• Hallo iedereen!

    Ik zie de laatste tijd dat iedereen van die mooie lay outs (noem je ze zo?) voor hun stories heeft, en om mijn eigen enthousiasme voor mijn verhaal weer wat aan te wakkeren dacht ik dat ik de lay out wel een opknapbeurt kon geven. Nou ben ik daar niet zo goed in, maar ik heb mensen het wel zien doen. Wie kan me helpen?

    Het gaat om deze story. De cover is geweldig, dus die wil ik graag houden. Wat ik wil is een lay out die de sfeer weergeeft, een magische sfeer, met de zee als centrale plaats. Het speelt zich af in Ierland en heeft selkies, zeemeerminnen en piraten. Vraag me gerust meer als het nodig is. Zit iemand dit zitten? Ik heb 10 credits voor de best lay out.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Helaas weet ik niet zo veel van layout af :C Maar ik hoop dat je nog iemand vind!


    Stenenlikker

    Ik wil eventueel wel wat proberen als je dat oké vindt, aangezien mijn soty ook wel over piraten is en ik mijn best wel zou doen om het divers te houden?
    Wat voor een soort lay had je in gedachten?


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Ik wil eventueel wel wat proberen als je dat oké vindt, aangezien mijn soty ook wel over piraten is en ik mijn best wel zou doen om het divers te houden?
    Wat voor een soort lay had je in gedachten?


    Eigenlijk een beetje zoals die van jouw soty, maar dan zachter. Hier zijn piraten niet per sé de hoofdpersonen namelijk. Zoiets als je profiel is ook heel gaaf!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik zal eens een poging ondernemen!


    A to the Z

    Heb je toevallig de naam van het font op de cover OF de cover zonder tekst?
    (of vind je het niet erg dat de titel enkel op de cover staat bijv?)
    Ik kan er niet tegen als fonts niet matchen haha

    EDIT: nog nu toe heb ik dit, wat vind je daarvan?

    [ bericht aangepast op 29 okt 2018 - 20:37 ]


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Heb je toevallig de naam van het font op de cover OF de cover zonder tekst?
    (of vind je het niet erg dat de titel enkel op de cover staat bijv?)
    Ik kan er niet tegen als fonts niet matchen haha

    EDIT: nog nu toe heb ik dit, wat vind je daarvan?



    Nog niet, maar ik kan de maker wel even vragen!
    En dit ziet er heeel gaaf uit


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb hier de cover zonder tekst!

    https://i.imgur.com/2AMO4Oj.png


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Super, dan heb ik dit voorlopig:


    Wat vind je ervan?
    Ander font of zo?
    Edit; de upload maakt m een beetje wazig. Op Q is hij natuurlijk niet wazig ; )
    Editedit: Ik heb de linkjes er ook nog niet ingestoken, maar die kan je dan in zo'n gele kleur of blauwe kleur zetten en doen matchen natuurlijk!

    [ bericht aangepast op 31 okt 2018 - 23:37 ]


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Super, dan heb ik dit voorlopig:


    Wat vind je ervan?
    Ander font of zo?
    Edit; de upload maakt m een beetje wazig. Op Q is hij natuurlijk niet wazig ; )
    Editedit: Ik heb de linkjes er ook nog niet ingestoken, maar die kan je dan in zo'n gele kleur of blauwe kleur zetten en doen matchen natuurlijk!


    Zo ziet het er heel goed uit!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Zo ziet het er heel goed uit!


    Oké super, dan stuur ik je de code even door via pb! :)


    A to the Z