• Welkom terug!

    Er is besloten om Qamp een jaarlijks terugkerend evenement van twee maanden te laten worden. Dit is de allereerste editie van kamp en zal dus jaarlijks in augustus en september plaatsvinden.
          Het is idee om een zelf gekozen aantal woorden te schrijven per maand om de zomer af te sluiten en de schrijversgeest te motiveren.
    Happy writing!

    Strijders
    Username || Naam || Verhaal || Doel

    Reznikov || Anna || Donker || 15K
    Baz || Romi || De hardheid van glas || 25K
    Cantabile || Suuz|| Tranen uit de hemel|| 5k
    Necessity || Nessie || Lunatic || 10K
    Gaston || Froukje|| Kill the Beast • Gaston || 10K
    Frodo|| Bes || Earthbound || 24,8K // 35K
    Square || Inge || Verscheidene dingen || 20k
    aarsvogel || Anniek || Coop-coöperatie || 10K
    Hephaistion || Belle || Athanatos || 10k
    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 5K

    Vergeet niet regelmatig je woordcount in het rood door te geven (;


    [ bericht aangepast op 7 sep 2018 - 22:14 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ok, nu ben ik klaar met mijn onproductiviteit. Ik ga schrijven.
    Iemand in voor een wordwar? Iemand nog wat motiverende woorden?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Reznikov schreef:
    Ok, nu ben ik klaar met mijn onproductiviteit. Ik ga schrijven.
    Iemand in voor een wordwar? Iemand nog wat motiverende woorden?


    Ik was een hele poos op zoek naar een plaatje van wat woorden die een spreekballonetje met iets in de trant van "hup! ga ervoor!" ernaast hadden (motiverende woorden!), maar blijkbaar is dat een wat te complexe pun om makkelijk via Google te kunnen vinden, dus dan maar dit, want dat vond ik ook erg schattig:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, overigens! Ik heb deze maand al redelijk wat geschreven, maar weer eens verspreid over van alles en nog wat en bovendien zonder wordcounts bij te houden, dus dat is zowel goed als slecht van me, I guess. Ik schrijf de laatste tijd vrijwel alleen verhalen onder 10k. Het is vaak nog korter dan dat en ik spring een heleboel heen en weer, wat voor mij werkt op dit moment, maar tevens voor lichte chaos zorgt en woorden tellen veel werk maakt.

    Anderzijds houd ik wel van statistieken en een concreet doel is misschien een goed plan, dus ik zal proberen de rest van de maand tenminste íéts bij te houden. Dat betekent dat ik net zo goed officieel kan meedoen. Drie keer is scheepsrecht, toch? (krul)

    Square || Inge || Verscheidene dingen || 20k


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Inge, thanks! Love the encouraging mint! Vandaag ga ik eindelijk mijn verhaal eens goed plotten en op papier zetten met sticky notes en stuff. Anders krijg ik het natuurlijk nooit af voor november hahaha oeps.

    Iemand nog goede tips voor het plotten van een verhaal?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik trek me terug uit Qamp september. Ik wil niet vastzitten aan een aantal voor deze maand, want ik ben zo ongeïnspireerd even :')
    Misschien dat ik hier later deze maand wel nog wat kom binnenvallen, maar voorlopig niet.
    Veel succes nog iedereen! <3


    A to the Z

    Ik ben nieuwsgierig: wat gebruiken jullie als muziek voor inspiratie of om in "the mood" te komen?
    Het deel van het verhaal waar ik nu ben gebruik ik de muziek van Brunuhville voor, wat een ietwat rustigere versie van Two Steps From Hell is. Nu is mijn verhaal ook een fantasy, dus dat past mooi ^^


    From these ashes, I will rise

    So, how are you guys doing? Ik heb nog geen woord geschreven, maar ik ga vandaag wel eindelijk het plotten afwerken en dat is het belangrijkste.
    Pak je laptop, pen, papier, whatever en een kop thee, koffie of chocolademelk en ga er lekker bij zitten. Misschien een chille playlist, misschien regen als achtergrondgeluid en schrijf. Laat de woorden het papier overnemen. Laat je karakter een avontuur beleven. You can do it!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Cantabile schreef:
    Ik ben nieuwsgierig: wat gebruiken jullie als muziek voor inspiratie of om in "the mood" te komen?
    Het deel van het verhaal waar ik nu ben gebruik ik de muziek van Brunuhville voor, wat een ietwat rustigere versie van Two Steps From Hell is. Nu is mijn verhaal ook een fantasy, dus dat past mooi ^^


    Ik heb een playlist gemaakt voor dit verhaal en het brengt me volledig in de mood. Eigenlijk maakt de playlist me heel sad, maar dat is de mood, dus hahaha ja.

    Mocht je benieuwd zijn.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik zit ondertussen aan 24,8K dus ik ga mijn doel verhogen naar 35 ^^
    Edit: aangezien ik de laatste tijd schrijf op mijn werk (oeps), gebruik ik geen muziek :/

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 sep 2018 - 11:43 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn grafiek van deze maand is een deprimerende horizontale streep, gezien mijn wordcount nog steeds op 0 staat. Hoe had ik gedacht tijd en zin te hebben om iets te doen? Help.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Iemand wordwar vanavond?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik ben wel in voor een wordwar! ^^

    Voor muziek luister ik naar die "epic music" mixen, meestal zoekend naar een thema passend bij de desbetreffende scenes.

    En pssst, ik sta nog niet in de lijst :')


    Stenenlikker

    Ik heb het even uitgerekend (Thanks my write club anders had ik het niet geweten :') maar ik heb tot nu toe 1011 woorden geschreven van de 5000

    Iemand een wordwar?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    Ik heb het even uitgerekend (Thanks my write club anders had ik het niet geweten :') maar ik heb tot nu toe 1011 woorden geschreven van de 5000

    Iemand een wordwar?


    Jep, graag!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Jep, graag!


    Zeg maar wanneer
    pff ik zit nog steeds te lanterfanten..... terwijl ik toch ooit uit dit moeilijke deel moet komen


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face