• We sterven uit! Steeds meer leden gaan weg uit deze site dan vergeleken vroeger. Dat wou ik alleen even zeggen. Nu 26 leden online!
    Vroeger op dezelfde dag en tijdstip was het iets van 99 leden!

    Elke keer als ik de titel van dit topic lees, kan ik maar aan 1 ding denken...



    OT: Ja, Q is niet meer zo vol was het geweest is. Niet de hoop opgeven tho, ik denk dat er genoeg users zijn die nog flink hun best doen om Q overeind te houden c:


    From these ashes, I will rise

    Tumblr, DeviantArt en Wattpad zijn ook veel beter voor content creators lol.
    Ik ben alleen hier en daar op de website omdat ik echt niets beters te doen heb atm.

    Muizlet schreef:
    (...)

    You inspired me, heb meteen een topic geopend.

    (blush)
    IrishNialler schreef:
    (...) ahah en ik spam hem gelijk vol XD

    Ik mis vaak een beetje de inspiratie en motivatie om creaties te maken
    Je bent wel een actieve topicmaker moet ik zeggen.

    En ik weet dat er nog meer users die moeite doen! Dus als jij je aangesproken voelt: ook jij bedankt om mee Quizlet actief te houden. Anderen zijn dan weer actieve reageerders, wat ook belangrijk is om Q. actief te houden uiteraard! Dus ook jullie bedankt. ;3 Sowieso helpt elk klein beetje mee aan de activiteit. Of het nu op het forum is of bij de creaties. Als we nu allemaal een klein beetje meer doen, dan komt dat wel goed.

    Ligt het aan mij of is het forum nu even 1 dag een stuk actiever dan normaal? De laatste tijd bestond enkel de eerste (halve) pagina met topics waarin binnen 1 dag geleden nog was gereageerd. Nu is het 2,5 pagina. :') Of lijkt dat maar zo?


    Ik wil een tuin vol egels

    Oké , ik ben een tijdje weg geweest en nu wel weer zo nu en dan online.
    Het viel me ook al op dat het erg stil is maar, laten we het beste ervan maken.

    Het enige wat me wel irriteerd en denk ik ook is wat nieuwe mensen afschrikken, als je bijvoorbeeld het forum stamcafé opent. Je eerst 7 of 8 sticky topics tegen komt van 3 tot 7 jaar geleden. Nou snap ik dat deze dingen nog steeds van belang zijn. Maar er zijn zat mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is en denken dat er echt geen leven meer is op het forum etc. En ook voor nieuwe leden kan dit behoorlijk afschrikken. Dus misschien een tip voor de mods om deze topics te vernieuwen. Want nu lijkt het ook echt een beetje als of het is uitgestorven en dit is niet alleen bij het stamcafé zo.

    Ik weet ook niet of dit helemaal de juiste plek is om het te zetten maar ik ga er vanuit dat de actieve topics wel een beetje opvallen voor de mods XD


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Rubin schreef:
    Dat hadden de nog actieve leden onder ons al opgemerkt. Maar goed, als je het toch onder de aandacht wil brengen, betekent dat dat je er wat aan wil doen! :Y)

    Dus laten we allemaal meer reageren op topics, meer topics openen, meer reacties plaatsen bij creaties, meer je creaties promoten, eens een gezellig gesprek houden met een Quizletter, meer meedoen aan wedstrijden (en zowel als deelnemer en organisator zonder al te veel getreuzel afronden),... Er zijn genoeg dingen waarbij we elkaars activiteit kunnen motiveren.
    Zelf probeer ik op elke creatie of topic die ik bekijk iets te reageren. Maar ik zou meer kunnen doen.

    Ik had laatst eens een idee om terug wat activiteit te brengen op Quizlet en het wordt eens tijd dat ik me eraan zet. Dit topic is een wake-up call ervoor, hehe. :Y)

    Zo herkenbaar. Ik heb volgens mij al een jaar geleden een hele wedstrijd uitgewerkt die ik zou willen starten, maar ik wou steeds op het juiste moment wachten om het te lanceren (dat ik zeker tijd zou hebben ervoor). Maar daardoor vergeet ik die wedstrijd altijd haha! :'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Natuurlijk sterft Quizlet niet uit, Rutger heeft (als het goed is) zijn andere site nog en die is naar mijn weten doder.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Namhan schreef:
    Natuurlijk sterft Quizlet niet uit, Rutger heeft (als het goed is) zijn andere site nog en die is naar mijn weten doder.


    Bedoel je soms fanfic.nl? Want die is inderdaad behoorlijk uitgestorven :')


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Bedoel je soms fanfic.nl? Want die is inderdaad behoorlijk uitgestorven :')


    Ojeetje ja is ook zo! Komen daar überhaupt nog mensen online?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Pinguino schreef:
    (...)

    Ojeetje ja is ook zo! Komen daar überhaupt nog mensen online?


    Dat wel, haha. Daar heb ik me ook wel eens over verbaasd. Als je naar actieve topics gaat zie je een aantal posts van vandaag. Maar het is een stuk minder dan hier.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Dat wel, haha. Daar heb ik me ook wel eens over verbaasd. Als je naar actieve topics gaat zie je een aantal posts van vandaag. Maar het is een stuk minder dan hier.


    Lol

    Nul mensen zijn online!

    Ik ben de afgelopen maanden redelijk inactief geweest en nu ik terug ben heb ik ook echt wel het gevoel deel uit te maken van een uitstervende diersoort inderdaad :'). Wel heel jammer, though.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Bedoel je soms fanfic.nl? Want die is inderdaad behoorlijk uitgestorven :')

    Jup.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Croweater schreef:
    I gave up hope. :')

    Heel jammer tho, maar het enige wat denk ik kan werken is er een flinke promo-actie tegenaan smijten in combinatie met een app en dat kost geld.


    Ik weet bijna zeker dat een app zoveel meer leden zou kunnen werven :o


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    (...)

    Ik weet bijna zeker dat een app zoveel meer leden zou kunnen werven :o

    Op de een of andere manier zit ik ook redelijk vaak te denken dat reclame (je weet wel promoting op de tv of radio) voor Quizlet zou helpen, maar dat gaat veel euries kosten en daar zitten ook vast andere dingen aan verbonden. Kan Rutger geen vervelende reclame maken voor hier op het internet -- dat elke keer wanneer iemand rondkijkt die Q-reclame oppopt? (nerd)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Op de een of andere manier zit ik ook redelijk vaak te denken dat reclame (je weet wel promoting op de tv of radio) voor Quizlet zou helpen, maar dat gaat veel euries kosten en daar zitten ook vast andere dingen aan verbonden. Kan Rutger geen vervelende reclame maken voor hier op het internet -- dat elke keer wanneer iemand rondkijkt die Q-reclame oppopt? (nerd)


    Wel een goed idee, maar misschien gaatjes dan juist averechts werken. Ik heb dan juist vaak “oh, is dat die site van die vervelende reclame? Hé bah, daar heb ik geen zin in”, en dat willen we ook niet veroorzaken 😅


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.