• no offense, maar geef toe: verhaaltjes over je idolen maken waarin je zogezegd hun vriendin/vrouw/minnares/.. bent? Zielig. diezelfde verhaaltjes lezen en je helemaal inleven, dus ook. ik bedoel het niet verkeerd 'fzo, ik doe het zelf ook, maar het is gewoon zielig. en levenloos. (:

    dit is geen aandacht-tekort of ruzie-zoekend topic, ik hoop gewoon dat jullie ook inzien dat het zo is en het ff toegeven. x)

    jaa, hier was al een topic over, maar daar was een probleem mee dus hier is het opnieuw ^^

    Iedereen zijn eigen menig.
    Jij de jouwe, ik de mijne.


    It's all for you, my butterfly.

    Ik ben dus niet zielig want ik schrijf niet over mijn idolen?
    Niet dat ik die heb ><


    Bored.

    Deze keer zorgen dat ik het niet verpruts! >.<

    Naja ik vind het leuk om te zien dat iedereen hier zijn fantasie en creativiteit kwijt kan, maar op jou manier kun je het natuurlijk ook zien xD.


    Wie du mir, so ich dir.

    zeg dan FF's zijn zielig ;)
    ik bijv lees die shit niet hoor. =]

    Zo kan je het ook bekijken natuurlijk, nouja zijn we met zijn allen lekker zielig,.!!=D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nou, hier komen mnsen die Verhaaltjes over hun idolennnnn WILLEN maken&& daar ook plezier in hebbenom toch eens te kunnen fantaseren hoet het zou zijn.
    Jy vind dit misschien zielig maar byna heel Q. hier vind het erg leuk enzoo^^

    Ach,er zijn genoeg mensen die het leuk vinden. Zo kan je toch nog ergens laten zien dat je fan van iemand bent.


    Music is the new sex

    naja, das dan jou mening è!


    Als je maar een ananas hebt..

    Gheghe, mensen voelen zich ineens allemaal aangesproken, ik dat niet, ik bedoel dan zijn we toch zielig, dat is ook weer eens iets anders niet?!

    [/aangezien niemand reageerd,. snap niet.]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ieder zijn eige mening, xD Quizlet is wel grappig (:
    Maar soms idd wel zielig met die seks verhalen enz. (:

    Ieder zijn eige mening, xD Quizlet is wel grappig (:
    Maar soms idd wel zielig met die seks verhalen enz. (:


    Jh jongeh8D
    Dat gaa er voor mij like een beetje over al die details enzoo x]

    Het gaat toch niet alleen over de idolen ?
    Veel mensen leggen echt gevoel in hun quizen en de idolen zijn vaak maar mensen omdat hun quiz anders niet gelezen wordt.Er zijn ook mensen die schrijven voor het plezier en al hun emoties bloot leggen.


    The soul needs autumn.

    ik heb geen verhalen, maar als ik zou schrijven zo het zijn over dinge die ik leuk vind ,, dus mijn idolen.. Ik vind dat helemaal niet zielig!


    Your Butt is Mine!

    Het gaat toch niet alleen over de idolen ?
    Veel mensen leggen echt gevoel in hun quizen en de idolen zijn vaak maar mensen omdat hun quiz anders niet gelezen wordt.Er zijn ook mensen die schrijven voor het plezier en al hun emoties bloot leggen.

    AMEN TO THAT^^


    Music is the new sex

    Najaa weetje, ik zie het meestal als gewone verhalen, het enige dat anders is de namen, en de personen daarbij die echt bestaan. Maar als je die echt bestaande personen vervangt is het opeens een heel normaal verhaal x'D


    Remember the nights we drove around crazy, in love.