• Omdat ik met mijn post het vorige topic sloot:

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Wie weet waar dit nog naartoe ging leiden...

    even fangirlen over mijn favo stelletje die langzaamaan dichterbij elkaar lijkt te komen _O_


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Eigenlijk was het nooit een goed moment om over olifanten, maar nu had hij hier al helemaal geen zin in.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik heb ze verteld dat ze dit aan mevrouw [...] (mijn WPB) moeten vragen en met haar moeten overleggen.

    lessen van afgelopen maandag/dinsdag evalueren, lekker op het laatste moment ook (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    “Ooit is het dat inderdaad.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Je bent chill!

    John couldn’t stand his attitude, but this wasn’t the time to argue.

    Should be more careful with what you drink.
    Before you grow bigger, before you shrink.


    We're all mad here.

    Geruststellend, vredig, alsof de oorlog niet bestond en alleen maar de liefde die ze voor elkaar gevonden hadden.


    Stenenlikker

    Als ik meer wil zijn dan mijn vader was, dan weet ik dat ik ook meer op zal moeten geven.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Een betere manier om in slaap te vallen was er niet voor Matthias en het duurde dus ook niet lang voor hij sliep


    Stenenlikker

    Een stuk harder dan eerst en veel harder dan Hephaistion op dit moment dacht dat het mogelijk was om te bewegen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    The Russian rebels, goaded against everyone standing in their way, were dangerous and ruthless and he would be glad to make it out of here alive.

    Aan het schijnsel achter het doek zag hij dat er een kaars brandde.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Hephaistion vocht en liet zich in een zwarte leegte vallen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Hij had altijd met een grote ontsteltenis over de oorzaak van het verlies van de Grote Oorlog gesproken.


    Stenenlikker