• Welkom terug!

    Er is besloten om Qamp een jaarlijks terugkerend evenement van twee maanden te laten worden. Dit is de allereerste editie van kamp en zal dus jaarlijks in augustus en september plaatsvinden.
          Het is idee om een zelf gekozen aantal woorden te schrijven per maand om de zomer af te sluiten en de schrijversgeest te motiveren.
    Happy writing!

    Strijders
    Username || Naam || Verhaal || Doel

    Reznikov || Anna || Donker || 15K
    Baz || Romi || De hardheid van glas || 25K
    Cantabile || Suuz|| Tranen uit de hemel|| 5k
    Necessity || Nessie || Lunatic || 10K
    Gaston || Froukje|| Kill the Beast • Gaston || 10K
    Frodo|| Bes || Earthbound || 24,8K // 35K
    Square || Inge || Verscheidene dingen || 20k
    aarsvogel || Anniek || Coop-coöperatie || 10K
    Hephaistion || Belle || Athanatos || 10k
    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 5K

    Vergeet niet regelmatig je woordcount in het rood door te geven (;


    [ bericht aangepast op 7 sep 2018 - 22:14 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Let's go dan! Veel succes!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Een kleine 500 woorden, yay!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ruim 600 woorden ^^ dit heeft wel echt even geholpen.
    Ik zit nu op ruim 4.5k voor deze maand


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb een beetje issues met Mywriteclub volgensmij..
    Gisteren had ik ruim 2000 woorden geschreven en toen stond de vordering op 59%
    Vandaag 428 woorden geschreven en spontaan is mijn vordering terug gedaald naar 11% terwijl elk woord bijdraagt aan die 5k die ik wil bereiken, lijkt mij :')


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Heb je je eindtotaal wel ingevoerd dan? En niet alleen je toegevoegde woorden?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Heb je je eindtotaal wel ingevoerd dan? En niet alleen je toegevoegde woorden?


    Dat zou goed kunnen, had een beetje ruzie met het invoeren van Mn hoeveelheid woorden


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Na 35K zit ik compleet vast in mijn verhaal :c weet iemand van jullie een gebeurtenis die ik kan introduceren? Zoals een storm, of de verjaardag van een personage (die ik beiden al gebruikt heb, oeps)

    Edit: ik heb besloten om mijn hoofdpersonage iets te laten doen wat ze eeecht niet mag doen, hehe. Deze link heeft me super goed geholpen, moest er nog iemand zijn verhaal los krijgen (:

    [ bericht aangepast op 13 sep 2018 - 14:48 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Na 35K zit ik compleet vast in mijn verhaal :c weet iemand van jullie een gebeurtenis die ik kan introduceren? Zoals een storm, of de verjaardag van een personage (die ik beiden al gebruikt heb, oeps)

    Edit: ik heb besloten om mijn hoofdpersonage iets te laten doen wat ze eeecht niet mag doen, hehe. Deze link heeft me super goed geholpen, moest er nog iemand zijn verhaal los krijgen (:

    Als ik vast zit, denk ik gwn 'wat is het ergste wat er zou kunnen gebeuren?' en dat schrijf ik dan :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    mmmm
    ik heb net een van de gemeenste dingen ooit bedacht dat ik maar kan doen
    maar ik ben niet zeker of ik het wel wíl doen
    want het is echt heel erg drastisch en best wel sad.
    En qua research weet ik niet goed of het wel kan.
    Is er iemand die ik zou kunnen mailen om advies te vragen over die plottwist?
    Liefst iemand die mijn soty niet leest, aangezien het wel dikke spoilers bevat en het de readersexperience wel ruïneert anders. :p


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    mmmm
    ik heb net een van de gemeenste dingen ooit bedacht dat ik maar kan doen
    maar ik ben niet zeker of ik het wel wíl doen
    want het is echt heel erg drastisch en best wel sad.
    En qua research weet ik niet goed of het wel kan.
    Is er iemand die ik zou kunnen mailen om advies te vragen over die plottwist?
    Liefst iemand die mijn soty niet leest, aangezien het wel dikke spoilers bevat en het de readersexperience wel ruïneert anders. :p


    Ik sta open!
    Ik was wel vab plan je verhaal ooit nog te lezen aangezien die hardstikke leuk klinkt, maar zolang Quizlet niet werkt hoef ik me daar nog geen zorgen over te maken.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Ik sta open!
    Ik was wel vab plan je verhaal ooit nog te lezen aangezien die hardstikke leuk klinkt, maar zolang Quizlet niet werkt hoef ik me daar nog geen zorgen over te maken.


    Als jij het niet erg vind om dan mogelijks een grote gebeurtenis te weten? :o let me know, dan stuur ik je vanavond als ik terug thuis ben een berichtje :) x


    A to the Z

    Weer 824 woorden uit mijn mouw geschud en inmiddels bij hoofdstuk 14. Ik ben best trots op mezelf!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik zit nu trouwens aan 11903 woorden voor mijn doel (: Niet helemaal op schema, maar normaal gezien kom ik er wel (: Ik ben ook nog een ander verhaal gestart dat ik ook meereken. De hardheid van glas is een drama en dit is een sci-fi, dus ik vind het wel leuk om een beetje te kunnen afwisselen c: (Stiekem vind ik dat nieuwe verhaal iets leuker, het is het eerste verhaal in een hele tijd dat ik weer vanuit de eerste persoon schrijf en ik geniet er wel van haha XD)

    [ bericht aangepast op 15 sep 2018 - 18:05 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Als jij het niet erg vind om dan mogelijks een grote gebeurtenis te weten? :o let me know, dan stuur ik je vanavond als ik terug thuis ben een berichtje :) x


    Helemaal prima hoor!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik heb ineens 40K in mijn verhaal, dus ik verhoog mijn doel naar 50 (de laatste keer, I promise)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien