• Welkom terug!

    Er is besloten om Qamp een jaarlijks terugkerend evenement van twee maanden te laten worden. Dit is de allereerste editie van kamp en zal dus jaarlijks in augustus en september plaatsvinden.
          Het is idee om een zelf gekozen aantal woorden te schrijven per maand om de zomer af te sluiten en de schrijversgeest te motiveren.
    Happy writing!

    Strijders
    Username || Naam || Verhaal || Doel

    Reznikov || Anna || Donker || 15K
    Baz || Romi || De hardheid van glas || 25K
    Cantabile || Suuz|| Tranen uit de hemel|| 5k
    Necessity || Nessie || Lunatic || 10K
    Gaston || Froukje|| Kill the Beast • Gaston || 10K
    Frodo|| Bes || Earthbound || 24,8K // 35K
    Square || Inge || Verscheidene dingen || 20k
    aarsvogel || Anniek || Coop-coöperatie || 10K
    Hephaistion || Belle || Athanatos || 10k
    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 5K

    Vergeet niet regelmatig je woordcount in het rood door te geven (;


    [ bericht aangepast op 7 sep 2018 - 22:14 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 5K


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Kan iemand me even een trap geven? Ik wil eigenlijk vandaag 1k schrijven en ik zit nu op 30 woorden ofzo :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Kan iemand me motiveren? Ik heb het gevoel dat alles wat ik doe trash is en ik voel mezelf echt super slecht en ik kom totaal niet vooruit met herschrijven en meh, ik haat alles wat ik doe.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Tijd voor een motivatiepost dus!





    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Het spijt me dat ik dit topic nog niet volledig volgespamd heb zoals ik dat met het Qamp August topic wel gedaan heb jongens
    ik ben gewoon even helemaal uit de schrijfzone
    give me a few days


    A to the Z

    Waarom ben ik niet gemotiveerd? In juli en augustus was ik ook al niet gemotiveerd. What's wrong with me?
    Ik wil schrijven, heel graag, maar het plotten houdt me tegen. Ik wil schrijven, niet plotten. Meeehhhh


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wat vervelend dat het bij jullie allemaal niet zo gaat!

    Bij mij gaat het echt beter dan ooit :') ik heb deze maand (jaja, deze drie dagen haha) al ruim 2k geschreven, waardoor mijn foty al op ruim 27k zit, en ik ben gemotiveerder dan ooit.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    @Necessity: thanks for the motivation talk^^ Ik hoop dat het morgen beter gaat. Voor vandaag ben ik gwn gestopt omdat ik zo gefrustreerd was en veel liever wilde lezen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb een schop onder de kont nodig. Ik schrijf, maar ik ben niet gefocust en het wilt er niet uitkomen. En het feit dat ik niet precies weet waar ik heen wil met mn plot helpt ook niet, ben ik bang.


    Stenenlikker

    Ik ben blij met mijn kleine wordcount, ik heb op het moment niet de mogelijkheid om me te richten op schrijven :')

    Succes verder guys!


    From these ashes, I will rise

    Ik heb nog niets gedaan wat huiswerk en YouTube en luiheid, en ik ben ook niet echt in de stemming van m'n verhaal D:
    Morgen maar eens een poging wagen. Hopelijk gaat het bij jullie ook allemaal beter dan!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik heb trouwens wel geschreven de afgelopen dagen maar moet het ff bij elkaar op tellen


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik heb echt het gevoel dat dit verhaal zichzelf schrijft ^^ ik zit aan de 20K!
    Gouden tip btw: het verhaal dat ik nu schrijf, is een elfenverhaal. Ik wilde letterlijk mijn hele leven al een elfenverhaal schrijven, maar hield mezelf tegen omdat ik bang was dat anderen het kinderachtig zouden vinden. En nu schrijf ik wat ik wil schrijven en ik hou van de sfeer en het verhaal en de personages en jhgoehgefieb
    Laat je gewoon door niets of niemand tegenhouden en schrijf wat je wilt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Iemand zin in een ww?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Baz > Jomny

    En vandaag gaat mijn herschrijven iets beter. Ik ga traag, maar ik ga :')
    Heb ook 1,5K kunnen schrijven aan 'De hardheid van glas', dus heb al bij al wel een goede schrijfdag (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.