• Mutant University
    when worlds collide

    Jaren lang is er gevochten om de jongeren van Xavier's Academy for Gifted Youngsters een plekje te geven op een van de universiteiten van Amerika. Na lang lobbyen stemde de University of Michigan in 1983 toe om enkele goede studenten per jaar toe te laten. In het begin was er enorm veel weerstand, zowel van medestudenten als van docenten. Over de jaren is dit minder geworden, en werden er ook steeds meer mutanten toegelaten tot de universiteit.
    Deze dagen hebben de mutanten twee eigen studentenhuizen en nemen deel aan het grootste deel van alle sociale en sportieve gebeurtenissen aan de universiteit. Ze zijn enkel nog uitgesloten van het worstelen, door een voorval enkele jaren geleden. Ondanks dat ze inmiddels redelijk mengen met de normale studenten, trekken de jongeren toch liever samen op, gezien lang nog niet iedereen vrede heeft met het bestaan van mutanten. Tolerantie betekent namelijk zeker niet altijd acceptatie.
    De dames komen bijna automatisch terecht in Delta Iota Epsilon Nu en heren in Sigma Kappa Omicron Tau, behalve als ze bij een ander huis door de ontgroening komen, wat in de regel nooit gebeurt.
    Delta Iota Epsilon Nu
    Het huis van de dames staat aan de oostzijde van de campus aan de rand van de botanische tuinen.
    Elk lid moet ten aller tijden haar kettinkje dragen met daaraan een kleine fenix, een eerbetoon aan Jean Grey. Op feestjes dragen ze allemaal een roze das met rode veren erop. Ook heeft elk lid een blauwe sweater met in gele letters hun naam voor op en ΔΙΕΝ boven het logo van de universiteit achterop.
    Elke dame slaapt op een simpele kamer met twee bedden, twee bureaus, en twee kasten. Verder mogen ze hun helft zelf inrichten, maar niet te overdreven, gezien ze de kamer ALTIJD met een kamergenoot delen. Er is een gezamenlijke keuken, woonkamer, en eetkamer. Er zijn in totaal 5 badkamers in het huis. Er is een groot balkon aanwezig dat uitkijkt over de botanische tuinen. Ook houd Oscar altijd een oogje in het zeil.

    Sigma Kappa Omicron Tau
    Het huis van de heren ligt aan de rivier die de noordelijke campus van de andere delen van de campus scheidt.
    De heren dragen standaard een blauwe das met rode strepen, al dan niet los om hun nek of als riem door de lusjes van hun broek. Ook heeft elk lid een blauwe sweater met in gele letters hun naam voor op en ΣΚΟΤ boven het logo van de universiteit achterop.
    Elke jongen heeft een eigen kamertje met een bed, bureau, kast, en koelkastje. De muren mogen niet geschilderd worden, en er mogen geen gaten in gemaakt worden, maar wat extra meubilair, voor zover het op de krappe kamers past, mag wel worden meegenomen. Er is een gezamenlijke keuken, woonkamer, eetkamer, en mancave. Er zijn 5 badkamers, al is er een omgebouwd tot een kamer met enkel een grote jacuzzi.




    • Rollen •
    • Chase • Jason • Salem • Saar
    • Connor • Jesse • IrisWestAllen • Miriam
    • Alec • CarIyIe •
    • Rhett • Lyra • CaIIiope •
    • Puck • Mara • Necessity • Nessie
    • Alexis • Munis • Selena
    • Nala • Sora • Melpomene • Jennifer
    • Alison • WrittenWords • Jessica
    • Melody • Sombre • Demi

    Xavier's kids zijn dik gedrukt

    • Regels •
    • Minimaal 300 woorden.
    • Q Huisregels gelden hier.
    • OOC in het praattopic. Geen ruzies en weer respectvol naar elkaar toe.
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, vrienden hebben soms ruzie met elkaar, dingen gaan vaak fout en lopen niet hoe je wil, krachten putten je uit, en NIEMAND is oppermachtig.
    • Geen Mary Sue's, ook geen te sterke krachten/mutaties
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, maar onder spoiler en aangegeven bovenaan de post
    • IrisWestAllen maakt nieuwe topics aan.


    [ bericht aangepast op 3 dec 2018 - 15:40 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik heb Connor nog


    Bowties were never Cooler

    Ik ben mijn relatie's wel echt helemaal kwijt! Maar ik geloof dat Melody nieuw was (: Jesse had ze al 1x kort ontmoet. Sora geloof ik nog niet.


    - thank you for existing -

    Zou goed kunnen, maar na een maand zou ze waarschijnlijk wel meer mensen kennen, zeker van haar eigen huis


    Bowties were never Cooler

    Dat klopt inderdaad, dan ga ik morgen eerst even door de relatie's heen voordat ik post!


