• Ja, tot vandaag had ik ook nog nooit van deze webwinkel gehoord. Maar nu ik er even op heb gekeken, zag ik dat ze wel leuke kleding hebben. Alleen is het best wel goedkoop en dan vertrouw ik het al snel minder. Ik heb voornamelijk bij de hoodies gekeken, vanwege de winter en dat ik gek ben op hoodies.

    Dus ik vroeg mij af of iemand ooit bij deze webwinkel/website heeft gekocht?


    Physics is awesome

    Het is matige kwaliteit, denk Wish/Aliexpress achtig. Safiya Nygard heeft op Youtube volgens mij een haul gedaan, misschien heb je daar wat aan?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Mongeau schreef:
    Het is matige kwaliteit, denk Wish/Aliexpress achtig. Safiya Nygard heeft op Youtube volgens mij een haul gedaan, misschien heb je daar wat aan?


    Dan ga ik die kijken, bedankt voor de tip!


    Physics is awesome

    Ik zou idd eens youtubereviews opzoeken. Mia Maples en Patricia Bright hebben er ook volgens mij wel.
    Maar verwacht idd sowieso matige kwaliteit en zo. Het blijft een goedkope webshop.
    De artikels zullen er wss ook niet altijd uit zien zoals de fotos.


    A to the Z

    Zoals hierboven al gezegd is: ik zou geen topkwaliteit verwachten + lange verzendtijd


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik kwam toevallig vorige week aan deze site/app en het leek mij ook iets te mooi om waar te zijn, ik heb net zoals hierboven al vermeld is op youtube naar reviews gekeken en het leek me niet het beste om te doen.. Ook heb je onder de €40 geen gratis verzendkosten en heb je kans op invoerkosten van de douane..


    Life is a beautiful struggle