• Hoi hoi iedereen,

    Ik ben ondertussen al een tijdje niet meer op Q geweest maar ik had toch even behoefte aan jullie advies.
    Ik ben momenteel 20 jaar oud en studeer aan de universiteit. Zoals wel meerdere mensen doen, ben ik deze maandag gaan feesten om het academiejaar goed in te zetten.

    Nu is het zo dat ik daar met een jongen heb gekust maar dat ik niet goed weet wat ik ervan moet denken. Ik twijfel enorm hard of hij het wel zou zien zitten om eens op date te gaan en rustig af te tasten of het iets zou kunnen worden of dat dat dus net niet het geval is. Jongens kunnen soms zo onduidelijk zijn haha.

    Ik "kende" hem wel maar en had hem al meerdere keren gezien en al een paar keer mee gefeest maar buiten feesten hadden we nog niets samen gedaan. Plus ik moet toegeven dat ik ook niet meer al te veel weet van die avond. Ik drink wel eens graag een glaasje maar deze keer heeft de alcohol me dus behoorlijk verrast, hoewel ik absoluut geen spijt heb van onze kus. Ook hij had blijkbaar wel wat gedronken.
    Het grootste probleem is dat ik me dus niet meer echt kan herinneren wat ik tegen hem heb gezegd en wat hij tegen mij heeft gezegd dus buiten dat we gekust hebben, kan ik uit die avond niet echt opmaken wat hij van mij vindt.

    De volgende ochtend heb ik dus een kort bericht gestuurd om te excuseren. Ik vond dat hij het recht had om te weten dat ik me niet meer alles herinnerde van die avond maar dat ik er geen spijt van had.
    Daarop antwoordde hij dat het geen probleem was en dat het bij hem hetzelfde was maar dat hij zich wel echt had geamuseerd.


    Maar dus nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik wil hem niet blijven sturen omdat ik dus totaal niet kan inschatten of hij dat vervelend vindt of net niet maar ik wil ook niet dat hij denkt dat ik hem aan het afwijzen ben en daarom het gesprek zo wat heb afgerond.


    Dus iemand suggesties over wat ik best kan doen of bedenkingen? Jullie zouden mij echt enorm helpen.


    Groetjes :)




    cause i'm a little unsteady

    Well, ik heb genoeg mensen gezoend tijdens het uitgaan en ik spreek ze, op 2 vriendinnen na, geen van allen nog. Ik heb in het begin nog wel eens nummers uitgewisseld en/of ze een paar weken later weer gezien tijdens het uitgaan (en weer ermee gezoend te hebben), maar ik heb eigenlijk nooit echt iemand gezoend met de intentie van 'oh, daar wil ik mee op date'. Dat is nooit mijn bedoeling als ik iemand 'vind' tijdens het uitgaan, dus ik zou er persoonlijk niks achter zoeken.
    Als jij hem echt leuk vindt of iets dergelijks, dan kan je altijd een appje doen naar hem en vragen of hij misschien wil afspreken of iets. Of appen 'Het is zeker wel voor herhaling vatbaar' om het misschien een beetje casual te houden.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    Well, ik heb genoeg mensen gezoend tijdens het uitgaan en ik spreek ze, op 2 vriendinnen na, geen van allen nog. Ik heb in het begin nog wel eens nummers uitgewisseld en/of ze een paar weken later weer gezien tijdens het uitgaan (en weer ermee gezoend te hebben), maar ik heb eigenlijk nooit echt iemand gezoend met de intentie van 'oh, daar wil ik mee op date'. Dat is nooit mijn bedoeling als ik iemand 'vind' tijdens het uitgaan, dus ik zou er persoonlijk niks achter zoeken.
    Als jij hem echt leuk vindt of iets dergelijks, dan kan je altijd een appje doen naar hem en vragen of hij misschien wil afspreken of iets. Of appen 'Het is zeker wel voor herhaling vatbaar' om het misschien een beetje casual te houden.


    Misschien heb je wel gelijk. Ik vind het gewoon moeilijk omdat we wel meerdere keren dus hij, een vriend van hem, ik, paar vriendinnen van mij, samen hebben afgesproken op het kot van een vriendin van mij en dan was dat altijd echt gezellig. Na een paar uur gingen we dan ofwel samen uit ofwel ging hij met z'n vriend op café en ging ik met m'n vriendinnen uit. Dat bedoel ik dus met dat we elkaar al kenden. Ik weet niet door en door wat voor persoon hij is maar we hebben al wel een paar keer deftig gepraat. Ik vind het gewoon lastig om in te schatten in welke mate hij zat was die avond en ik welke mate hij nog goed wist waarmee hij bezig was maar dat kan ik mij dus niet meer heel levendig herinnneren waar ik nu dus echt spijt van heb.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2018 - 15:30 ]


    cause i'm a little unsteady

    Alcohol haha,, ik heb ook wel eens zo'n situatie meegemaakt. Ik vind netjes dat je een berichtje hebt gestuurd maar zou het nu nog niet te zwaar laten wegen. Waarschijnlijk ga je hem nog wel vaker tegenkomen en als de klik echt is komt hij vanzelf wel naar jou toe of jij kan altijd een praatje met hem gaan maken. Maar om nu echt al op date te gaan. Is misschien een beetje vroeg. Ik zou het gewoon even afwachten hoe het verder vordert als je hem weer tegen komt.


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Als je hem ziet zitten zou ik gewoon eens vragen of hij wil afspreken. Indien dat niet het geval is, zul je het vanzelf wel merken. (;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga het momenteel gewoon even laten rusten en afwachten. Misschien lopen we elkaar inderdaad nog wel eens tegen het lijf en dan zie ik dan wel verder. Dat is de meeste veilige optie denk ik op dit moment dus bedankt voor jullie advies :D


    cause i'm a little unsteady

    Je kan ook gewoon vragen een keer wat leuks te doen, dat hoeft niet meteen een dagen te zijn. Of -als je dat eng vind- of hij en zijn vriend nog een keer meegaan met uitgaan, omdat het zo gezellig was.

    Plak er niet meteen date op, dat valt zo zwaar. Gewoon wat leuks doen (:


    It's never gonna happen, Guys.