    - thank you for existing -

    Ik ga voor Melody even een nieuw relatielijstje maken, dus ik ga even kijken wie er nog allemaal actief zijn en dan zal ik dat lijstje hier eventjes posten in de hoop dat jullie het er mee eens zijn hahaha.

    x


    - thank you for existing -

    ★ ☆ Rhett
          Stiekem heeft Melody wel een beetje een crush op Rhett. Ze hoopt dan ook dat dat komt door wie hij is en niet door zijn gave. Ze had hem echter al op het oog voor ze echt een gesprek hadden gevoerd, dus ze gaat er van uit dat het uit haar zelf komt.
    ★ ☆ Lyra
          Melody kan waarschijnlijk goed met Lyra overweg, maar ze zou niet zo snel echt dingen met haar ondernemen. Het lijkt wel alsof Lyra een beetje een rebelse versie is van Melody. Ze is echter wel gefascineerd door de gave van Lyra, de trillingen en alles wat ze er mee kan is één groot raadsel voor Melody.
    ★ ☆ Nala
          Nala kan ijs genereren en manipuleren, wat Melody erg leuk vindt, aangezien zij dat ook kan. Niet zo specifiek als Nala, maar ze leert graag van haar. De twee kunnen oefenen met elkaar en daar geniet Melody van.
    ★ ☆ Sora
          Het lijkt mij dat Sora en Melody oprecht goede vriendinnen zouden kunnen zijn! Melody (the irony in the name lol) houdt namelijk van muziek en ook zang, ookal bakt ze er zelf niet erg veel van. Misschien dat ze Sora ooit heeft horen zingen zonder het hypnotische effect en zo zijn ze aan de praat geraakt?
    ★ ☆ Chase
          Melody studeert dermatologie. Ze heeft een obsessie met de huid en ze was dan ook bijna in shock toen ze zag dat Chase vleugels had. Ze heeft hem na een tijdje gevraagd of ze onderzoek mocht doen naar zijn vleugels en de huid op zijn rug. Ze heeft echter niets raars gevonden in de huid. Toch blijft ze gefascineerd. Verder vindt Melody Chase een hele leuke en gezellige jongen.
    ★ ☆ Jason
          Melody is erg geïnteresseert in de stille Jason. Zijn gave is zo mooi en bescheiden, waardoor Melody een soort liefde voor zijn gave heeft gekregen. Ze denkt er wel eens over na, hoe romantisch het zou zijn als je een date hebt onder de sterren en er ineens allemaal kleine lieve lichtjes om je heen verschijnen. Ze heeft dit echter nog nooit aan iemand verteld.
    ★ ☆ Mara
          Melody mag Mara heel graag. Ze vindt dat zij een prachtige gave heeft, ookal is hij soms erg onhandig. Als Mara uitgeput is door het helpen van iemand zal Melody altijd voor haar klaar staan om een warm bad aan te zetten en een kopje thee te brengen.
    ★ ☆ Puck
          De eerste keer dat Melody Puck tegen kwam heeft ze hem zowat in de fik gezet. Hij was ontzichtbaar en Melody schrok zich dood toen hij ineens tevoorschijn kwam. Door de schrik ontstond er een stormwolk in de lucht met een bliksemschicht die Puck bijna had getoast. Het scheelde niet veel en Melody heeft honderd keer haar excuses aangeboden aan Puck. Ze vindt hem nu een leuke vent, maar ze weet nog steeds niet of hij haar helemaal heeft vergeven voor het bijna toasten.
    ★ ☆ Jesse
          Melody vindt Jesse een schatje. Hij is relatief stil, iets dat haar wel aantrekt. Ze vindt het heerlijk om een gesprek met hem te voeren vanwege zijn leuke accent.
    ★ ☆ Connor
          Melody vindt Connor een leuke gezellige jongen, al is hij wel een beetje behaard. Ze pest hem daar dan ook wel eens mee en noemt hem graag puppy. Ze blijft met de volle maan echter wel altijd uit zijn buurt, want door alle series die ze heeft gekeken is ze toch een beetje paranoïde.


    - thank you for existing -

    I like it!


    Bowties were never Cooler

    Sounds good! Ik moest wel lachen om het bijna toasten van Puck :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Sounds good! Ik moest wel lachen om het bijna toasten van Puck :'D


    Haha ja dat vond ik zelf ook wel een leuke :p


    - thank you for existing -

    Voor Lyra is het zeker oké.
    Wat Rhett betreft; Melody kan zeker een crush hebben, maar hij heeft alleen oog voor Nala. Dat wil ik op voorhand wel meegeven.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    OdiIe schreef:
    Voor Lyra is het zeker oké.
    Wat Rhett betreft; Melody kan zeker een crush hebben, maar hij heeft alleen oog voor Nala. Dat wil ik op voorhand wel meegeven.


    Dat is geen probleem (: misschien dat iemand anders Melody’s aandacht probeert te trekken, we’ll see (:


    - thank you for existing -

    Ik wist niet zo goed wat ik met Melody moest, dus heb haar maar naar Chase en Nala gestuurd.

    Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden.

    x


    - thank you for existing -

    Naar wie kan ik Mara sturen?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Connor?


    Bowties were never Cooler

    Is goed! Was hij al ergens?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.