• We sterven uit! Steeds meer leden gaan weg uit deze site dan vergeleken vroeger. Dat wou ik alleen even zeggen. Nu 26 leden online!
    Vroeger op dezelfde dag en tijdstip was het iets van 99 leden!

    Daar is maar 1 ding aan te doen meer online komen :) En volgensmij word er voor Quizlet ook niet veel gedaan aan ledenwerving. Bij andere sites zie je wel eens van die werfacties.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Arme ui. @topictitel. :Y)

    Maar er zijn genoeg dingen te doen om aan meer leden te komen. En er is in de afgelopen jaren genoeg geopperd om te doen. Maar als er niet genoeg gedaan wordt gebeurt er ook niets. Ik denk persoonlijk dat t een dalende lijn blijft. Wel jammer though.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Arme ui. @topictitel. :Y)

    Maar er zijn genoeg dingen te doen om aan meer leden te komen. En er is in de afgelopen jaren genoeg geopperd om te doen. Maar als er niet genoeg gedaan wordt gebeurt er ook niets. Ik denk persoonlijk dat t een dalende lijn blijft. Wel jammer though.


    Ik gniffelde, dat viel mij ook op :')

    Tja, wat kunnen we er aan doen? Meer online komen? Ik zit al op de meeste onaardse uren op Q een beetje te lezen, topics af te struinen en quizzen van een miljoen jaar oud te maken voor de lol. Maar misschien is een wervingsactie wel een idee inderdaad? c:


    What’s tasty in Busan?

    Die ui viel mij ook op :')

    Ik denk inderdaad dat het gedeeltelijk wel handig zou zijn om een wervingsactie te hebben, maar anderszeids werkt het niet on steeds maar te benadrukken ‘dit is slecht, dat is inactief, quizlet gaat dood’. Natuurlijk klopt dat (helaas), maar ik denk dat het juist een negatieve spiraal maakt om dat steeds te benadrukken, en dat je beter een leuk initiatief kan introduceren dan zeggen hoe slecht het gaat. Maar dat is mijn mening...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Die ui viel mij ook op :')

    Ik denk inderdaad dat het gedeeltelijk wel handig zou zijn om een wervingsactie te hebben, maar anderszeids werkt het niet on steeds maar te benadrukken ‘dit is slecht, dat is inactief, quizlet gaat dood’. Natuurlijk klopt dat (helaas), maar ik denk dat het juist een negatieve spiraal maakt om dat steeds te benadrukken, en dat je beter een leuk initiatief kan introduceren dan zeggen hoe slecht het gaat. Maar dat is mijn mening...


    This.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Tja, ik werk helaas een beetje mee aan het uitsterven....
    Ik ben niet meer echt actief en af en toe kom ik terug. Mijn reden voor dat ik bijna niet meer actief ben is, omdat ik de website lastig te lezen vind.


    Seasons will change, but I shall remain

    Xiao_Mei schreef:
    Tja, ik werk helaas een beetje mee aan het uitsterven....
    Ik ben niet meer echt actief en af en toe kom ik terug. Mijn reden voor dat ik bijna niet meer actief ben is, omdat ik de website lastig te lezen vind.


    wat is lastig te lezen aan dan?

    I gave up hope. :')

    Heel jammer tho, maar het enige wat denk ik kan werken is er een flinke promo-actie tegenaan smijten in combinatie met een app en dat kost geld.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat hadden de nog actieve leden onder ons al opgemerkt. Maar goed, als je het toch onder de aandacht wil brengen, betekent dat dat je er wat aan wil doen! :Y)

    Dus laten we allemaal meer reageren op topics, meer topics openen, meer reacties plaatsen bij creaties, meer je creaties promoten, eens een gezellig gesprek houden met een Quizletter, meer meedoen aan wedstrijden (en zowel als deelnemer en organisator zonder al te veel getreuzel afronden),... Er zijn genoeg dingen waarbij we elkaars activiteit kunnen motiveren.
    Zelf probeer ik op elke creatie of topic die ik bekijk iets te reageren. Maar ik zou meer kunnen doen.

    Ik had laatst eens een idee om terug wat activiteit te brengen op Quizlet en het wordt eens tijd dat ik me eraan zet. Dit topic is een wake-up call ervoor, hehe. :Y)


    Ik wil een tuin vol egels

    Het is ook heel vaak is dat ik kijk en er gewoon 0 nieuwe topics zijn, en dat er geen nieuwe gedichten zijn en dat altijd hetzelfde in de top staat. Als we met elkaar wat actiever feedback achter laten op creaties, reacties op topics, zelf topics maken. Elkaar motiveren dan komt het wel goed met de activiteit van Quizlet. Maar als we alleen maar constateren dat het zo is is het typisch een geval van stond erbij en keek ernaar.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Fictions schreef:
    (...)

    wat is lastig te lezen aan dan?

    De kleuren maken het erg lastig, het is blauw, wit met licht grijze letters. Ik mij echt moet focussen om tekst normaal te kunnen lezen.


    Seasons will change, but I shall remain

    Xiao_Mei schreef:
    (...)
    De kleuren maken het erg lastig, het is blauw, wit met licht grijze letters. Ik mij echt moet focussen om tekst normaal te kunnen lezen.


    Zou je niet een template kunnen maken om het makkelijker te lezen? Ik weet niet of dat ook bij de rest van de site kan...


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    ohh nee redt de Quizletters!

    Ik ben gelukkig na 8 jaar nog altijd erg actief al merk ik wel dat ik er puur voor het kletsen, rpg'en en forum hier zit en niet meer voor het lezen en de creaties bekijken/ maken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rubin schreef:
    Dat hadden de nog actieve leden onder ons al opgemerkt. Maar goed, als je het toch onder de aandacht wil brengen, betekent dat dat je er wat aan wil doen! :Y)

    Dus laten we allemaal meer reageren op topics, meer topics openen, meer reacties plaatsen bij creaties, meer je creaties promoten, eens een gezellig gesprek houden met een Quizletter, meer meedoen aan wedstrijden (en zowel als deelnemer en organisator zonder al te veel getreuzel afronden),... Er zijn genoeg dingen waarbij we elkaars activiteit kunnen motiveren.
    Zelf probeer ik op elke creatie of topic die ik bekijk iets te reageren. Maar ik zou meer kunnen doen.

    Ik had laatst eens een idee om terug wat activiteit te brengen op Quizlet en het wordt eens tijd dat ik me eraan zet. Dit topic is een wake-up call ervoor, hehe. :Y)


    You inspired me, heb meteen een topic geopend.


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Muizlet schreef:
    (...)

    You inspired me, heb meteen een topic geopend.
    ahah en ik spam hem gelijk vol XD

    Ik mis vaak een beetje de inspiratie en motivatie om creaties te maken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan