• no offense, maar geef toe: verhaaltjes over je idolen maken waarin je zogezegd hun vriendin/vrouw/minnares/.. bent? Zielig. diezelfde verhaaltjes lezen en je helemaal inleven, dus ook. ik bedoel het niet verkeerd 'fzo, ik doe het zelf ook, maar het is gewoon zielig. en levenloos. (:

    dit is geen aandacht-tekort of ruzie-zoekend topic, ik hoop gewoon dat jullie ook inzien dat het zo is en het ff toegeven. x)

    jaa, hier was al een topic over, maar daar was een probleem mee dus hier is het opnieuw ^^

    (...)


    Ben je ook levenloos,,je moet ook levenloos zijn om dat te mogen!! :O (baby)

    ik heb levenloowsheid uitgevonde ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)
    ik heb levenloowsheid uitgevonde ><


    Kàn niet! :P heeft moi hier al uitgevonden (A) [/ego] :P


    oké weer ff on-topic;

    Als je Q. toch so sielig vind wat doe je godverdomme floekenisverboten dan hier!?

    ben NickyxTerror :P


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)

    Kàn niet! :P heeft moi hier al uitgevonden (A) [/ego] :P


    oké weer ff on-topic;

    Als je Q. toch so sielig vind wat doe je godverdomme floekenisverboten dan hier!?

    ben NickyxTerror :P

    zo gelijk:O
    en nee egt waar ik heb het egt uit gevonde hoor:Y)
    kan je zo de gs er van opdreunen alleen ik moet frans woordjes leren :P


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)
    zo gelijk:O
    en nee egt waar ik heb het egt uit gevonde hoor:Y)
    kan je zo de gs er van opdreunen alleen ik moet frans woordjes leren :P


    wtf?! Frans suckt ^^ Ik moets de passé composé en de l'imparfait leren tegen morgen, schriftelijk examen daar over! [à]


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    True, hier zitten ongelovelijk veel asskissende cracksnollen, mogen die dood gaan, maar verder was/is het altijd wel oke
    negeer die kinderlijke verhalen gewoon =]
    er zijn ook off-band verhalen

    True, hier zitten ongelovelijk veel asskissende cracksnollen, mogen die dood gaan, maar verder was/is het altijd wel oke
    negeer die kinderlijke verhalen gewoon =]
    er zijn ook off-band verhalen


    Ahmm.... Hier kan ik ff niet volgen x] Wat betekenddat allemaal xP


    I'll Destroy All That You Have.

    True, hier zitten ongelovelijk veel asskissende cracksnollen, mogen die dood gaan, maar verder was/is het altijd wel oke
    negeer die kinderlijke verhalen gewoon =]
    er zijn ook off-band verhalen


    Weet je [/voel je niet aangevallen hé] Mare,,hellow het is FF dat mag toch vindt jij Q. dan ook zielig? What the hell doen mensjes hier als ze Q. toch zielig vinden?! [/kan er niet aan uit]


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)

    wtf?! Frans suckt ^^ Ik moets de passé composé en de l'imparfait leren tegen morgen, schriftelijk examen daar over! [à]

    3de jaars???


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dit is de enige plek waar dat ze een kunnen fantaseren . Meestal [/ bij mij toch ] als ik iets zeg over Tokio Hotel ofzoo zeggen ze direct : Wil je er alsjeblieft over ophouden .Ik weet niet of het bij andere ook zo is . maarja

    [/ mijn mening ]

    (...)

    Weet je [/voel je niet aangevallen hé] Mare,,hellow het is FF dat mag toch vindt jij Q. dan ook zielig? What the hell doen mensjes hier als ze Q. toch zielig vinden?! [/kan er niet aan uit]

    amen_O_


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)
    3de jaars???


    phaha ja! :Y)


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)

    phaha ja! :Y)

    ik ook xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    en trouwens dit is zo wat de enige plek waar ik mijn fantasie en dat soort dingen kwijt kan, hier kan ik tenminste over de jongens praten en over hoe ik soms denk over andere mensen die me uitschelden 'fzuw omdat ik fan ben, weet je, ik vind jullie zielig als je ons zielig vindt omdat we tenminste onze fantasie kwijt kunnen en ons dan ook inleven in dat van een ander, het is niet dat wij dat kunnen en doen dat jullie meteen jaloers of zo moeten worden!? [/mijn mening] ((Land van vrijemeningsuiting!))


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Agree, maar daar zijn hormoontjes voor ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    Ieder zijn eigen mening fosho? Jy kan vinden dat het zielig hier is, maar waarom kóm je hier dan? Wij vindenhet leuk om onze gevoelens in een verhaal te leggen, dus tsjah wij hebben one mening&& jy de jouwe ^_^


    I'll Destroy All That You Have.