney Island, New York

    — HOUSE
    Alpha Phi Alpha — member

    — PERSONALITY
    Diplomatiek — welbespraakt — eerlijk — fanatiek — grapjas — impulsief — relaxed — hardwerkend — loyaal — kritisch — flirterig — hoffelijk — sportief — intelligent

    Frankie is een eerlijke jongen, wat bij sommige mensen in het verkeerde keelgat kan schieten. Hij doet er niet zoveel op uit, want Frankie heeft liever de waarheid dan een leugen.

    Frankie werkt hard voor de dingen die hij wil bereiken. Met spelletjes kan hij nog wel eens iets te fanatiek zijn, wat na een paar minuten gelukkig wel weer overwaait.

    Frankie houdt er van om grapjes uit te halen met alles en iedereen, en staat bekend om zijn 'dad jokes.' Vaak is het Frankie die het hardst lacht om zijn eigen grapjes.


    — APPEARANCE
    fc: Laurence Coke
    Ogen: groen — deep set & slightly hooded — extreem lange wimpers
    Haar: donkerbruin van kleur — kort — zit vaak in de war — volle, brede wenkbrauwen
    Neus: recht — lichtelijk button nose
    Mond: volle lippen — gedefinieerde cupidsbow
    Gezicht: gedefinieerd — sterke kaaklijn — licht invallende wangen — licht puntige kin
    Huid: gaaf — enkele moedervlekken op zijn gezicht — getint
    Lichaam: gespierd als in afgetraind — 1,78 lang
    Kledingstijl: Casual chic dat hij afwisselt met sporty casual kleding


    — FAMILY & HISTORY
    Valerio Ezekiel Accardi — vader — 57— Chirurg
    Scarlett Accardi-Westbrooke — moeder — 54 —Neuroloog
    Christopher Xavier Accardi — broer — 29 — psychiater
    Adrian Pelagio Accardi — broer — 27 — tandarts
    Adelia Celine Accardi — zus — 24 — podoloog


          Frankie komt uit een gezin met status, rijkdom en weelde. Elk gezinslid houdt zich bezig met een ander aspect van de menselijke gezondheid, waar hij tegen op moet boksen. Het is dan ook de gewoonste zaak van de wereld dat er, aan de eettafel tijdens een ouderwets gezellige Italiaanse zondag, de moeilijkste medische termen over de tafel heen vliegen.

    Frankie heeft echter niets met de gezondheidszorg, en doet de studie tot advocaat. Zijn ouders vonden het erg jammer dat hij niet koos voor de zorg. Frankie is hier erg onverschillig over.

    Hij heeft voor de NYU gekozen omdat de rest van zijn gezin er ook naar toe is geweest.


    — RELATIONSHIPS
    hmu

    — EXTRA
    — Is een halve Italiaan, een kwart Amerikaan en een kwart Canadees
    — Houdt enorm van eten, voetballen, er goed uit zien, Latin dance muziek, alcohol, het bezoeken van festivals en feestjes, zeilen en varen op de open zee, af en toe een pilletje nemen tijdens een rave.
    — Houdt niet van leugens, mensen die niet met hem mee kunnen komen qua intelligentie, country muziek, meiden die moeilijk doen, niet genoeg gegeten hebben en kleine dieren zoals chihuahua's en kevers
    — Frankie is heteroseksueel
    — Frankie is bang voor schildpadden, nadat hij door eentje was gebeten toen hij zeven was
    — Een slechte eigenschap van Frankie is dat hij rookt - dit doet hij dan ook alleen op de universiteit. Ook rookt hij af en toe wel eens wiet en neemt hij wel eens een pilletje tijdens een feestje

    [ bericht aangepast op 27 aug 2018 - 22:28 ]


    We were the forever that didn't last

    Gio is in grove lijnen af als hij goed is


    Bowties were never Cooler