• ANIMALS
    Rollen            Praat            Speel
    @Liesje


    ⋅⋅⋅⋅⋅      SETTING
    In een parallelle wereld waar de technologie een stapje verder staat, is de mensheid zelf achterop geraakt. De wereldstad Nixton is ondanks haar ingenieuze systemen en geniale gadgets geen uitzondering. De kloof tussen arm en rijk was nog nooit zo groot en de criminaliteit nog nooit zo hoog.
          Animal Parade, de grootste en invloedrijkste bende, heeft de touwtjes al decennia lang in handen. En sinds de laatste lichting enkele jaren geleden aan de top is gekomen, lijken ze niet meer te stoppen.

    ⋅⋅⋅⋅⋅      ROLLEN                       
    BUNNIES      1 & 1
          Hopps ⋅ Mo ⋅ 18 ⋅ 2
          Inerys ⋅ Dantae ⋅ 29 ⋅ 5
          Forgarty ⋅ Oliver ⋅ 21 ⋅ 5

    CATS      1 & 1
          Forgarty ⋅ Grayson ⋅ 32 ⋅ Zilver ⋅ 2
          JudithSuzann ⋅ Rayne ⋅ 25 ⋅ Goud ⋅ 3
          Writtenwords ⋅ Naam ⋅ Leeftijd ⋅ (Extra) ⋅ #

    DE VIJF      2 & 1
          Inerys ⋅ Alvera ⋅ 27 ⋅ Vos ⋅ Coördinator ⋅ 2
          Sombre ⋅ Eve ⋅ 25 ⋅ Ijseer ⋅ Chauffeur ⋅ 2
          Luftmensch ⋅ Bash ⋅ 26 ⋅ Wolf ⋅ Beul ⋅ 3
          Tiabeanie ⋅ Tobias ⋅ 30 ⋅ Jakhals ⋅ Tijd & Hacker ⋅ 3
          CarIyIe ⋅ Cas ⋅ 25 ⋅ Slang ⋅ Geld & mat. ⋅ 4

    [ bericht aangepast op 5 sep 2018 - 23:28 ]


    Mhm?

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Er hoeft niet per se op mij gewacht te worden, jullie kunnen gewoon verder gaan. Dan haak ik later met Cas weer aan.



    Is dat alleen nu niet raar? Omdat Skye echt een rechtstreekse vraag aan haar stelde en ze haar voorstelde aan Oliver??

    Joy_19x schreef:
    (...)


    Daar heb je een goed punt, maar ik wil ook niet iedereen ophouden tot vrijdag.


    Physics is awesome

    @Joy_19x / Carlyle
    We kunnen schrijven dat ze diep in gedachten is of lijkt? Dan beslissen we niets voor het personage zelf, maar wachten we tegelijkertijd wel netjes op een reactie. Daarbij, we hoeven ook niet alles gelijk vol te schrijven, toch. ^^


    [ heaven knows ]

    Hellion schreef:
    @Joy_19x / Carlyle
    We kunnen schrijven dat ze diep in gedachten is of lijkt? Dan beslissen we niets voor het personage zelf, maar wachten we tegelijkertijd wel netjes op een reactie. Daarbij, we hoeven ook niet alles gelijk vol te schrijven, toch. ^^


    Vrijdag is inderdaad niet zo ver weg, dus als TS zou ik het zeker niet zo erg vinden. Ik heb liever dat het wat trager gaat, maar lang blijft leven, dan omgekeerd (:


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    (...)
    Vrijdag is inderdaad niet zo ver weg, dus als TS zou ik het zeker niet zo erg vinden. Ik heb liever dat het wat trager gaat, maar lang blijft leven, dan omgekeerd (:

    Same here. Ik heb genoeg van doodlopende RP's, laten we er allemaal voor zorgen dat deze blijft leven.


    [ heaven knows ]

    Ik kan helaas ook niet schrijven tot vrijdag ^^' ik heb morgen een Harry potter themed sleepover dus you'll see me friday evening


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Luftmensch schreef:
    (...)

    Vrijdag is inderdaad niet zo ver weg, dus als TS zou ik het zeker niet zo erg vinden. Ik heb liever dat het wat trager gaat, maar lang blijft leven, dan omgekeerd (:


    Agree! Dan posten we vrijdag weer :)

    Wordt er overigens met een volgorde gepost? Skye > Cas > Oliver > Cerys?


    [ heaven knows ]

    Ik denk het ^^' ik wacht altans op Cas nu, maar ik denk dat ik Oliver dan ga weglaten gaan, want met 4 is wat moeilijk voor me ^^'


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Post geschreven en geplaatst. Gisteren was ik helemaal gaar en dus leek het mij niet zo'n goed idee om een post te gaan schrijven. Hopelijk kunnen jullie er wat mee!


    Physics is awesome

    Leuke post! Alleen, die begroeting naar Cerys was van een puur random persoon, dus niet Skye. Tenzij ze dat zelf al in haar post heeft beschreven, maar ik bestuur die van anderen niet uit mezelf.


    [ heaven knows ]

    Ja die begroeting was idd niet van Skye! Ik kan morgen echt niet posten sorry..

    Ik post hopelijk vandaag weer met Dantae!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik post ook vandaag ^^


    Mhm?

    Tobias staat er, bedankt voor het geduldig wachten ^_^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.