• Oké, niet zo heel dramatisch. Ik heb echter wel een probleem mijn mijn industrial piercing. Deze is aan het irriteren en ik kan er niet meer fatsoenlijk op slapen. De irritatie zit vooral in het midden, waar de piercing tegen mijn oor aan zit. Nu kwam ik op het briljante idee om maar twee helix piercings erin te gooien, maar ik heb die geen dus die moet ik bestellen.

    Mijn probleem: Ik heb geen idee welke dikte industrial ik in mijn oor heb. :W Ik heb de mijne al twee jaar en altijd hetzelfde staafje erin gehad. Nu las ik op internet dat een standaard industrial zo'n 1.6 mm is, maar een standaard helix 1.2 mm is. Heeft iemand hier meer verstand van? Ik ben zo'n kneus. :W

    Voor degenen die hem niet kennen: dit is een industrial.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eerlijk, als je er geen verstand van hebt dan zou ik gaan naar de piercingshop waar je hem laten zetten hebt?
    Zij hebben sowieso ervaring met irritatie aan piercingen en wat er dan het beste in kan. Zeker als je zo een staaf hebt door je oor, lijkt het me verstandig om dan een nieuw sieraad uit die shop te kopen ipv op het internet. Want materiaal kan ook behoorlijk irriteren.
    Dan kunnen ze het nog voor jou vervangen ook!
    Voor dat je het weet heb je misschien een blaasje/bolletje achteraan de gaatjes staan omwille van die irritatie. Dus ik zou je wel echt aanraden om naar de shop te gaan. Die zijn er ook om naservice te doen.


    A to the Z

    Je kan op zich wel twee Helix piercings erin doen, maar dan gaat het gaatje van 1.6 naar 1.2 verkleinen en is de kans heel klein dat je nog een industrial zou kunnen indoen, zonder hem opnieuw te laten zetten of op te stretchen (lees: het is wel cartilage dus dat gaat pijn doen :W ) , dat is wat mijn zus erover zegt.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pixielisje schreef:
    Eerlijk, als je er geen verstand van hebt dan zou ik gaan naar de piercingshop waar je hem laten zetten hebt?
    Zij hebben sowieso ervaring met irritatie aan piercingen en wat er dan het beste in kan. Zeker als je zo een staaf hebt door je oor, lijkt het me verstandig om dan een nieuw sieraad uit die shop te kopen ipv op het internet. Want materiaal kan ook behoorlijk irriteren.
    Dan kunnen ze het nog voor jou vervangen ook!
    Voor dat je het weet heb je misschien een blaasje/bolletje achteraan de gaatjes staan omwille van die irritatie. Dus ik zou je wel echt aanraden om naar de shop te gaan. Die zijn er ook om naservice te doen.

    Dit is het beste idee denk ik ja. Het was pure luiheid dat ik niet naar de shop wilde maar zij kunnen me idd het beste helpen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."