• Ha, that's bullshit. Everybody knows me. I'm famous.

    Nee, grapje. Ok. It's ya girl Anna.

    Anyway, ik heb al een tijdje geen profiel meer, want ik had er gewoon geen energie, tijd of zin voor. Ik maakte hem altijd zelf, maar nu vind ik het eigenlijk niet de moeite waard om er weer zoveel tijd in te steken etc en met het nieuwe design van de site eindig ik toch huilend in een hoekje met een fucked up uitgelijnd profiel enzo.
    So, vraag is: Iemand die wat tijd of zin heeft om aan de knutsel te gaan met een klein profiel voor me? Het hoeft niet groot. Al is het maar een plaatje. Idc, zolang het mij maar weergeeft.
    Ik wil er best iets tegenover zetten, maar ik heb slechts 1 credit. But it could all be yours!

    Om tijdverspilling te voorkomen, schrijf ik een stukkie tekst over mezelf zodra ik een of meerdere mensen heb gevonden die wel even wat voor me in elkaar willen flansen.

    Kleine guidelines: Alles moet een bepaalde aesthetic hebben. Als je op google iets intypt gevolgd door 'aesthetic' zul je wel achter komen wat ik bedoel. Verder plantjes, illustraties, boeken, orka's, eendjes, Brendon Urie, Lucifer (de Netflixserie), Stranger Things, nature stuff, mooie poems, mooie woorden, boeken. Meer inspiratie nodig? Hit me up.
    Gosh, wat heb ik ineens zin om te schrijven. Maar school. Pffffff.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oh, hier heb ik echt zin in!
    Ik ga er vanavond mee aan de slag. :) Als je afbeeldingen en kleuren hebt die je superleuk vind, please post them hier want dat maakt het wat makkelijker voor me.
    Ik weet niet of je zin hebt in een bombastisch profiel zoals het mijne of eerder een simpeler, strakker profiel?
    Als je plaatjes hebt van edits die je aesthetically pleasing vind, mag je die ook gerust delen en dan probeer ik wat :3
    Ik hoef er trouwens zelfs niet iets terug voor hoor. I just love working with codes hhehehe


    A to the Z

    Omg, sorry. I'm back. Ik wil heel graag een profiel haha.

    Hij moet vrolijk en Anna-achtig zijn, maar wel vrij strak en overzichtelijk. Ik hou van illustraties en de natuur en plantjes en Brendon Urie, maar ook bands als Imagine Dragons, Bastille en The Script. Ik heb eigenlijk niet zoveel tijd, daarom dat ik het wil uitbesteden hahaha. Wat nou als iemand een soort template voor me maakt en ik hem later invul met een klein stukkie tekst over mij en de series die ik kijk en bands die ik tof vind en dat soort dingen? Al vind ik het ook leuk om verrast te worden, want hoe ziet iemand anders me eigenlijk?
    Ik hou ook van geel, trouwens.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Mijn profiel is echt ook al in eeuwen niet veranderd omdat ik niet gewend kan raken aan de nieuwe lay-out (qua profiel dan) en gewoon geen zin heb om afbeeldingen en quote's op te zoeken haha


    The soul needs autumn.

    Ik zal eens iets proberen! :)


    A to the Z