• no offense, maar geef toe: verhaaltjes over je idolen maken waarin je zogezegd hun vriendin/vrouw/minnares/.. bent? Zielig. diezelfde verhaaltjes lezen en je helemaal inleven, dus ook. ik bedoel het niet verkeerd 'fzo, ik doe het zelf ook, maar het is gewoon zielig. en levenloos. (:

    dit is geen aandacht-tekort of ruzie-zoekend topic, ik hoop gewoon dat jullie ook inzien dat het zo is en het ff toegeven. x)

    jaa, hier was al een topic over, maar daar was een probleem mee dus hier is het opnieuw ^^

    HAHA SUPERxSLIP wordt zo'n beetje NIET geliefd x'D
    ik geef toe dat quizlet zielig is,en dat ik zielig ben x'D maaar ik moet erges mijn fantasie kwijt :P
    && waarom valt iedereen haar zo aan? i mean, ze zegt zelf dat ze het niet verkeerd bedoelt ofzow, en dat ze het zelf ook doet (schrijven en lezen van verhalen met ToHo)

    && dat was mijn korte mening :Y)


    p.s. ANTIxSLIP!! haat aan slip!! [/andere mensjes behalve SUPERxSLIP moeten niet kunnen volgen x'D]


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Waarom zit je er dan op?


    Sweet dreams will come true.

    Waarom zit je er dan op?

    omdat zielig niet meteen betekent dat het stom is ofzow..
    [/spreekt in naam van SUPERxSLIP]


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    omdat zielig niet meteen betekent dat het stom is ofzow..
    [/spreekt in naam van SUPERxSLIP]


    Joyce.. heeft.. brein Ö
    woow Ö

    SLIPLIEFDEEE <3


    Beeeeeeeesje :-)

    Bwa, ik vind da het moet kunnen ^^
    Maar, ntuurlijk, als ge het achteraf allemaal is bekijkt is het ietsiepietsie 'raar' zal ik maar zeggen (: Daarom ook da ik aan niemand vertel over Quizlet ^^

    It's my secret life! :P


    007

    Beetje gelijk heb je. Maar soms kan het ook wel goed zijn. Of je kunt er ook andere personen van maken en hopla! Je hebt een heel ander verhaal (A)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3