• no offense, maar geef toe: verhaaltjes over je idolen maken waarin je zogezegd hun vriendin/vrouw/minnares/.. bent? Zielig. diezelfde verhaaltjes lezen en je helemaal inleven, dus ook. ik bedoel het niet verkeerd 'fzo, ik doe het zelf ook, maar het is gewoon zielig. en levenloos. (:

    dit is geen aandacht-tekort of ruzie-zoekend topic, ik hoop gewoon dat jullie ook inzien dat het zo is en het ff toegeven. x)

    jaa, hier was al een topic over, maar daar was een probleem mee dus hier is het opnieuw ^^

    JAH IDD!
    QUIZLET IS ZIELIG! DAAROM ZITTEN ER OOK ZOVEEL MENSEN OP O.o'


    when words fail, music speaks.

    Niets mis met fantaseren. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Als je fan bent,dan vind je het leuk om je in te leven als vriendin van een idool.=D


    Say what you think.

    JAH IDD!
    QUIZLET IS ZIELIG! DAAROM ZITTEN ER OOK ZOVEEL MENSEN OP O.o'
    *Ligt plat*


    Say what you think.

    (...)*Ligt plat*

    [a]


    when words fail, music speaks.

    @Bo

    IEDEREEN IS ZIELG.
    EN IK BEN HET ZIELIGST!
    <3

    ö niet dat ben ik want ik mag niet naar Renee O.o


    when words fail, music speaks.

    Vind je.
    Tsja. Ik vind van niet. Maaaaarjà. Wie ben ik he -.-


    I recycle my thoughts.

    Oe.
    Als jij naar Renée toegaat, moet je ook naar mij toe komen. [/niet dat ik je goed ken ofzeu].
    Nee, ik ben nog zieliger.
    ik mag mijn haar niet verfen, geen piercings and what ever. n.n'

    Sommige mensen hebben een niet zo leuk leven en vinden het dan fijn om zich even 'in te leven' in een verhaal, in een ander persoon die bijv een heel leuk leven heeft met zn idool.
    Laat ze.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Haha eens, daarom maak ik die verhalen ook niet. In ieder geval, ik koppel mezelf niet aan 1 van mn idolen xD


    Life is hard and then we die

    ik mag alleen een navelpiercing O.o

    enen dan moet jij maar naar ons toe komen [a]


    when words fail, music speaks.

    En btw, je moet niet gelijk zeggen dat heel quizlet zielig is. Deze site is namelijk ontstaan in de bedoeling van quizen die meer over jezelf vertellen :')


    I recycle my thoughts.

    Ik vind dit een beetje nutteloos. Als jíj dat vindt, dan is dat toch jou mening? Waarom maak je er dan een topic over? Dan ontstaat er wéér een discussie. Bovendien, als jij dat stomt vindt, lees je dat gewoon niet?

    Jou mening, zo heb ik ook de mijne.


    -

    Is het met Resemblance eens.


    Life is hard and then we die