• no offense, maar geef toe: verhaaltjes over je idolen maken waarin je zogezegd hun vriendin/vrouw/minnares/.. bent? Zielig. diezelfde verhaaltjes lezen en je helemaal inleven, dus ook. ik bedoel het niet verkeerd 'fzo, ik doe het zelf ook, maar het is gewoon zielig. en levenloos. (:

    dit is geen aandacht-tekort of ruzie-zoekend topic, ik hoop gewoon dat jullie ook inzien dat het zo is en het ff toegeven. x)

    jaa, hier was al een topic over, maar daar was een probleem mee dus hier is het opnieuw ^^

    ik vind van niet maar ik ben geen TH fan dus..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Boeien. Laat iemand dan zielig zijn. Laat iemand dan liever hier zielig zijn dan ergens anders en bovendien: een verhaal is een verhaal, of dat nu over je idolen gaat of niet. Ik zeg dus: gewoon lekker doorgaan, uit die creativiteit!


    History is not hatred.

    like boeie ? laat iedereen tog. xP
    se moeten self weten wat se schrijven en wat ze lesen.. ik maak er geen probleem van
    ik lees self ook wel fanficties omdat ik se gewoon mooi geschreven vind maar ik lees ook gewone ficties omdat ik die realistischer vind. het maakt mij niet so veel uit en ik vind Q nie sielig


    We can only learn to love by loving.

    Ieder zijn eige mening, xD Quizlet is wel grappig (:
    Maar soms idd wel zielig met die seks verhalen enz. (:


    Dan ben je gwn geil. :D

    Och, tja, wat moet ik anders met mn leven doen? ='D Ik schrijf zo nu en dan heus wel non-ff dus dat zit wel goed.
    Ik vind het wel leuk/grappig, want het is gwn fantasie, en als FF levenloos is, dan is gewone fantasie ook levenloos, maar ik vind fantasie leuk:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Aah! Komaan!
    Mam zit ook altijd te zeuren dat ik zielig ben, omdat ik verhaaltjes schrijf over men idolen.
    Ik vind het gewoon leuk x'D


    death to the one at the end of the serenade.

    Ieder zijn eigen mening he.
    Het is niet omdat jij dat zielig vind dat anderen dat vinden.
    Zelf heb ik er geen problemen mee.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    like boeie ? laat iedereen tog. xP
    se moeten self weten wat se schrijven en wat ze lesen.. ik maak er geen probleem van
    ik lees self ook wel fanficties omdat ik se gewoon mooi geschreven vind maar ik lees ook gewone ficties omdat ik die realistischer vind. het maakt mij niet so veel uit en ik vind Q nie sielig


    Jaah , Nicole gelyk heben =3


    I found myself in Wonderland.

    Ik vind het niet zielig ofzo.
    Iedereen blist zelf of die nu op Q. wilt komen of niet. Dus als het zielig is... waarom zou je er dan op zitten? b]niet slecht bedoeld ofzo[/b
    En, misschien vinden mensen het juist leuk... hun in te leven in die verhalen.
    Gewoon om even weg te zijn van alles, of te dromen terwijl je best weet dat je dat nooit kan berijken.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Fantaseren over je idool mag wel, maar schrijven is zielig. Dan is een niet FF schrijven ook zielig want daar leef je je evengoed bij in. Vind het nogal heel erge onzin eerlijkgezegd. Ik lees het zelf niet meer, maar dan nog.. Vind het niet echt aardig komen hoe je dit nu zegt tegenover iedereen. Ze doen wat ze leuk vinden, dus ze zijn zielig. Dat vind ik nogal dom om heel eerlijk te zijn.


    Mew <3


    Ik vind het helemaal niet zielig , x'3


    A. ikmisje.

    >< Ik ben levenloos dus ik mag dat :Y)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    dromen mag toch?


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    dn ben ik maar zielig >.<
    heb tenminste een plezier in mijn erge leve >.<


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    dn ben ik maar zielig >.<
    heb tenminste een plezier in mijn erge leve >.<



    Ben je ook levenloos,,je moet ook levenloos zijn om dat te mogen!! :O (baby)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson