• Welkom terug!

    Er is besloten om Qamp een jaarlijks terugkerend evenement van twee maanden te laten worden. Dit is de allereerste editie van kamp en zal dus jaarlijks in augustus en september plaatsvinden.
          Het is idee om een zelf gekozen aantal woorden te schrijven per maand om de zomer af te sluiten en de schrijversgeest te motiveren.
    Happy writing!

    Strijders
    Username || Naam || Verhaal || Doel

    Reznikov || Anna || Donker || 15K
    Baz || Romi || De hardheid van glas || 25K
    Cantabile || Suuz|| Tranen uit de hemel|| 5k
    Necessity || Nessie || Lunatic || 10K
    Gaston || Froukje|| Kill the Beast • Gaston || 10K
    Frodo|| Bes || Earthbound || 24,8K // 35K
    Square || Inge || Verscheidene dingen || 20k
    aarsvogel || Anniek || Coop-coöperatie || 10K
    Hephaistion || Belle || Athanatos || 10k
    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 5K

    Vergeet niet regelmatig je woordcount in het rood door te geven (;


    [ bericht aangepast op 7 sep 2018 - 22:14 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Heeft iemand toevallig nog een goed voorstel voor site om mijn vorderingen bij te houden want ik kan niet omgaan met mywriteclub :')


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    Heeft iemand toevallig nog een goed voorstel voor site om mijn vorderingen bij te houden want ik kan niet omgaan met mywriteclub :')


    Iemand hier had het over wordkeeper Alpha. Ik ben zelf nog bezig met een account maken en heb nog geen idee hoe het werkt, maar je kunt wellicht even kijken ^^

    Oh en qua score, ik heb deze maand al zo’n ruime 3 woorden geschreven...😅
    Nee maar even serieus, sinds de school begonnen is heb ik er gewoon geen tijd meer voor, of ben ik gewoon niet in de mood. Heeft iemand tips? Want dit gaat niet goedkomen zo..


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Oke ik zat even alles van heel september tot nu toe op te tellen en kom tot de ontdekking dat ik mijn 5K al gehaald heb :')
    nieuw goal: op naar de volgende 5K dus in totaal 10K


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    ^ Gefeliciteerd! Gaat lekker zo ;D

    /
    En meh, ik zit totaal niet in de mood. Misschien moet ik er gewoon weer even inkomen. Btw, ik heb een nieuw programma om mee te schrijven en I. LOVE. IT. ZenWriter, voor als iemand het wil uitproberen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    ^ Gefeliciteerd! Gaat lekker zo ;D

    /
    En meh, ik zit totaal niet in de mood. Misschien moet ik er gewoon weer even inkomen. Btw, ik heb een nieuw programma om mee te schrijven en I. LOVE. IT. ZenWriter, voor als iemand het wil uitproberen.


    Wat is dat voor programma? Sounds interesting

    /
    Ik ben zoooo blij! ik had vanmiddag een boek geleend uit de bieb voor mijn research maar ook volgens dat boek heb ik gewoon hele goede research gedaan. Ik hoef maar 1 dingetje te veranderen.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    (...)

    Wat is dat voor programma? Sounds interesting

    /
    Ik ben zoooo blij! ik had vanmiddag een boek geleend uit de bieb voor mijn research maar ook volgens dat boek heb ik gewoon hele goede research gedaan. Ik hoef maar 1 dingetje te veranderen.


    Nouja, ik gebruik er twee: NimbleWriter en nu ZenWriter. ZenWriter is gewoon super relaxend, met achtergrond muziek die echt zennnn as fuck is (maar je kan het naar je eigen smaak aanpassen) en een background en TYPEWRITER GELUIDEN.
    Het is alleen een beetje raar met het kopiëren want als ik dialogen schrijf, komt het er raar uit te zien dus misschien moet je anders schrijven in dit programma.
    NimbleWriter gebruik ik al jaren en biedt mogelijkheden tot notities aan de zijkant en exporteren tot ebook zodat je het makkelijk kan delen met vrienden. Ik vind ze allebei echt fijn en gebruik nooit meer Word of iets soortgelijks.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    (...)

    Nouja, ik gebruik er twee: NimbleWriter en nu ZenWriter. ZenWriter is gewoon super relaxend, met achtergrond muziek die echt zennnn as fuck is (maar je kan het naar je eigen smaak aanpassen) en een background en TYPEWRITER GELUIDEN.
    Het is alleen een beetje raar met het kopiëren want als ik dialogen schrijf, komt het er raar uit te zien dus misschien moet je anders schrijven in dit programma.
    NimbleWriter gebruik ik al jaren en biedt mogelijkheden tot notities aan de zijkant en exporteren tot ebook zodat je het makkelijk kan delen met vrienden. Ik vind ze allebei echt fijn en gebruik nooit meer Word of iets soortgelijks.


    Sounds very interesting!
    Ik schrijf nu wel in word maar ben aan het sparen voor scrivener.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Guys ik ben weer aan het schrijven en ik ben happy. Het mag dan wel gigantische bagger zijn, maar ik ben eindelijk weer begonnen en ik ben happy dat het weer lukt (:
    En hoe gaat ie bij jullie?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Oh gosh bij mij gaat het verschrikkelijk. Heb nog niets geschreven deze maand. School is ook zo verschrikkelijk druk en als ik niet op school zit, ben ik aan het werk. Ik ben alleen 's ochtends en 's avonds thuis en 90% van die tijd breng ik slapend door en dan moet ik ook nog ergens schoolwerk doen. Long story short: ik heb geen tijd meer om te schrijven oeps. Mijn drukke schema resulteerde er ook in dat ik nu ziek ben, dus dat is fun. K, dat was mijn klaagje wel weer.

    How are you guys doing?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ging in het begin van de maand medium, maar toen besloot ik een aantal dagen geleden dat ik toch echt even een schrijfpauze nodig had, oops. Want ik ging niet echt lekker.


    Stenenlikker

    Ik heb deze maand zo weinig geschreven en dat terwijl ik zoveel inspiratie heb.
    Dus heb ik nu met mezelf afgesproken dat ik elke dag 500 woorden moet schrijven voor ik mag gaan slapen. Dan red ik mijn doel voor deze maand precies.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2019 - 10:07 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Iemand een wordwar?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Wow, ik heb mijn tweede herschrijfronde volledig af en het voelt zo... leeg.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Zo, weer even 385 woorden uit mijn mouw geschud
    Nu is het weer tijd om in bed te kruipen met een boek.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Tellen de 3 A4tjes die ik voor mijn onderzoeksvoorstel heb geschreven ook als woorden? :Y)

    Ja, dus ik heb geen tijd meer gehad om te schrijven, anders dan de 663 woorden die ik begin september heb kunnen schrijven :/ Hopelijk volgend weekend nog wat mogelijkheid tot schrijven...


    From these ashes, I will rise